Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 atuuri prin care companiile viitorului pot atrage angajati valorosi

22-Feb-2022
784
4 atuuri prin care companiile viitorului pot atrage angajati valorosi

Succesul unei companii este definita si prin valoarea angajatilor sai, atat din punct de vedere profesional, cat si din punct de vedere uman. Pentru construirea unei echipe solide care sa asigure performanta pe termen lung este nevoie de timp si rabdare. In contextul unei piete a muncii mai dinamice ca oricand, atragerea si loializarea angajatilor reprezinta adevarate provocari. In acest articol sunt prezentate patru dintre atuurile de care vor dispune companiile viitorului pentru a-si forma echipe sustenabile.

  1. Construirea unui spatiu de lucru care sa ofere protectie sanitara

In noua normalitate, sistemul de lucru remote a crescut in popularitate. Cu toate acestea, birourile nu vor disparea. Multi dintre angajati recunosc faptul ca telemunca aduce dezavantaje, din cauza elementelor perturbatoare de acasa. De asemenea, nivelul de anxietate este mai mare, deoarece ajung sa amestece spatiul personal cu cel profesional.

 

Tot mai multe spatii de lucru sunt regandite pentru a combate temerile legate de riscurile sanitare. Un exemplu in acest sens este certificarea IMMUNE Building Standard™, dezvoltata pe baza sistemului Healthy by Design® de c?tre antreprenorul Liviu Tudor. Aceasta propune o retea extinsa de tehnologii si dispozitive, echipamente specializate, personal dedicat si facilitati noi, care ofera instrumentele necesare pentru a monitoriza si ajusta starea de sanatate a spatiilor de lucru. Misiunea IMMUNE™ este de a asigura revenirea angajatilor la birouri intr-un mediu in care sanatatea le este protejata atat in prezent, cat si in perioada post-pandemica. Este doar una dintre strategiile pentru motivarea angajatilor cu beneficii non-financiare. 

  1. Asigurarea flexibilitatii muncii 

Succesul unei echipe va fi asigurat in viitorul apropiat si de flexibilitatea muncii si de optiunile multiple de lucru. Sistemul hibrid – partial de acasa, partial de la birou – este preferat de tot mai multi dintre angajati si angajatori. Acesta combina foarte bine libertatea mai mare oferita de munca remote cu productivitatea sporita din zilele in care oamenii interactioneaza direct. Tot mai multe companii sunt preocupate si de alte solutii, precum inchirierea unor birouri-satelit care sa le asigure angajatilor distante mai scurte intre serviciu si casa. 

  1. Crearea unor spatii de lucru care sa incurajeze colaborarea fizica si directa

Relationarea directa dintre oameni nu va putea fi inlocuita niciodata complet de comunicarea online. Prin urmare, marea provocare a companiilor va fi sa le asigure angajatilor spatii de lucru nu doar mai sanatoase, dar si cat mai prietenoase. Biroul viitorului va avea spatii de lucru, dar si de coworking mai aerisite, mobilate cu scaune si fotolii confortabile, mai multe zone de relaxare, dar si cabine telefonice sau sali de sedinte de dimensiuni reduse. Toate aceste elemente vor contribui la starea de bine a angajatilor, care se vor putea dezvolta mai repede intr-un mediu sigur si, in acelasi timp, placut.

  1. Aplicarea conceptului de „people centricity”

Conceptul de „people centricity”, in care nevoile fizice si emotionale ale angajatilor sunt puse pe primul loc, va fi aplicat tot mai des in companiile viitorului. Angajatorii vor deveni mai preocupati de dorintele angajatilor si de ceea ce ii inspira si motiveaza sa isi faca treaba cat mai bine. Aceasta abordare presupune o schimbare de mentalitate – si chiar de proceduri – atunci cand vine vorba de luarea deciziilor. Pentru ca o companie sa fie centrata pe oameni este nevoie de o preocupare permanenta a modului in care se simt acestia in fiecare punct al calatoriei lor, inca de la intrarea in echipa.

 

Acestea sunt patru atuuri prin care companiile viitorului vor putea atrage angajati valorosi. Este nevoie atat de spatii de lucru sanatoase, de flexibilitate, cat si de o preocupare permanenta pentru starea de bine a oamenilor, pentru ca acestia sa fie fericiti si sa dea randament. 

 

Sursa foto: Shutterstock

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Urmareste-ne pe Google News
Votati articolul "4 atuuri prin care companiile viitorului pot atrage angajati valorosi":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
O.G. nr. 16/2022 - noile MODIFICARI din Codul Fiscal. TOP 7 Studii de Caz

Atentie contabili!

Schimbari radicale ale Codului fiscal aduse de O.G. nr. 16/2022!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
O.G. nr. 16/2022 - noile MODIFICARI din Codul Fiscal. TOP 7 Studii de Caz


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

© 2007 - 2022 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Schimbari radicale ale Codului fiscal aduse de O.G. nr. 16/2022!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

O.G. nr. 16/2022 - noile MODIFICARI din Codul Fiscal. TOP 7 Studii de Caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016