Atentie contabili!
Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz
Ministerul Finantelor Publice a semnat cu firma SC TRANSEARCH INTERNATIONAL contractul pentru selectia celor 9 membri ai Consiliului de Administratie al CEC Bank. Scopul este acela de a eficientiza, dezvolta si valorifica potentialul acestei institutii din subordinea Ministerului Finantelor Publice.
Procesul de recrutare si selectie a avut la baza respectarea prevederilor Legii nr.111/2016 legata de guvernanta corporativa a intreprinderilor publice iar criteriul de atribuire in baza caruia s-a incheiat contractul de servicii a fost cel mai bun raport calitate – pret.
"Implementarea principiilor de guvernanta corporativa in intreprinderile de stat este una din prioritatile mandatului meu. Cred ca este nevoie de o schimbare care sa duca la dezvoltarea, la cresterea profitabilitatii acestor companii. in cadrul Ministerului Finantelor, am ales sa incepem procedurile pentru selectia conducerii CEC datorita importantei pe care o are aceasta institutie in sistemul bancar. E doar startul, procesul va continua si pentru restul companiilor din subordinea ministerului”, anunta ministrul Finantelor Publice, Anca Dragu.
Contractul atribuit firmei SC TRANSEARCH INTERNATIONAL SRL a obtinut in total 100 puncte si are o valoare de 80.100 de lei fara TVA. Cerintele minime obligatorii ce au stat la baza selectiei au fost:
Forma de inregistrare – realizata in conditiile legii din tara de rezidenta, operatorul economic sa fie legal constituit, si sa nu se afle in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii, precum si sa aiba capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul achizitiei
Experienta generala – operatorul trebuie sa demonstreze ca in ultimii 3 ani a prestat servicii similare de recrutare candidati pentru pozitii de administratori la societati din sectorul public sau privat, care s-au concretizat cu ocuparea acelor pozitii
Cartea verde a contabilitatii varianta tiparita
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Cheltuieli deductibile si nedeductibile
Experienta specifica – operatorul trebuie sa demonstreze ca in ultimii 3 ani a prestat servicii similare de recrutare si plasare personal, pe pozitii de management, in cel putin 2 societati din domeniul financiar bancar si nebancar, din care una din cele 2 societati, a avut o cifra de afaceri superioara echivalentului in lei al sumei de 7.300.000 euro si cu un numar de cel putin 50 de angajati.
Sursa: MFP
Atentie contabili!
Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz
Articole similare
Sunt disponibile noua pozitii de membru in Consiliul de Administratie al CEC BankArticole similare
Noi reguli de functionare penrtu Garda Financiara. Vezi proiectulSenatul a aprobat Proiectul de lege referitor la GUVERNANTA CORPORATIVA a intreprinderilor de statDoar 11% din membrii consiliilor de administratie in marile companii din Romania sunt femeiCheltuielile bugetului de stat in Romania. Realitatea dincolo de retoricaGUVERNANTA CORPORATIVA a intreprinderilor publice. Sanctiuni noi!Ultimele articole
Firmele, PFA-urile si profesionistii pot cere amanarea ratelor la credite cu pana la 9 luni. Cererile se depun pana pe 28 august 2022Violeta Alexandru: Toti angajatii platiti de statul roman vor fi inrolati in REVISALANAF: Lista actelor normative cu incidenta in materie fiscala, publicate in MO in perioada 16-20 iulieInvestitorii straini, nemultumiti de exceptarea companiilor de stat de la Ordonanta 109Se desfiinteaza GUVERNANTA CORPORATIVA: Marile companii de stat trec sub management politicArticole similare
Noutati Legislatie Fiscala 30 martie - 03 aprilie 2009Inregistrarea fiscala a nerezidentilor de catre platitorii de venitPachetul de actiuni detinute de stat la Romtelecom valoreaza cateva sute de milioane de euroNoile criterii de atribuire a contractelor publice si noile norme privind achizitiile publice: proceduri online, transparenta si calitateArticole similare
Codul fiscal 2011 - Titlul II (partea a III-a)Codul fiscal 2011 - Titlul II (partea I )Directiva 2011-7-UE privind combaterea platilor intarziate nu a fost aplicata in intregimeMFP impune o monitorizare a firmelor la care e actionar statulLegea care te obliga sa-ti platesti facturile la timp: adoptata de ParlamentUltimele articole
OUG 34/2023: Ordonanta care prevede reducerea cheltuielilor publice a fost publicata in Monitorul OficialFirmele, PFA-urile si profesionistii pot cere amanarea ratelor la credite cu pana la 9 luni. Cererile se depun pana pe 28 august 2022Un proiect nou modifica 3 acte normative si guvernana corporativa a intreprinderilor publice. Ce schimbari ne asteapta?Norme metodologice pentru guvernanta corporativa a intreprinderilor publice au fost aprobateParticiparea statului in economie - Orientari privind administrarea participatiilor statului in INTREPRINDERILE PUBLICESfaturi de la experti
Facturi emise catre persoane fizice. Transmitere in sistemul e-Factura
Intrebare: Firma noastra presteaza servicii de inchiriere si vanzare de echipamente de constructii (schele, cofraje) avand clienti persoane fizice, cat si juridice pentru care se emit facturi. Este necesara transmiterea in sistemul e-Factura...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Societate nou infiintata. Optiune aplicare sistem de impunere pe veniturile microintreprinderilor
Intrebare: O persoana fizica detinea la 31.12.2023 patru societati cu detinere de peste 25% (trei microintreprinderi si una platitoare de impozit pe profit) a coror cifra de afaceri (cea de la art. 53 pentru verificarea plafonului pentru...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<