Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 sfaturi utile pentru un magazin online de succes

18-Feb-2022
1398
3 sfaturi utile pentru un magazin online de succes

Evolutia comertului online in Romania a cunoscut o crestere semnificativa pe durata ultimilor ani, conform datelor prezentate de catre Asociatia Romana a Magazinelor Online (ARMO). Astfel, comertul online a reprezentat un stalp pe baza pentru economia din Romania in timpul pandemiei, intrucat doua din trei persoane, cu varsta cuprinsa intre 16 si 24 de ani, respectiv, o persoana din trei, intre 55 si 74 de ani, au acordat incredere acestui segment al pietei.

Asadar, infiintarea unui magazin online se dovedeste a fi idee profitabila dedicata micilor antreprenori, mai ales ca specialistii in domeniu estimeaza o crestere de peste 50% a numarului romanilor care vor face achizitii online. In concluzie, ajuta-ti proiectul sa depaseasca stadiul de idee. In cele ce urmeaza, iti propunem cateva metode usor de aplicat in domeniul de activitate al magazinului tau online. 

 

Verifica ideea ta online 

Cercetarea de piata reprezinta un instrument din sfera marketingului, prin care poti obtine rezultate revelatoare asupra nevoilor, dorintelor si comportamentul consumatorilor. Un asemenea studiu beneficiaza de o relevanta majora in planul de lansare al unui magazin online, deoarece prospecteaza piata si strange informatii vitale asupra nisei pe care vrei sa profesezi. Din fericire, spatiul online iti pune la dispozitie o multime de instrumente digitale, prin care poti urmari indeaproape evolutia ideii tale. Spre exemplu, Google Trends constituie un instrument interesant din multe puncte de vedere, din prisma faptului ca analizeaza popularitatea termenilor sau cuvintele relevante pentru afacerea ta. In plus, cu o simpla cautare, poti afla daca anumite cuvinte-cheie sunt in tendinte, sau, din contra, sunt folosite extrem de rar. Ce argument poate fi mai pertinent decat reviziile lasate de clienti? Sub protectia anonimatului, multe persoane tind sa-si exercite sinceritatea fata de produsele sau serviciile folosite. Astfel, sectiunea de comentarii ale site-urilor web poate fi un bun loc de inceput.

 

Stabileste un plan de afaceri 

Un plan de afaceri bine structurat reprezinta jumatate din succesul intregii afaceri, fiind o piatra de temelie in proiectul de concepere si dezvoltare al planului tau. Per total, un plan de afaceri stabileste misiunea, obiectivele, strategia si planurile de actiune, ceea ce inseamna ca poate fi o excelenta strategie de rezerva in momentul in care apar anumite probleme. Pe scurt, un plan de afaceri trebuie sa includa:

 

  • O scurta descriere a ideii de business;
  • Informatii despre produsele si serviciile oferite;
  • Analiza pietei si a concurentei;
  • Strategii de implementare;
  • Structura firmei;
  • Anexe.

 

Printre cele mai importante aspecte de care trebuie sa tii cont este partea financiara a proiectului antreprenorial, informatii care se vor regasi in planul de afaceri. Intrucat bugetul se poate schimba in orice moment, din cauza factorilor economici, iti sugeram sa ramai la lucrurile de baza in ceea ce priveste echipamentul dedicat afacerii, cel putin in primul an. Un birou, un scaun confortabil, un laptop, conexiune la internet, un program de facturare si o imprimanta portabila sunt suficiente pentru inceput.

 

Concepe un site web usor de accesat

Oamenii isi pierd atentia in doar cateva secunde. Daca site-ul tau se incarca greu sau clientul petrece mai mult timp cautand informatii despre produsul dorit, s-ar putea sa gaseasca elementul dorit la concurenta. In primul rand, alege o platforma cu functionalitati diverse, care sa-ti permita dezvoltarea, in acelasi timp cu mersul afacerii tale. In al doilea rand, interfata cu abordarea simpla poate fi o excelenta optiune pentru majoritatea clientilor. Pe masura ce lucrurile se complica in privinta plasarii unei comenzi sau vizualizarea unui produs, interesul se pierde, in timp ce potentialul client dispare. In plus, ofera posibilitati de plata variate. Chiar daca pandemia a incurajat platile in sistem online folosind cardul bancar, inca mai sunt persoane dornice sa achite in numerar.

 

Mediul online castiga teren si incredere in fiecare an, datorita functionalitatii sale si varietatii produselor existente pe piata, la distanta unui singur click. Avand costuri operationale scazute si oportunitatea de a tine legatura mereu cu toti clientii, deschiderea unui magazin online poate fi o solutie de afaceri prospera in perioada care va urma.

 

Sursa foto: Shutterstock.com

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Obligatiilor companiilor in ceea ce priveste inregistrarea si raportarile la O.N.P.C.S.B

    • Societatile, indiferent de natura capitalului (autohton sau international), trebuie sa respecte prevederile Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, republicata si actualizata prin acte normative ulterioare. Legea impune un cadru de conformitate pentru entitatile raportoare, care include, printre altele, obligatii de cunoastere a clientelei, evaluare a riscului, raportare a tranzactiilor suspecte sau in numerar, desemnarea de...» citeste mai departe aici

  • Lichidare firma. Exemplu de MONOGRAFIE contabila utila in 2025 daca va inchideti firma

    • Unele firme, din diverse motive precum lipsa de activitate, acumularea de pierderi sau decizia asociatului unic, ajung in situatia de a fi lichidate. Procesul de inchidere presupune parcurgerea mai multor etape administrative si contabile, printre care dizolvarea voluntara, radierea si intocmirea unei monografii contabile finale. In cele ce urmeaza, prezentam un exemplu practic de monografie contabila aplicabila in 2025, utila pentru radierea societatii. O societate are urmatoarea situatie in...» citeste mai departe aici

  • Impozit dividende. 5 intrebari si raspunsuri cu privire la cota de impozitare in 2025 + alte aspecte contabile

    • Distribuirea dividendelor reprezinta un proces esential pentru recompensarea asociatilor/actionarilor unei societati, dar implica o serie de obligatii fiscale si contabile ce trebuie respectate cu strictete. In anul 2025, cota de impozitare aplicabila dividendelor distribuite este de 10%, conform legislatiei in vigoare, aplicabila atat dividendelor interimare, cat si celor distribuite din profitul exercitiilor financiare incheiate anterior. Este important de subliniat ca, pentru a beneficia...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016