Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

7 beneficii extra salariale pe care le poti primi din partea unui angajator

25-Ian-2023
9298
7 beneficii extra salariale pe care le poti primi din partea unui angajator
Pe langa salariu, numeroase companii ofera diferite beneficii extra salariale pentru a-si motiva angajatii si a le spori productivitatea. 

Atunci cand participi la un interviu de angajare este important sa afli ce beneficii extra salariale ofera angajatorul pentru un anumit job. Iata care sunt potentialele beneficii pe care le pot oferi angajatorii:

1) Bonuri de masa

Bonurile sau tichetele de masa reprezinta cel mai intalnit beneficiu oferit de catre companii. Acest tip de recompensa este binevenit, mai ales In contextul economic prezent, in care preturile alimentelor sunt in crestere. In 2022, valoarea maxima a unui tichet de masa a fost stabilita la 30 de lei, astfel incat pentru 21 de zile lucratoare pe luna se poate obtine un venit aditional de 630 de lei.

2) Asigurare medicala In sistemul privat de sanatate

Un astfel de beneficiu este folositor, pentru ca vei avea acces la servicii medicale de calitate, nu va mai trebui sa astepti pentru a merge la un consult medical si poti primi mai repede un tratament pentru o anumita problema medicala. In functie de tipul de abonament sau de pachetul medical oferit, poti beneficia de asigurare si pentru un alt membru al familiei, servicii stomatologice sau sedinte de psihoterapie.

3) Abonament la sala de fitness si/sau wellness

Multe companii din mediul privat ofera si abonamente pentru sedinte de fitness sau de wellness. Acestea sunt foarte apreciate de catre angajati pentru ca le ofera oportunitatea de a se bucura de activitati benefice pentru sanatatea lor mentala si fizica. Incepand cu februarie 2023, activitatile cu profil sportiv oferite ca beneficii extra salariale vor fi scutite de taxe, in limita a 400 de Euro de persoana, pe an (contravaloarea abonamentelor). 

4) Decontare si asigurare transport

Acest tip de beneficiu este important pentru angajatii care trebuie sa se deplaseze pe distante lungi pana la job. In acest sens, sunt multe companii ce asigura transport pana la punctul de lucru sau care ofera angajatilor posibilitatea de a deconta abonamentul la transportul public. De asemenea, poti beneficia si de masina de serviciu, ce poate fi utilizata In limita unui consum lunar de combustibil.

5) Tichete cadou

Acest tip de beneficiu se incadreaza la categoria prime si bonusuri si se ofera angajatilor In preajma sarbatorilor – Craciun si Paste. In plus, unii angajatori le ofera angajatilor bonusuri de performanta si chiar al 13-lea salariu, pentru a-i motiva sa-si continue activitatea in cadrul companiei.

6) Asigurare cursuri de specializare sau de dezvoltare personala

Unele companii ofera diferite cursuri de specializare profesionala sau training-uri, prin intermediul carora angajatii beneficiaza de cunostinte specializate si isi insusesc tehnici noi, care contribuie la sporirea productivitatii acestora. Mai recent, companiile pot oferi si sesiuni de dezvoltare personala si profesionala, astfel incat angajatii sa capete incredere in ei si sa faca fata mai bine la situatii neprevazute sau la schimbari.

7) Pensia privata

In acest caz, este vorba despre contributia angajatorului la Pilonul 3 de pensii (private). Astfel, o companie poate contribui cu o anumita suma de bani la un fond de pensii ales de angajat. In functie de companie, raportul contributiei angajat/angajator poate varia. De exemplu, poti plati 150 de lei pe luna la un fond de pensii privat, iar compania poate adauga in contul tau 50, 100 sau chiar 150 lei In plus. 

