
Raportul Special
realizat de specialisti
Agentiile de recrutare au rolul de a recomanda firmelor cei mai potrivit angajati, in urma evaluarii profesioniste a CV-urilor cuprinse in baza de date.
Iata care sunt companiile de recrutare aflate intr-un top amintit de Mediafax:
· Human Solutions care se afla in topul companiilor de recrutare. Este o companie din Brasov, care ofera si evaluari si traininguri pentru personal. Detine premii de excelenta in afaceri, fiind printre primii cinci de pe piata din Romania.
· Gi Group este o firma de recrutare care a avut o crestere spectaculoasa dintre toti cei de pe piata din tara, fiind prezenti in Romania cu doua organizatii: 1. Gi Group Romania si 2. Barnett Mc Call Recruitment.
· Advice Human Resources este deasemenea o agentie foarte mare de recrutare, cu istoric in spate, implicata in marketing, PR, publicitate si vanzari, finante si contabilitate, proiectare si executie, turism si servicii.
Atentie la firmele care percep comision pentru un job mic, in tara. Daca aceasta agentie de recrutare percepe comision, inseamna ca nu este de incredere. In urma cu cativa ani, angajatorii din strainatate nu doreau sa plateasca firmelor de recrutare din Romania cu care voiau sa lucreze, decat foarte rar, iar in acest caz se apela la comisionul candidatilor. In prezent, lucrurile s-au schimbat si companiile serioase numai percep comisioane de la angajati, insa tot mai sunt firme care desi sunt avizate de ITM si Gla, tot percep taxe. Acest lucru este interzis prin lege, pentru servicii de recrutare, insa pentru traducerea documentelor si alte sevicii aferente, este legal. In general, taxele care se percep legal pentru companiile mari care apeleaza la agentii de recrutare pot varia intre 10.000-30.000 de euro, dar pot fi si mai mici. Companiile mari sunt dispuse sa plateasca astfel de sume, deoarece lipsa unui manager intr-o astfel de companie duce la pierderi enorme pentru acestea.
Aceste lucruri nu sunt facute publice pentru a descuraja candidatii sa apeleze la astfel de firme, insa trebuie sa fie atenti.
Multi romani care au vrut sa isi caute un loc de munca printr-o agentie de recrutare ca sa plece in strainatate au renuntat atunci cand au auzit astfel de zvonuri si au plecat pe cont propriu sa isi gaseasca, insa multi s-au intors deoarece nu au reusit, ba mai mult ceea ce ar fi putut plati la o agentie pentru traducere acte, xerox si alte costuri mici s-a transformat intr-o suma mare pe care au cheltuit-o cu transportul, cazare, mancare in timpul cat au stat acolo sa isi gaseasca un loc de munca. Asa ca, zvonurile sunt adevarate, daca nu aveti grija si nu verificati inainte de a apela la o astfel de agentie. Daca va documentati inainte, totul ar trebui sa decurga foarte bine si veti fi cu siguranta multumiti de rezultate. In cazul unui litigiu, nu veti putea recupera aceste costuri mici pentru actele aditionale, deoarece agentul va motiva ca aceste prestatii nu fac parte din activitatea de mediere, asa cum este stipulat si in lege.
Portal Codul fiscal - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Cartea Verde a Contabilitatii
Motivele pentru care companiile apeleaza la agentiile de recrutari sunt variate, insa cel mai important lucru este ca o companie mare care se respecta prefera sa plateasca comision unei astfel de agentii de recrutare pentru a gasi oamenii potriviti, care in mod normal nu i-ar putea gasi direct, decat cu pierdere de timp, pierdere de contracte de care nu ar avea cine sa se ocupe si poate pierderea de bani mai multi decat ar fi comisioanele pentru o agentie de recrutare.
Un proces de angajare dus de o agentie de recrutare poate dura intre 4-6 saptamani , iar daca postul pentru care opteaza candidatul este mai rar pe piata, atunci poate dura mai mult. Agentiile de recrutare care vaneaza candidati pot avea si surprize neplacute, in sensul ca cel vanat sa nu fie acceptat de companie.
