Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 puncte-cheie care fac diferenta intre un simplu job si o cariera de succes

02-Sep-2022
1808
4 puncte-cheie care fac diferenta intre un simplu job si o cariera de succes

Nu mai trebuie sa consideri joburile viitorului ca simple surse de venit, ci ca oportunitati pentru a te dezvolta constant atat profesional, cat si personal. Un manager modern stie deja ca focusul pentru un business sustenabil al viitorului este sa puna accent pe nevoile tale si sa-ti creeze conditii de lucru creative si sigure, prin care sa devii mai performant si sa aduci beneficii companiei. Cauta si tu asemenea oportunitati in viata profesionala, urmarind cele 4 puncte-cheie care fac diferenta intre un simplu job si o cariera de succes.

1. Focus pe „people centricity”

Este timpul ca noul tau job sa se orienteze catre acele companii care au drept strategie conceptul de „people centricity”. Asta inseamna ca managerii cu viziune si deschisi tot timpul la idei inovatoare au ca prioritate focusul pe oamenii din echipa lor.

Companiile care imbratiseaza acest concept iti vor permite sa inveti si sa cresti profesional intr-un mod organizat. Dincolo de asta, managerii si liderii de departament au rolul de a te trata cu empatie si apreciere fata de activitatea depusa, dar au in vedere si starea ta de bine, atat fizica, cat si emotionala. Asta nu poate duce decat la o cultura organizationala sanatoasa, in care poti comunica si lucra eficient. 

Liviu Tudor, fondatorul Genesis Property, vine intocmai cu acest concept de focus pe oameni prin YUNITY Park. Mai mult decat atat, prezinta stilul de lucru al viitorului, in care viata profesionala si personala se regasesc intr-un spatiu comun, construit ingenios.

2. Eliminarea factorilor de stres

O cariera de succes se bazeaza si pe eliminarea unor factori de stres, cum ar fi teama ca locul de munca nu este suficient de sigur din perspectiva protectiei sanitare. 

Regandirea spatiilor de birouri, in vederea protejarii sanatatii angajatilor si a personalului, se poate implementa cu certificatul IMMUNE Building Standard™, care prevede un set de masuri menite sa diminueze riscurile de imbolnavire cu virusuri precum Covid-19. Daca esti printre cei care cauta o astfel de oportunitate, in contextul pandemic inca prezent, elimina aceasta grija stresanta care iti poate afecta creativitatea si productivitatea la birou. 

  • NOUTATI din Codul Fiscal
    Validat de expertul
    Portal Codul Fiscal
    Riscuri fiscale fitteri Firma noastra are un contract cu o firma din Germania, cu cod valid de TVA, prin care punem la dispozitie personal (fitteri) care merge la nave pentru reparatii in UE si afara UE,...citeste mai mult
  • NOUTATI din Codul Fiscal
    Validat de expertul
    Portal Codul Fiscal
    Iesire din TVA la cerere - calcul plafon 2025 Avem o sociectate care a iesit de la tva la cerere cu 4.04.2025. Cifra de afaceri pana la martie este 59000, total cifra la iunie 2025 este 179000. Care este cifra de afaceri pe...citeste mai mult
  • NOUTATI din Codul Fiscal
    Validat de expertul
    Portal Codul Fiscal
    Vanzare apartamente catre asociat nerezident Va rog sa-mi spuneti in ce conditii (referitor la TVA si impozitul pe profit) o societate poate vinde 2 apartamente pe care le detine catre asociatul unic (cetatean portughez). Un...citeste mai mult
  • NOUTATI din Codul Fiscal
    Validat de expertul
    Portal Codul Fiscal
    Achizitie de servicii electronice din UE de la un PFA neinregistrat in VIES O societate comerciala din Romania, platitoare de TVA achiztioneaza servicii pe cale electronica de la un PFA din Irlanda. PFA-ul din Irlanda nu a comunicat firmei din Romania CUI...citeste mai mult
  • NOUTATI din Codul Fiscal
    Validat de expertul
    Portal Codul Fiscal
    Factura din Ungaria cu tva Am primit o factura din Ungaria cu marfa, pe catre este trecut numele firmei noastre, adresa dar nu au trecut CUI, factura contine TVA! Am luat legatura cu firma din Ungaria sa ne...citeste mai mult

3. Companii inovative

Alege companiile adaptate la noul mod de lucru al viitorului, care iti ofera posibilitatea unui program de lucru flexibil, adaptat nevoilor tale, cu spatii de co-working si birouri satelit, in care viata profesionala si personala sa fie in echilibru. De asemenea, te poti bucura de oportunitatea de a colabora ca freelancer, daca acesta este obiectivul tau profesional. 