In concluzie, beneficiile extra salariale reprezinta o parte importanta a pachetului de compensatii oferit de angajatori pentru un loc de munca. Acestea te pot ajuta sa obtii siguranta financiara, sa te simti mai bine din punct de vedere fizic sau sa te dezvolti pe partea profesionala, contribuind de asemenea la sporirea productivitatii.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Votati articolul "7 beneficii extra salariale pe care le poti primi din partea unui angajator":
Rating:

Nota: 3.88 din 4 voturi
Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Atentie, contabili! Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Cheltuieli de constituire: ce sunt, cum le inregistram si studii de caz

    • In acest articol vom discuta despre cheltuielile de constituire. Vom vedea ce sunt acestea, cum le inregistram in contabilitate, dar si cateva studii de caz utile contribuabililor. Ce sunt cheltuielile de constituire Cheltuielile de constituire sunt cheltuielile ocazionate de infiintarea sau dezvoltarea unei entitati (taxe si alte cheltuieli de inscriere si inmatriculare, cheltuieli privind emisiunea si vanzarea de actiuni si obligatiuni, precum si alte cheltuieli de aceasta natura, legate...» citeste mai departe aici

  • Bon fiscal pierdut. Studiu de caz util pentru pentru contabili

    • O societate de constructii a achizitionat niste materiale cu factura in data de 05.10.2023, achitata cash (valoare de 175 lei). De la acest furnizor se cumpara frecvent cu plata la termen, prin ordin de plata. La o verificare a fisei partener, s-a descoperit diferenta dintre solduri, reprezentata de factura din 05.10.2023, al carei bon fiscal s-a pierdut. Se poate inregistra plata acestei facturi, facuta cash de catre adiministrator, desi, nu mai avem bonul fiscal? Care este inregistrarea...» citeste mai departe aici

  • Dividende interimare. Monografii si studii de caz utile

    • In acest articol vom prezenta cateva monografii contabile si studii de caz utile pentru dividendele interimare. Dividende interimare. Se mai calculeaza acestea daca firma va fi lichidata? Speta 1 Societatea are la 31.03.2024 profit. Intentionam sa demaram procedura de inchidere a firmei - lichidare/dizolvare. Cu acest profit de la 31.03.2024 ce facem? Suntem obligati sa facem bilant interimar si sa-l repartizam pe dividende si abia dupa facem si bilantul pentru etapa intai a lichidarii...» citeste mai departe aici

  • Situatii semestriale 2024. Cine NU va intocmi raportari contabile la 30 iunie 2024

    • De curand a fost aprobat sistemul de raportari contabile la 30 iunie 2024 prin Ordinul 3100/2024. Situatiile semestriale vor a fi depuse la unitatile teritoriale ale Finantelor pana cel mai tarziu la data de 19 august 2024. Cine nu are aceasta obligatie? Cine NU depune raportari contabile la 30 iunie 2024 Conform Referatului de aprobare, entitatile care nu au desfasurat activitate de la data infiintarii pana la 30 iunie 2024, cele care in tot semestrul I al anului 2024 s-au aflat in...» citeste mai departe aici

  • Microintreprindere in 2024. Daca bilantul a fost depus cu intarziere, firma va trece la impozit pe profit?

    • Societatea este platitoare de impozit pe microintreprindere de la infintare (2019) pana in prezent, dar am depus bilantul cu intarziere 02.06.2024, va trece la plata impozitului pe profit? Microintreprinderi si depunerea bilntului cu intarziere – raspunsul specialistului: Incepand cu data de 01.01.2024, potrivit OUG nr. 115/2023, se introduce o noua litera, lit. i), cu urmatorul cuprins: 1. a depus in termen situatiile financiare anuale, daca are aceasta obligatie potrivit legii. Pentru a...» citeste mai departe aici

  • Controalele antifrauda continua! Ce operatori economici sunt in vizorul autoritatilor

    • Operatorii economici din zona Garii de Nord Bucuresti sunt in vizorul autoritatilor! Au fost efectuate controale antifrauda la acesti comercianti in cursul zilei de 19 iulie 2024. Directia generala antifrauda fiscala (DGAF) evalueaza sistematic riscul fiscal din zonele comerciale in care nivelul de conformare a contribuabililor la respectarea legislatiei fiscale este unul redus si organizeaza actiuni operative in vederea descoperirii si sanctionarii abaterilor de la prevederile legale....» citeste mai departe aici

Atentie contabili!

Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016