Sursa: Mediafax
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Articole similare
Achizitie intracomunitara de bunuri. Cum alegem cursul valutar?Caz practic: Cum intocmim dosarul preturilor de transfer?In atentia FIRMElor: Declaratia 394 este completata conform noilor reglementari?Microintreprindere in 2025. Restrictii privind aplicarea regimului micro, in anumite conditiiOG 16/2022 a adus peste 60 de modificari in Codul Fiscal, iar cele mai multe vizeaza taxarea FIRMElor si a persoanelor fiziceUltimele articole
Sistemul e-TVA. 3 lucruri importante pe care sa le aiba in vedere FIRMEle din 2025Situatii financiare. Cum alegeti tipul de situatii financiare anuale ce trebuie utilizatSAF-T si depunerea D406. Cum procedeaza FIRMEle care au activitatea suspendata la ONRCE-TVA si dublarea Z-ului in casele de marcat. Cum sa raspundeti la Notificarea de conformareDepunere bilant anual 2025. Cand si cum se face incadrarea FIRMElor in criteriile de marimeArticole similare
OUG 26/2019: Guvernul mareste lista domeniilor in care pot fi angajati zilieriTreceti cu brio examenul de consultant fiscal! Vedeti modele de intrebari grila, plus explicatiiPropunere in Senat: PFA-urile si intreprinderile individuale ar putea avea mai multi angajatiIncheierea unei conventii civile de o persoana fizica neautorizata. Care e contextul legal? Ce contributii se platesc?Contracte incheiate de catre o asociatie de proprietari. Ce contributii se retin inclusiv pentru conventiile civile independente?Ultimele articole
Controlul financiar preventiv: procedura, obligatii, reglementariDeducerea personala de baza a crescut din ianuarie 2025. Impact asupra salariilor si impozitului pe venitMin. Muncii a confirmat! Salariul minim va creste la 3700 lei din 1 iulie 2024Microintreprinderi suspendate. Cand isi reiau activitatea pot ramane la regimul micro?Microintreprinderi in 2024: Se poate face trecerea la impozit micro daca firma are un angajat, dar nu cu CIM intreg?Articole similare
Monica Macovei, revoltata de actiunile ANAF: Iesiti si pichetati fiecare sediu ANAF!Studiu de caz: Conventii civileComisia Europeana reinventeaza apa calda in problema somajului europeanRegimul FISCAL aplicabil veniturilor din activitati cu caracter ocazional desfasurate de ZILIERI. Obligatii si facilitatiIn atentia firmelor: Puteti beneficia de ajutor de stat pentru crearea de locuri de muncaUltimele articole
Cate luni trebuie sa ai lucrate pentru un credit de nevoi personale? Ghid pentru obtinerea rapida a unui imprumutMin. Muncii a confirmat! Salariul minim va creste la 3700 lei din 1 iulie 2024Ce inseamna auditul intern in domenii specificeCe e bine sa stii daca vrei sa lansezi un magazin la satDrepturi la locul de munca: Ce este important de stiut inainte de a semna un contract. Sfaturi de la agregatorul de locuri de munca JoobleSfaturi de la experti
Tratamentul contabil al echipamentelor GPS dependente de licenta anuala
Intrebare: Mentionez ca licentele vor fi reinnoite anual, pe o perioada indelungata, altfel investitia nu ar fi avut loc. Momentan s-a optat pentru plata pe un an, din cauza unui an economic nu foarte bun pentru societatea noastra. Dorim...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Completare D101 - profit reinvestit in cazul pierderii fiscale
Intrebare: Dupa completarea valorii pentru facilitatea privind profitul reinvestit pa randul 42.2.1, la validarea D101 a fost generat un fisier de erori cu urmatorul continut: Eroare corel.3 - Rd.42.2>Rd.41-Rd.42.1, Eroare corel.4 -...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA