Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sunt disponibile noua pozitii de membru in Consiliul de Administratie al CEC Bank

06-Dec-2016
1423

in conformitate cu prevederile OUG nr.109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare, Ministerul Finantelor Publice, in calitate de autoritate publica tutelara, a selectat compania TRANSEARCH International S.R.L. pentru a-l asista in procesul de recrutare a noua pozitii de membru in Consiliul de Administratie la CEC BANK S.A.

CEC BANK S.A. este persoana juridica româna, organizata in forma juridica a unei societati pe actiuni, si isi desfasoara activitatea ca banca, in conformitate cu prevederile legislatiei aplicabile, ale Statutului Bancii, ale regulamentului propriu de organizare si functionare adoptat (Regulamentul de organizare si functionare) si ale reglementarilor interne emise in conditiile legii (Reglementarile interne).

CEC Bank S.A. denumita in continuare "Banca", se incadreaza in categoria societatilor care actioneaza cu scop comercial si urmaresc sa creeze valoare economica.

Banca opereaza intr-o piata concurentiala, ceea ce presupune adoptarea de catre consiliul de administratie a unui plan de administrare care sa urmareasca cresterea competitivitatii, a profitabilitatii, imbunatatirea calitatii activelor, a ratei de adecvare a capitalului si a structurii de finantare a bancii.

CEC Bank S.A. este o banca comerciala universala, competitiva, care isi propune sa ofere clientilor produse si servicii diverse si de calitate, urmarind cu precadere finantarea IMM-urilor, agriculturii, administratiilor publice locale, precum si a acelor proiecte bancabile care prin natura lor, contribuie la dezvoltarea economica, crearea si mentinerea locurilor de munca.

Banca va fi un element activ in sprijinirea clientilor pentru accesarea Fondurilor Europene si se va implica in sustinerea Programelor Guvernamentale.

Atributii ale membrilor Consiliului de Administratie

Organele de conducere ale Bancii sunt urmatoarele:

a) Consiliul de Administratie - organ de conducere in functia de supraveghere imputernicit sa stabileasca strategia, obiectivele si orientarea generala a Bancii, care supravegheaza si monitorizeaza procesul decizional de conducere;
b) Comitetul de Directie - conducerea executiva, alcatuita din persoanele fizice care exercita functii de conducere in cadrul Bancii si care sunt imputernicite cu activitatea de conducere curenta a Bancii si raspund de modul de indeplinire a acesteia fata de Consiliul de Administratie.

Competentele si atributiile acestora sunt reglementate prin Statutul CEC BANK S.A. aprobat prin Ordinul ministrului economiei si finantelor nr. 425/2008, publicat in Monitorul Oficial nr.164 din 4 martie 2008, cu modificarile si completarile ulterioare, completate cu Regulamentul de Functionare si Organizare al Bancii, precum si in alte reglementari interne care privesc activitatea Bancii. Forma actualizata a Statutului CEC BANK S.A. este publicata pe site-ul Bancii.

Consiliul de Administratie este responsabil de indeplinirea urmatoarelor atributii principale:

- indeplinirea tuturor actelor necesare si utile pentru realizarea obiectului de activitate al Bancii, cu exceptia celor rezervate de lege pentru adunarea generala a actionarilor;
- supravegherea activitatii Comitetului de Directie si conformitatii respectivei activitati cu strategiile si politicile stabilite de Consiliul de administratie;
- indeplinirea atributiilor prevazute in Legea nr.31/1990, Legea societatilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si in Statutul CEC Bank S.A.;
- indeplinirea atributiilor prevazute de Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.111/2016;
- respectarea prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si a regulamentelor Bancii Nationale a României.

Mai multe detalii aici.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Votati articolul "Sunt disponibile noua pozitii de membru in Consiliul de Administratie al CEC Bank":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
NOUTATILE din CODUL FISCAL aduse de Legea 296/2023 – lista completa + data intrarii in vigoare –

Atentie contabili!

Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
NOUTATILE din CODUL FISCAL aduse de Legea 296/2023 – lista completa + data intrarii in vigoare –


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016







Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Impozit chirii 2024. Noutati si studii de caz utile

    • OUG 115/2023 a adus modificari semnificative in ceea ce priveste impozitarea veniturilor din chirii pentru persoanele fizice, incepand cu anul 2024. Noutati impozit chirii 2024 VENITUL BRUT DIN CEDAREA FOLOSINTEI BUNURILOR Pana la 31.12.2023, art. 84 alin. 1 din Codul fiscal, prevedea: ”Venitul brut din cedarea folosintei bunurilor din patrimoniul personal, altele decat veniturile din arendarea bunurilor agricole, reprezinta totalitatea sumelor in bani si/sau echivalentul in...» citeste mai departe aici

  • Conditii microintreprindere 2024: Cele 7 conditii cumulative pe care trebuie sa le indeplineasca firmele

    • Conform legislatiei in vigoare, in 2024 mai poti ramane la regimul fiscal al microintreprinderilor doar daca indeplinesti 7 conditii cumulative Astfel, in anul fiscal curent o microintreprindere este o persoana juridica romana care indeplineste cumulativ conditiile prevazute la art.47, alin. (1) din Codul Fiscal, la data de 31 decembrie a anului fiscal precedent : 1. a realizat venituri care nu au depasit echivalentul in lei a 500.000 euro; In aplicarea prevederilor care se refera la conditia de...» citeste mai departe aici

  • Taxe PFA. Ce impozite si contributii plateste un PFA in 2024?

    • Daca ai deja un PFA sau te gandesti sa iti deschizi unul anul acesta, trebuie sa stii care sunt impozitele si contributiile pe care trebuie sa le platesti in 2024, dar si cum se declara acestea si care sunt termenele limita. In plus, iti vom explica ce inseamna PFA in sistem real sau PFA la norma de venit, ce contributii PFA si impozite ar trebui sa plateasca in functie de caz si ce varianta poate fi mai avantajoasa pentru tine. PFA in sistem real vs. PFA la norma de venit Atunci cand iti...» citeste mai departe aici

  • E-Factura: Utilizarea sistemului in relatia B2B devine obligatorie din 1 ianuarie sau din 1 iulie 2024?

    • Va rog sa precizati care e textul de lege care precizeaza obligativitatea incepand cu data de 01.01.2024 a raportarii/transmiterii facturilor prin sistem RO E FACTURA, in relatia B2B. Doar din lecturarea OUG 120/2021 asa cum a fost aceasta modificata prin OUG 115/2023 si legea 296/2023, ar rezulta ca aceasta obligatie intervine la 01.07.2024. Utilizare E-Factura in relatia B2B – raspunsul specialistului: Pentru a raspunde intrebarii privind obligativitatea transmiterii facturilor prin...» citeste mai departe aici

  • Declaratia Unica 2024. Care este modul corect de completare, cu exemple pentru toate tipurile de venit

    • Prin OPANAF nr. 6/2024, in vigoare din 9 ianuarie a.c., a fost aprobat noul model al formularului 212 referitor la declararea impozitului pe veniturile realizate si contributiile sociale datorate pe anul 2023, precum si la impozitul estimat si contributiile sociale aferente anului 2024. Formularul a fost suferit modificari importante fata de anul trecut, determinate de aparitia unor obligatii fiscale noi sau de cresterea salariului minim pe economie – lucruri care au impus introducerea...» citeste mai departe aici

  • Calendar ANAF. Ce declaratii trebuie depuse de contribuabili pana pe 26 februarie 2024

    • Conform calendarului ANAF, contribuabilii trebuie sa depuna mai multe declaratii fiscale importante pana pe data de 26 februarie 2024. Declaratii fiscale cu scadenta in data de 26 februarie 2024 TERMENUL Luni, 26 februarie OBLIGATIA - Depunerea Declaratiei privind obligatiile de plata la bugetul de stat - Formularul 100 CATEGORIILE DE CONTRIBUABILI: Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat se completeaza si se depune de catre contribuabilii/platitorii carora le revin, potrivit...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2024 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

NOUTATILE din CODUL FISCAL aduse de Legea 296/2023 – lista completa + data intrarii in vigoare –

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016