Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

6 schimbari in firma ta pentru o productivitate crescuta si angajati motivati. Investitii minime

13-Iul-2015
1556

Poate ca nu toti managerii sau antreprenorii pun pret pe fericirea angajatilor, insa a avea o echipa multumita de conditiile in care lucreaza inseamna a-ti asigura din start succesul pe termen lung.

Intotdeauna e bine sa analizam situatia la 360 de grade pentru a fi siguri ca nu exista aspecte pe care le pierdem din vedere. De la un salariu prea mic, la incurajari prea putine sau simpla amplasare a birourilor, factorii care ii nemultumesc pe angajati si le scad productivitatea sunt variati.

Compania internationala de asigurari Zurich a implementat un proiect-pilot prin care incearca sa creasca productivitatea si fericirea angajatilor sai. Si functioneaza! Compania a facut unele modificari pe care orice afacere, indiferent de dimensiuni, le poate aplica la scala financiara potrivita, desigur.

Si dupa ce programul-pilot a adus rezultatele dorite, compania efectueaza aceleasi modificari in cadrul unor birouri noi pe care le va deschide anul viitor.

Modificarile au tin cont de dorintele angajatilor si au devenit ulterior realitate. 150 de salariati au participat astfel in programul-pilot derulat cu ajutorul lor, potrivit BusinessInsider.com.

In cadrul programului, acestia au testat mai multe variante de spatii de lucru, optand la final pentru ceea ce le-a placut cel mai mult.

Feedback-ul transmis de angajati a aratat ca acestia nu erau multumiti de birourile traditionale care cuprindeau atat spatii de lucru deschise, cat si cunoscutele birouri pentru o singura persoana.

In colaborare cu Cannon Design, au fost astfel identificate ideile care functioneaza la nivel general, precum si acele aspecte care sunt vazute chiar ca obstacole in calea productivitatii.


Acestea sunt concluziile obtinute in urma implementarii programului-pilot. In functie de acestea, oricine poate face modificari in cadrul afacerii sale si poate creste productivitatea pe termen lung. E inca un exemplu care demonstreaza cat de important e sa ii ascultam cu adevarat pe oameni!

1. MOBILIERUL PENTRU CASA nu a fost pe gustul angajatilor. Orice tip de mobilier care se regaseste in mod obisnuit intr-o casa s-a regasit in topul lucrurilor pe care angajatii nu isi doresc sa le vada intr-un birou. Astfel de mobilier e vazut ca un obstacol in calea productivitatii.

 2. ANGAJATII VOR HUB-URI DE SOCIALIZARE. In astfel de spatii se regasesc de obicei bucataria si un loc pentru luat masa sau doar pentru discutii. Sunt separate de spatiul de lucru si sunt destinate pentru momentele in care angajatii vor sa ia o pauza.

3. PARAVANELE SPECIALE pentru birouri sunt inca o modificare pe gustul angajatilor. In opinia acestora, un spatiu continua sa ramana deschis, dar creeaza totodata si senzatia de intimitate.

4. SALILE DE CONFERINTE raman printre preferintele angajatilor, cu precizarea ca acestia isi doresc sa le poata folosi atat pentru intalniri cu restul echipei si sedintele oficiale, cat si pentru munca individuala.

5. LUMINA NATURALA se afla in acest top al modificarilor preferate de salariati. Daca birourile pot avea o priveliste care sa includa si copaci sau un colt de natura, cu atat mai bine.

6. BIROURILE INALTE sunt o idee destul de recenta, care a prins insa la cei mai multi angajati. Acestia prefera sa lucreze pe scaune inalte de tip bar, create insa pentru birouri inalte. Acestia vor sa aiba posibilitatea de a lucra si stand in picioare, atunci cand isi doresc acest lucru, schimbandu-si astfel pozitia corpului pe parcursul programului de lucru.

Cei care au testat toate aceste medii si schimbari au sustinut ca au fost mult mai eficienti in timp ce lucrau si ca toate modificarile aduc beneficii.

Chiar daca, in mod cert, exista nenumarate alte aspecte care ii pot nemultumi pe angajati, acestea sunt lucruri pe care companiile ar trebui sa le ia in calcul, mai ales atunci cand isi doresc sa nu vada scaderi semnificative ale rezultatelor pe care le asteapta de la angajatii lor.

 

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "6 schimbari in firma ta pentru o productivitate crescuta si angajati motivati. Investitii minime":
Rating:

Nota: 4.61 din 9 voturi
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscall

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Parlamentul a adoptat MAJORAREA alocatiei pentru copii de la 84 de lei, la 150 de lei! Deficitul bugetar creste si el!
    • Vesti bune pentru parintii din Romania. Alocatiile copiilor cu varsta peste 2 ani (3 ani in cazul copiilor cu dizabilitati) ar putea fi majorate de la 84 de lei la 150, de la 1 martie, dupa ce amendamentul PNL a fost votat cu 123 de voturi pentru si 119 voturi impotriva. De asemenea, si alocatia copiilor de pana in 2/3 ani va fi majorata de la 200 de lei, la 300 de lei. Parlamentul intrunit, joi, pentru votarea pe articole a proiectul de buget, a adoptat un amendament al PNL care prevede...» citeste mai departe aici

  • Retragerea de la Pilonul II de Pensii: ASF a publicat modelul de cerere-cadru
    • Printre alte masuri fiscal-bugetare prevazute de OUG 114/2018 se numara si posibilitate ca persoanele care au contribuit Pilonul II de pensii sa isi poata retrage banii si sa ii transfere in fondul de pensii public administrat de stat. Si cum de la teorie la practica nu este decat un pas, acum Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) a facut acest pas, publicand un model de cerere prin care acest contribuabilii pot pune in practica aceasta cerere de retragerea de la Pilonul II de Pensii....» citeste mai departe aici

  • Bilant contabil 2018. ANAF a actualizat PDF-ul inteligent pentru raportarile anuale
    • Pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) a fost actualizat PDF-ul inteligent – S1014 – S1015 – Situatii financiare la 31 decembrie 2018 in conformitate cu Reglementarile contabile pentru persoanele juridice fara scop patrimonial, aprobate prin OMFP nr. 3103/2017, precum si cu OMFP nr. 10/03.01.2019. Entitati raportoare PJ fara scop patrimonial PJ fara scop patrimonial de utilitate publica Organizatii sindicale si patronale CAR unitati militare CAR salariati...» citeste mai departe aici

  • ONG - rectificativa la D101. Completarea corecta a Declaratiei
    • "Un ONG a facut rectificativa la D101 pentru anul 2017 in care a trecut doar cheltuieli/venituri neimpozabile, rezultand o pierdere de 30.000 lei. In anul 2018 a completat D101 la fel cu cheltuieli/venituri neimpozabile, rezultand o pierdere de 40.000 lei. S-a trecut pierderea rezultata in 2017 la randul 39 si matematic (-30.000-40.000=10.000) am ajuns la randul 40 cu -10.000 lei, iar in balanta pe contul 117 am 30.000 40.000=70.000 lei. Este corect?" Raspunsul specialistului Potrivit...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016