Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Zilierii primesc sprijin din partea Guvernului in cautarea si gasirea unui loc de munca

27-Feb-2019
1941

UPDATE 27.02.2019

Este oficial! In Monitorul Oficial nr. 151 Partea I din 26.02.2019 a fost publicata Hotararea nr. 92/2019 pentru aprobarea Criteriilor si a procedurii de acreditare a agentiilor de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera.

H.G. 92 reglementeaza, asadar, criteriile de acreditare a agentiilor de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera, precum si procedura de acreditare si notificare, suspendare sau retragere a acreditarii, respectiv a dreptului de a presta servicii de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera. Totodata, prin Hotararea amintita sunt reglementate si obligatiile agentiilor de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera acreditate.

Criterii de eligibilitate pentru societatile care solicita acreditarea

Pentru a putea cere acreditarea ca agentii de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera, societatile trebuie sa indeplineasca doua conditii principale:

  • sa aiba ca obiect de activitate Activitati ale agentiilor de plasare a fortei de munca - cod CAEN 7810;
  • sa dispuna de baza materiala pentru realizarea serviciilor de intermediere;
  • cel putin 25% din personalul cu atributii in prestarea serviciilor de intermediere trebuie sa aiba studii superioare in una dintre specialitatile psihologie, pedagogie, drept, dar si experienta de minimum 2 ani in domeniul medierii muncii.

Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca este cea care va oferi acreditarile, prin agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene, respectiv a municipiului Bucuresti.

Consultati AICI HG publicata in Monitorul Oficial >>

Articolul initial, 20.02.2019

Ministerul Muncii si Justitiei Sociale (MMJS) anunta aprobarea criteriilor de acreditare a agentiilor de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera, venind, astfel, in intampinarea nevoilor zilierilor.

Proiectul de Hotarare initiat de MMJS si aprobat de Guvern prevede si procedura de acreditare si notificare, suspendare si retragere a acreditarii, respectiv a dreptului de a presta servicii de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera, dar si obligatiile agentiilor de intermediere.

Reprezentantii ministerului subliniaza faptul ca actul normativ aprobat marti, 19 februarie, isi propune sa asigure un cadru normativ coerent si unitar care sa faciliteze accesul la angajarea pe piata muncii a persoanelor care desfasoara activitati sezoniere, sporadice sau accidentale. De asemenea, se urmareste flexibilizarea relatiilor de munca si cresterea gradului de ocupare pe piata muncii a persoanelor care nu au nicio calificare profesionala sau fara educatie scolara.

Agentiile de intermediere vor primi acreditarea din partea Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM), prin agentiile teritoriale, si cea a municipiului Bucuresti Procesul prezentat de MMJS prevede emiterea unor decizii motivate din partea directorilor executivi, care trebuie comunicate in termen de 5 zile lucratoare de la emitere.

Infiintarea si organizarea agentiilor de mediere intre cererea si oferta de munca ziliera – o masura prevazuta in Programul de Guvernare 2017-2020, la sectiunea ”Stimularea crearii de noi locuri de munca” - a fost reglementata in anul 2018, prin modificarea si completarea Legii nr. 52/2011 privind exercitarea unor activitati cu caracter ocazional desfasurate de zilieri.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Zilierii primesc sprijin din partea Guvernului in cautarea si gasirea unui loc de munca":
Rating:

Nota: 3.5 din 3 voturi
Modificari in Codul Fiscal 2021 - 10 Politici si Proceduri Contabile actualizate la zi

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2021!‚Äč

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificari in Codul Fiscal 2021 - 10 Politici si Proceduri Contabile actualizate la zi


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Termenul de depunere pentru declaratiile fiscale 392 si 393 in 2021
    • In Monitorul Oficial, nr.72 din 31 ianuarie 2020 a fost publicata OG nr.6/2020 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, precum si pentru reglementarea unor masuri fiscal-bugetare. Ordonanta nr.6/2020 a intrat in vigoare de la 3 februarie 2020. Printre cele mai importante modificari se numara amanarea termenului de depunere a declaratiilor fiscale 392A, 392B si 393 pana la data de 31 decembrie 2022. Contribuabilii nu mai sunt obligati sa depuna declaratiile pana...» citeste mai departe aici

  • Modificari aduse CODULUI FISCAL de Legea 296/2020 - impozitul pe veniturile microintreprinderilor
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala a publicat, pe site-ul oficial, un material cu privire la modificarile aduse Codului Fiscal de Legea 296/2020-Titlul III- impozitul pe veniturile microintreprinderilor. Forma Codului fiscal in vigoare INAINTE de modificarile aduse de Legea 296/2020 22. Art. 51 Cotele de impozitare ……………………… (2) Prin exceptie de la prevederile alin. (1), pentru persoanele juridice române nou-infiintate,...» citeste mai departe aici

  • Contribuabilii pot beneficia de asistenta ANAF pentru a-si indeplini obligatiile fiscale in 2021
    • ANAF va pune accent, si in 2021, pe indrumarea si informarea contribuabililor, in vederea stimularii conformarii voluntare, prin derularea Proiectului pilot. Agentia Nationala de Administrare Fiscala va intensifica, si in anul 2021, activitatile de indrumare si asistenta in domeniul fiscal, manifestandu-si in acest sens rolul activ pentru sprijinirea contribuabililor in vederea indeplinirii obligatiilor fiscale ce le revin. Astfel, institutia deruleaza Proiectul pilot privind stimularea...» citeste mai departe aici

  • Buletin informativ ANAF. Acte normative cu incidenta in materie fiscala in perioada 18.01.2021 - 22.01.2021
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala a publicat, pe site-ul oficial, buletinul informativ nr. 2 din 25 ianuarie 2021, cu privire la actele normative cu incidenta in materie fiscala în perioada 18.01.2021 – 22.01.2021. Acte normative: 1. Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 51/2021 privind modificarea si completarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 587/2016 pentru aprobarea modelului si continutului...» citeste mai departe aici

  • A fost aprobata o noua suspendare a platii ratelor. Cum se poate obtine facilitatea?
    • Executivul a adoptat in sedinta de guvern de ieri propunerea Ministerului de Finante de a continua si dupa 1 ianuarie 2021 masurile de sprijin acordate celor aflati in dificultate din cauza pandemiei COVID-19. Solicitarea de suspendare a obligatiilor de plata poate fi formulata de debitor cel mai tarziu pana la data de 15 martie 2021, iar creditorul trebuie sa comunice debitorului decizia in termen de maximum 15 zile calendaristice, pana la data de 31 martie 2021. Modificarea clauzelor...» citeste mai departe aici

  • Monitor Contabil: Vesti bune pentru HoReCa si inspectii fiscale fara amenzi!
    • Dupa multe luni de pandemie si modificari drastice in legislatie, ne bucuram de fiecare noutate legislativa menita sa vina in sprijinul mediului de afaceri. O astfel de masura este pentru HORECA – posibilitatea de a recupera 20% din pierderea de anul trecut. DA, este o veste buna pentru un domeniu atat de afectat. Totul este explicat detaliat, in Monitorul Contabil, de Ionut Jinga si include: formula de calcul, cine beneficiaza, ce suma maxima poti obtine si, foarte important, care sunt...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2021 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2021!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Modificari in Codul Fiscal 2021 - 10 Politici si Proceduri Contabile actualizate la zi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016