Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Va fi lansat Registrul privind riscurile de frauda si coruptie

17-Mar-2017
3546

Institutul de finante publice si de expertiza contabila (CIPFA) a anuntat ca va fi lansat un registru global si gratuit care va include in detaliu riscurile de frauda si coruptie pe care le intampina organizatiile din sectorul public.

Registrul care se va lansa anul acesta va fi o resursa gratuita pentru guvernele si firmele care vor sa se tina departe de fraude sau sa le solutioneze.

CIPFA a precizat, conform Public Finance International.org, ca acest registru va fi semnificativ in ce priveste asigurarea organizatiilor ca isi pot reduce pierderile financiare si riscurile asociate reputatiei la un nivel zero.

Chiar daca s-au facut numeroase studii si sondaje pe tema fraudei, informatiile de care companiile se pot folosi in mod real si eficient sunt, de fapt, putine.

CIPFA si firma Moore Stephens, partenera in acest proiect, cauta in acest moment opinii din sectorul organizational public cu privire la riscurile din domeniile si tarile lor.

Informatiile colectate vor fi organizitate tinand cont de indexul de perceptie privind coruptia si transparenta internationala, astfel icnat sa poata fi alcatuit registrul fraudelor.

Registrul va exista in format electronic si va avea ca obiectiv managementul riscului, ajutand organizatiile sa faca fata schimbarilor si tendintelor din zona fraudelor, sa dezvolte noi cai de prevenire a fraudei si sa ofere mai multe oportunitati in ce priveste colaborarile internationale si informarea in aceasta privinta.

Daca doriti sa trimiteti informatii pentru completarea si intocmirea acestui registru, aveti la dispozitie acest chestionar.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?


MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Impozit special pe bunuri de valoare mare. Cine are aceasta obligatie si pana cand poate fi platit

    • Impozitul special pe bunurile imobile si mobile de valoare mare se plateste la bugetul de stat si se administreaza de ANAF. Insa cine are aceasta obligatie si pana cand poate fi indeplinita? Cine plateste impozit pe bunuri de valoare mare? Sunt obligate la plata impozitului special pe bunurile imobile si mobile de valoare mare, stabilit conform prezentului titlu, urmatoarele persoane, denumite in continuare contribuabili: a) persoanele fizice care, la data de 31 decembrie a anului fiscal...» citeste mai departe aici

  • Contractul de inchiriere: Din 1 ianuarie 2025 se aplica modificari la inregistrarea contractelor (Ordinul 161/2025)

    • Conform legislatiei in vigoare, ultima modificare fiind adusa prin Ordinul 161/2025, apar schimbari la inregistrarea contractelor de inchiriere. Astfel ca, daca bunul respectiv este la comun, adica are mai multi proprietari, obligatia declararii contractului la ANAF ii revine doar unuia dintre ei, nu ambilor, asa cum prevedea in trecut legea.» citeste mai departe aici

  • Impozit special bunuri mobile si imobile. MONOGRAFIE contabila

    • Prin Legea 296/2023 a fost introdus impozitul special pe bunurile mobile si imobile de mare valoare, cunoscut si drept ‘taxa pe lux’. Vom vedea in acest articol cine trebuie sa plateasca impozitul pe bunuri mobile si imobile, care este cota de impozitare, dar si o monografie contabila utila contribuabililor. Impozitul special pe bunurile mobile si imobile de valoare mare se plateste la bugetul de stat si se administreaza de ANAF.» citeste mai departe aici

  • [GHID] Rezidenta fiscala a cetatenilor straini in Romania

    • In vederea stabilirii obligatiilor fiscale si evitarii dublei impozitari, persoanele fizice rezidente si nerezidente care sosesc sau pleaca din Romania trebuie sa depuna un chestionar pentru stabilirea rezidentei. In acest articol vom vedea ce inseamna rezidenta fiscala, care sunt conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca persoanele fizice rezidente si nerezidente, de cand poate deveni rezident un cetatean strain, dar si care sunt documentele necesare pentru depunerea chestionarului.» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016