Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Forta de munca pentru firme va fi imbunatatita cu sprijinul unor centre comunitare

28-Aug-2017
246

In sedinta de Guvern de saptamana trecuta, Executivul a aprobat o hotarare care vizeaza procedura de constituire si functionare a centrelor comunitare de invatare permanenta, institutii care vor contribui la imbunatatirea continua a calificarii profesionale, potrivit cerintelor mediului de afaceri si in acord cu programele europene de educatie pe tot parcursul vietii, se transmite intr-un comunicat de presa. S-au aprobat, astfel, etapele privind acreditarea, evaluarea periodica, organizarea si functionarea centrelor comunitare de invatare permanenta.

Guvernul transmite ca centrele pot fi infiintate ca institutii publice de subordonare locala sau ca activitati pe langa o institutie de subordonare locala finantata integral din bugetul local, cu conditia incadrarii in numarul maxim de posturi al unitatii administrativ teritoriale, aprobat prin buget. Acestea pot fi finantate din venituri proprii ale autoritatilor locale, granturi sau alte tipuri de finantari interne si/sau externe, donatii, sponsorizari, taxe de participare, care sunt aprobate ca taxe speciale.

Centrele pot fi frecventate atat de copii, cat si de adulti, insa infiintarea lor are ca principala tinta incurajarea adultilor cu varste intre 25 si 64 de ani sa participe la activitati de invatare pe tot parcursul vietii, obiectivul fiind cresterea gradului de participare la astfel de activitati de la 1,5% cat este in prezent, la 10% in 2020.

Fiecare centru va acoperi minimum patru arii de competenta: management/coordonare, servicii educationale, utilizarea noilor tehnologii de informare si comunicare, administrativ-financiar.

Centrele comunitare isi propun urmatoarele:

Facilitarea integrarii/reintegrarii membrilor comunitatii pe piata muncii;

Cresterea sanselor de integrare socio-profesioala si de dezvoltare personala;

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari


Rezolvati rapid si perfect legal orice problema generata de noile reglementari ce modifica in Codul fiscal 4 argumente solide pentru a va abona la Consilier – Taxe si Impozite pentru Contabili 1 Evitati garantat orice greseala fiscala din contabilitate 2 Va rezolvati rapid toate problemele de fiscalitate 3 Salvati sume importante din...

Oferta Speciala
valabila 48h

Cresterea nivelului de educatie a membrilor comunitatilor;

Identificarea periodica si satisfacerea nevoilor de educatie permanenta la nivelul comunitatii locale pentru toate categoriile: copii, tineret sau adulti;

Oferirea de informatii actualizate si complete referitoare la tipurile de servicii educationale formale si non-formale diponibile in comunitate;

Dezvoltarea si diversificarea serviciilor educationale si a competentelor sociale si profesionale.

Durata fiecarui program de formare este flexibila si se stabileste de coordonatorul activitatii si partenerii furnizori de educatie si formare. Competentele profesionale dobandite vor fi certificate prin documente care sa ateste cunostintele, abilitatile, calificarile obtinute dupa urmarea acestor programe. in functie de durata si specificul activitatii, aceste documente pot fi adeverinte, atestate, certificate de calificare profesionala, certificate de competente si diplome.

Sursa: Guvernul Romaniei

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Forta de munca pentru firme va fi imbunatatita cu sprijinul unor centre comunitare":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii

Atentie contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018

Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Legea care prevede repartizarea trimestriala de dividende a fost publicata
    • In Monitorul Oficial nr. 595 din 12/07/2018 a fost publicata Legea nr. 163/2018 pentru modificarea si completarea Legii contabilitatii nr. 82/1991, modificarea si completarea Legii societatilor nr. 31/1990, precum si modificarea Legii nr. 1/2005 privind organizarea si functionarea cooperatiei. Conform modificarilor aduse de aceasta lege societatile, societatile/companiile nationale, regiile autonome, institutele nationale de cercetare-dezvoltare, societatile cooperatiste pot opta pentru...» citeste mai departe aici

  • Vouchere de vacanta: Cadru legislativ, regim contabil si fiscal
    • Voucherele de vacanta nu le primesc doar bugetarii, ci tot mai multe companii private opteaza pentru achizitionarea acestor tichete, pentru a le oferi salariatilor. Totusi, multi administratori de firme inca mai au intrebari in ceea ce priveste documentele justificative pe care trebuie sa le prezinte salariatul care beneficiaza de aceste tichete. O alta intrebare care se ridica in acest caz, si la care specialistii nostri vor raspunde in materialul de fata, este contabilizarea primirii si...» citeste mai departe aici

  • Cum se efectueaza corect inventarierea
    • Scopul principal al inventarierii este stabilirea situatiei reale a tuturor elementelor de natura activelor, datoriilor si a capitalurilor proprii ale fiecarei entitati. De asemenea, prin inventariere se stabilesc si bunurile si valorile detinute cu orice titlu, apartinand altor persoane juridice sau fizice, pentru intocmirea situatiilor financiare anuale ce trebuie sa ofere o imagine clara a pozitiei financiare si a performantei entitatii pentru respectivul exercitiu financiar. In legislatie...» citeste mai departe aici

  • MADR: S-a stabilit bugetul Programului pentru scoli, 2018-2019
    • In sedinta de joi, 12 iulie, a fost aprobata o Hotarare care stabileste bugetul de implementare a Programului pentru scoli al Romaniei, in anul scolar 2018-2019. “Prin acest act normativ se introduc unele prevederi legate de stabilirea modului de repartizare a plafonului financiar al ajutorului financiar al Uniunii Europene, astfel incat sa fie alocat pe componente: masuri educative si acordarea gratuita de fructe si legume, respectiv lapte si produse lactate, iar la toate cererile de...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Atentie, Contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016