Companiile inovative se adapteaza cerintelor de moment si implementeaza strategii menite sa le asigure performante financiare si succese notabile, fara a neglija cea mai importanta resursa: angajatii. 

4. Echilibru si dezvoltare constanta

Nu in ultimul rand, pregatirea profesionala, respectiv investitia in dezvoltarea ta constanta, trebuie sa fie un demers prioritar. Pentru a evolua si a explora oportunitatile profesionale care se pot ivi la un moment dat, nu te limita doar la ce stii sa faci, ci alege sa descoperi lucruri noi. O poti face pe cont propriu, prin self learning, insa multe companii iti pun la dispozitie resurse valoroase si „know-how” pentru a reusi sa te dezvolti profesional si uman. 

Dincolo de asta, nu-ti neglija viata personala si angajeaza-te in acele companii care pun accent pe „Work-Life Balance”. Echilibrul dintre cariera si timpul tau liber este esential.

Prin urmare, o cariera de succes vine cu multe beneficii zilnice si oportunitati reale de avansare, spre deosebire de un simplu job, care inseamna o rutina anosta si o dezvoltare nesemnificativa. Cariera de succes iti poate aduce cu adevarat satisfactiile profesionale si personale cuvenite, iar punctele-cheie mentionate mai sus sunt menite sa te ajute sa faci alegerile corecte.

 

Sursa foto: Shutterstock

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici



MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Sponsorizarile catre persoanele fizice bolnave. Reglementari cheie

    • In Romania, companiile au posibilitatea de a ajuta persoanele fizice care se confrunta cu probleme de sanatate, insa acest sprijin trebuie acordat in conformitate cu anumite cerinte legale specifice. Pentru ca procesul sa se desfasoare corect si transparent, atat companiile care ofera ajutorul, cat si beneficiarii acestuia trebuie sa inteleaga cu claritate distinctia fundamentala intre sponsorizare si donatie, deoarece fiecare forma de sprijin implica obligatii fiscale si juridice diferite. In...» citeste mai departe aici

  • E-Factura: Termenul de scutire, EXTINS pana in octombrie 2025 pentru anumite entitati

    • Conform profit.ro, Guvernul a aprobat astazi o ordonanta de urgenta prin care termenul pentru obligativitatea utilizarii sistemului e-Factura de catre micii producatori agricoli este amanat pana la 1 octombrie 2025. Aceeasi amanare se aplica si institutelor sau centrelor culturale ale altor state, care activeaza in Romania pe baza unor acorduri interguvernamentale.» citeste mai departe aici

  • SAF-T ANAF: Ce coduri sa aplici in SAF-T pentru facturi emise cu bon fiscal

    • De la intrarea in vigoare a raportarii SAF-T, firmele trebuie sa fie tot mai atente la codurile fiscale aplicate in fisierul D406. Una dintre situatiile frecvente este cea in care se emite o factura pentru o vânzare deja incasata cu bon fiscal. In acest articol iti aratam ce cod SAF-T trebuie sa folosesti, cum se face inregistrarea contabila corecta si care sunt cerintele ANAF in acest caz. Informatiile sunt utile mai ales pentru contribuabilii platitori de TVA care vând cu amanuntul...» citeste mai departe aici

  • Impozitul pe dividende. Se plateste la data AGA sau la fiecare transa?

    • Distribuirea profitului sub forma de dividende este o practica obisnuita in cadrul societatilor comerciale. Totusi, in spatele acestui proces aparent simplu, se afla o serie de obligatii fiscale importante. Impozitul pe dividende, momentul retinerii, declararii si platii acestuia, precum si modificarile legislative intervenite, trebuie tratate cu atentie pentru a evita erori sau sanctiuni. In acest articol, prezentam un studiu de caz concret care clarifica modul de aplicare corecta a regulilor...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016