Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

7 beneficii extra salariale pe care le poti primi din partea unui angajator

25-Ian-2023
7348
7 beneficii extra salariale pe care le poti primi din partea unui angajator
Pe langa salariu, numeroase companii ofera diferite beneficii extra salariale pentru a-si motiva angajatii si a le spori productivitatea. 

Atunci cand participi la un interviu de angajare este important sa afli ce beneficii extra salariale ofera angajatorul pentru un anumit job. Iata care sunt potentialele beneficii pe care le pot oferi angajatorii:

1) Bonuri de masa

Bonurile sau tichetele de masa reprezinta cel mai intalnit beneficiu oferit de catre companii. Acest tip de recompensa este binevenit, mai ales In contextul economic prezent, in care preturile alimentelor sunt in crestere. In 2022, valoarea maxima a unui tichet de masa a fost stabilita la 30 de lei, astfel incat pentru 21 de zile lucratoare pe luna se poate obtine un venit aditional de 630 de lei.

2) Asigurare medicala In sistemul privat de sanatate

Un astfel de beneficiu este folositor, pentru ca vei avea acces la servicii medicale de calitate, nu va mai trebui sa astepti pentru a merge la un consult medical si poti primi mai repede un tratament pentru o anumita problema medicala. In functie de tipul de abonament sau de pachetul medical oferit, poti beneficia de asigurare si pentru un alt membru al familiei, servicii stomatologice sau sedinte de psihoterapie.

3) Abonament la sala de fitness si/sau wellness

Multe companii din mediul privat ofera si abonamente pentru sedinte de fitness sau de wellness. Acestea sunt foarte apreciate de catre angajati pentru ca le ofera oportunitatea de a se bucura de activitati benefice pentru sanatatea lor mentala si fizica. Incepand cu februarie 2023, activitatile cu profil sportiv oferite ca beneficii extra salariale vor fi scutite de taxe, in limita a 400 de Euro de persoana, pe an (contravaloarea abonamentelor). 

4) Decontare si asigurare transport

Acest tip de beneficiu este important pentru angajatii care trebuie sa se deplaseze pe distante lungi pana la job. In acest sens, sunt multe companii ce asigura transport pana la punctul de lucru sau care ofera angajatilor posibilitatea de a deconta abonamentul la transportul public. De asemenea, poti beneficia si de masina de serviciu, ce poate fi utilizata In limita unui consum lunar de combustibil.

5) Tichete cadou

Acest tip de beneficiu se incadreaza la categoria prime si bonusuri si se ofera angajatilor In preajma sarbatorilor – Craciun si Paste. In plus, unii angajatori le ofera angajatilor bonusuri de performanta si chiar al 13-lea salariu, pentru a-i motiva sa-si continue activitatea in cadrul companiei.

6) Asigurare cursuri de specializare sau de dezvoltare personala

Unele companii ofera diferite cursuri de specializare profesionala sau training-uri, prin intermediul carora angajatii beneficiaza de cunostinte specializate si isi insusesc tehnici noi, care contribuie la sporirea productivitatii acestora. Mai recent, companiile pot oferi si sesiuni de dezvoltare personala si profesionala, astfel incat angajatii sa capete incredere in ei si sa faca fata mai bine la situatii neprevazute sau la schimbari.

7) Pensia privata

In acest caz, este vorba despre contributia angajatorului la Pilonul 3 de pensii (private). Astfel, o companie poate contribui cu o anumita suma de bani la un fond de pensii ales de angajat. In functie de companie, raportul contributiei angajat/angajator poate varia. De exemplu, poti plati 150 de lei pe luna la un fond de pensii privat, iar compania poate adauga in contul tau 50, 100 sau chiar 150 lei In plus. 

In concluzie, beneficiile extra salariale reprezinta o parte importanta a pachetului de compensatii oferit de angajatori pentru un loc de munca. Acestea te pot ajuta sa obtii siguranta financiara, sa te simti mai bine din punct de vedere fizic sau sa te dezvolti pe partea profesionala, contribuind de asemenea la sporirea productivitatii.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Urmareste-ne pe Google News
Votati articolul "7 beneficii extra salariale pe care le poti primi din partea unui angajator":
Rating:

Nota: 3.88 din 4 voturi
Principalele MODIFICARI din Codul Fiscal aplicabile în 2023. Studii de caz

Atentie contabili!

Codul fiscal se schimba radical de la 1 ianuarie 2023!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Principalele MODIFICARI din Codul Fiscal aplicabile în 2023. Studii de caz


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Conditii microintreprinderi 2023: Ce conditii trebuie sa indeplineasca o microintreprindere anul acesta

    • Ce conditii trebuie sa indeplineasca o microintreprindere in 2023? Microintreprinderi in 2023 Pentru ca o societate sa fie incadrata in categoria microintreprinderilor in 2023, trebuie sa indeplineasca mai multe conditii. Modificarile sistemului de impozit pe veniturile microintreprinderilor adoptate prin OG 16/2022: - aplicarea optionala a sistemului de impozit pe veniturile microintreprinderilor; - reducerea plafonului veniturilor obtinute in anul precedent, de la 1 000 000 euro la...» citeste mai departe aici

  • ANAF a publicat brosura privind compensarea obligatiilor fiscale. Cine efectueaza aceasta operatiune?

    • ANAF a publicat, pe site-ul institutiei, la sectiunea Asistenta contribuabili, o Brosura privind compensarea obligatiilor fiscale. Ce este compensarea? Compensarea este operatiunea prin care se sting creantele statului sau unitatilor administrativ-teritoriale ori subdiviziunilor acestora reprezentand impozite, taxe, contributii si alte sume datorate bugetului general consolidat cu creantele debitorului reprezentand sume de rambursat, de restituit sau de plata de la...» citeste mai departe aici

  • Declaratia 205 in 2023: Pana pe 28 februarie 2023 trebuie transmis la ANAF formularul

    • Conform legislatiei in vigoare, formularul 205 - "Declaratie informativa privind impozitul retinut la sursa si castigurile/pierderile din investitii, pe beneficiari de venit"- trebuie depus la fisc pana pe 28 februarie 2023. Prin Ordinul 18/2023 a fost publicat un nou model al formularului 205. Noul formular 205 se utilizeaza pentru declararea, pe fiecare beneficiar de venit, a impozitului aferent veniturilor cu regim de retinere la sursa, precum si a castigurilor/pierderilor din investitii,...» citeste mai departe aici

  • Buletin informativ ANAF: 3 noutati fiscale publicate in Monitor la final de ianuarie 2023

    • ANAF a publicat buletinul informativ cu nr. 5 din 31 ianuarie 2023 care cuprinde actele normative cu incidenta in materie fiscala publicate in Monitorul Oficial al Romaniei in perioada 25 ianuarie 2023 – 27 ianuarie 2023. Acte normative: 1. Ordin al ministrului finantelor nr. 626/2023 privind indicele preturilor de consum utilizat pentru actualizarea platilor anticipate in contul impozitului pe profit anual (Monitorul Oficial nr. 62 din 25 Ianuarie 2023) Detalii AICI» 2. Ordin al...» citeste mai departe aici

  • Aspecte fiscale care se aplica din 2023 impozitului pe venit si contributiilor sociale

    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala a publicat recent un document care cuprinde principalele modificari aduse Codului Fiscal cu aplicabilitate de la 1 ianuarie 2023. Materialul cuprinde si schimbarile survenite in cazul impozitului pe venit si contributiilor sociale. IMPOZITUL PE VENIT SI CONTRIBUTIILE SOCIALE -S-a eliminat scutirea de la plata impozitului pe venit pentru persoanele fizice, in cazul veniturilor realizate din salarii ca urmare a desfasurarii activitatii pe baza de contract...» citeste mai departe aici

  • AFLA CUM POTI FACE ECONOMII OPTIMIZAND ARHIVAREA DOCUMENTELOR!

    • Cu totii stim ca arhivarea este o activitate extrem de importanta, documentele facand parte din patrimoniul organizatiei insa omitem uneori ca eficientizarea acesteia poate aduce economii considerabile de timp si bani. Experienta ne-a invatat ca exista metode usor de pus in practica cu efect mediat asupra eficientei activitatii de arhivare si profitabilitatii companiei. SDA - Servicii de Depozitare si Arhivare, firma cu 15 ani de experienta in managementul profesional al arhivei, va pune la...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2023 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Codul fiscal se schimba radical de la 1 ianuarie 2023!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Principalele MODIFICARI din Codul Fiscal aplicabile în 2023. Studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016