Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Zilierii primesc sprijin din partea Guvernului in cautarea si gasirea unui loc de munca

27-Feb-2019
2025

UPDATE 27.02.2019

Este oficial! In Monitorul Oficial nr. 151 Partea I din 26.02.2019 a fost publicata Hotararea nr. 92/2019 pentru aprobarea Criteriilor si a procedurii de acreditare a agentiilor de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera.

H.G. 92 reglementeaza, asadar, criteriile de acreditare a agentiilor de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera, precum si procedura de acreditare si notificare, suspendare sau retragere a acreditarii, respectiv a dreptului de a presta servicii de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera. Totodata, prin Hotararea amintita sunt reglementate si obligatiile agentiilor de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera acreditate.

Criterii de eligibilitate pentru societatile care solicita acreditarea

Pentru a putea cere acreditarea ca agentii de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera, societatile trebuie sa indeplineasca doua conditii principale:

  • sa aiba ca obiect de activitate Activitati ale agentiilor de plasare a fortei de munca - cod CAEN 7810;
  • sa dispuna de baza materiala pentru realizarea serviciilor de intermediere;
  • cel putin 25% din personalul cu atributii in prestarea serviciilor de intermediere trebuie sa aiba studii superioare in una dintre specialitatile psihologie, pedagogie, drept, dar si experienta de minimum 2 ani in domeniul medierii muncii.

Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca este cea care va oferi acreditarile, prin agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene, respectiv a municipiului Bucuresti.

Consultati AICI HG publicata in Monitorul Oficial >>

Articolul initial, 20.02.2019

Ministerul Muncii si Justitiei Sociale (MMJS) anunta aprobarea criteriilor de acreditare a agentiilor de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera, venind, astfel, in intampinarea nevoilor zilierilor.

Proiectul de Hotarare initiat de MMJS si aprobat de Guvern prevede si procedura de acreditare si notificare, suspendare si retragere a acreditarii, respectiv a dreptului de a presta servicii de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera, dar si obligatiile agentiilor de intermediere.

Reprezentantii ministerului subliniaza faptul ca actul normativ aprobat marti, 19 februarie, isi propune sa asigure un cadru normativ coerent si unitar care sa faciliteze accesul la angajarea pe piata muncii a persoanelor care desfasoara activitati sezoniere, sporadice sau accidentale. De asemenea, se urmareste flexibilizarea relatiilor de munca si cresterea gradului de ocupare pe piata muncii a persoanelor care nu au nicio calificare profesionala sau fara educatie scolara.

Agentiile de intermediere vor primi acreditarea din partea Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM), prin agentiile teritoriale, si cea a municipiului Bucuresti Procesul prezentat de MMJS prevede emiterea unor decizii motivate din partea directorilor executivi, care trebuie comunicate in termen de 5 zile lucratoare de la emitere.

Infiintarea si organizarea agentiilor de mediere intre cererea si oferta de munca ziliera – o masura prevazuta in Programul de Guvernare 2017-2020, la sectiunea ”Stimularea crearii de noi locuri de munca” - a fost reglementata in anul 2018, prin modificarea si completarea Legii nr. 52/2011 privind exercitarea unor activitati cu caracter ocazional desfasurate de zilieri.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Zilierii primesc sprijin din partea Guvernului in cautarea si gasirea unui loc de munca":
Rating:

Nota: 3.5 din 3 voturi
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Cum a fost modificata Legea pentru prevenirea si combaterea evaziunii fiscale in 2021
    • Administratia Judeteana a Finantelor Publice Calarasi informeaza contribuabilii ca, in Monitorul Oficial nr. 332 din 1 aprilie 2021 a fost publicata Legea nr. 55 din 31 martie 2021 privind modificarea si completarea Legii nr. 241/2005 pentru prevenirea si combaterea evaziunii fiscale au fost aduse urmatoarele modificari : -In cazul savarsirii unei infractiuni de evaziune fiscala prevazute la art 8 si art. 9, daca in cursul urmaririi penale sau al judecatii prejudiciul cauzat este acoperit...» citeste mai departe aici

  • Intrebari & Raspunsuri ANAF cu privire la completarea Declaratiei Unice - venituri din chirii
    • ANAF a reluat sesiunile de asistenta pe pagina oficiala de Facebook. Tema ultimei sesiuni online a fost "Modalitatea de completare si depunere a Declaratiei unice de catre persoanele fizice care realizeaza venituri din cedarea folosintei bunurilor". Redam cateva intrebari si raspunsuri: 1. Un PFA obtine venituri din inchirierea unui spatiu. Unde se inregistreaza aceste venituri in declaratia unica? La venituri din activitati independente sau la venituri din cedarea folosintei bunurilor?...» citeste mai departe aici

  • OUG 30/2021. Declaratia de regularizare privind cheltuielile cu educatia timpurie se depune pana pe 25 aprilie 2021
    • Ordonanta de urgenta nr. 30/2021 privind unele masuri fiscale a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 423 din 21 aprilie 2021. Conform actului normativ care a intrat in vigoare in 21 aprilie 2021, suma reprezentand cheltuieli cu educatia timpurie, efectuate in perioada noiembrie 2020-martie 2021, care depaseste impozitul pe profit datorat, se scade din impozitul pe salarii retinut de contribuabil pentru angajati, din taxa pe valoarea adaugata datorata sau din accizele datorate, pe...» citeste mai departe aici

  • Traditia continua si de Paste: Participa GRATUIT la webinarul dorit
    • Profita de Oferta de Paste si te poti bucura de sarcini de serviciu rezolvate impecabil prin cunoasterea exacta a legilor si a procedurilor, relaxare si buna dispozitie la birou si, de ce nu, munca ta va fi resplatita printr-un salariu mai mare si binemeritat. In plus, te invitam sa profiti de Preturile Speciale si sa iti alegi webinarul la care doresti sa participi: - Modificarile din fiscalitate analizate de Gabriel Jinga si Gabriel Gheorghe - Controale ITM in 2021, lector: Rodica Mantescu...» citeste mai departe aici

  • ANAF a publicat documentatia tehnica SAF-T
    • ANAF supune atentiei, in scopul asigurarii pregatirii pentru conformarea cu cerintele de export ale fisierului standard de control fiscal, un set de documente ce detaliaza elementele obligatorii si optionale incorporabile la nivelul noului model declarativ SAFT, conform unui comunicat de presa. Demersul se deruleaza in contextul angajamentului institutional de transparentizare a deciziilor cu impact asupra modului de raportare a contribuabilului la ANAF, iar documentele pe care le puteti...» citeste mai departe aici

  • Documente justificative necesare pentru dobandirea calitatii de asigurat
    • Daca un salariat de al nostru doreste sa isi treaca mama ca si coasigurat, de ce documente are nevoie? Trebuie o declaratie pe propria raspundere de la salariat, o alta de la persoana care doreste sa devina coasigurata si mai este nevoie de o adeverinta de venit a persoanei ce doreste sa devina coasigurata, sau aceasta din urma nu este obligatorie? Multumesc! Raspunsul consilierului juridic Rodica Mantescu: Conform art. 224 lit. b) din Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii sunt...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2021 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016