Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Unde declaram inchiderea unor puncte de lucru? Ce pasi urmam?

01-Aug-2014
20521
In analiza de mai jos, dorim sa redam cateva aspecte esentiale referitoare la procedura pe care o urmam la inchiderea unor puncte de lucru infiintate de societate.

Societatea care are deschise mai multe puncte de lucru, numite sedii secundare, poate sa le inchida prin introducerea si inregistrarea unei cereri de mentiuni la Registrul Comertului privind inchiderea de puncte de lucru.

Click aici pentru a citi Cum inregistram sediile secundare.

Daca pentru inregistrarea si autorizarea unui punct de lucru, societatea are nevoie de copie contract spatiu al punctului de lucru, Hotararea Adunarii Generale/ Decizie Asociat Unic, delegatie, contract de comodat sau inchiriere si adeverinta Asociatie de propietari, daca este cazul, la dosarul de inchidere a unui punct de lucru, sunt necesare urmatoarele documente: certificatul constatator care a fost eliberat de Registrul Comertului pentru autorizarea punctului de lucru, actele societatii comerciale, copie dupa CI asociat/asociati si stampila societatii, Hotararea Adunarii Generale/Decizie Asociat Unic, delegatie si formular de cerere.
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Vezi detalii
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Vezi detalii
Contabilitatea stocurilor. Ghid practic
Contabilitatea stocurilor. Ghid practic
Vezi detalii


Dupa inregistrarea inchiderii la Registrul Comertului, trebuie sa faceti si declararea inchiderii punctului de lucru la administratia teritoriala in raza careia se afla punctul de lucru, prin depunerea unei mentiuni.

Daca la punctul de lucru ati detinut si casa de marcat va trebui sa faceti si demersurile pentru inregistrarea dezinstalarii casei de marcat de la adresa punctului de lucru inchis.


Raspuns oferit de specialistii www.portalcontabilitate.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Unde declaram inchiderea unor puncte de lucru? Ce pasi urmam?":
Rating:

Nota: 3.89 din 119 voturi
Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Noul Cod Fiscal a modificat legislatia. Amenzile sunt uriase!
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"!


 



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Aflati cum sa va aparati de amenzile uriase
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"