Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

6 schimbari in firma ta pentru o productivitate crescuta si angajati motivati. Investitii minime

13-Iul-2015
1610

Poate ca nu toti managerii sau antreprenorii pun pret pe fericirea angajatilor, insa a avea o echipa multumita de conditiile in care lucreaza inseamna a-ti asigura din start succesul pe termen lung.

Intotdeauna e bine sa analizam situatia la 360 de grade pentru a fi siguri ca nu exista aspecte pe care le pierdem din vedere. De la un salariu prea mic, la incurajari prea putine sau simpla amplasare a birourilor, factorii care ii nemultumesc pe angajati si le scad productivitatea sunt variati.

Compania internationala de asigurari Zurich a implementat un proiect-pilot prin care incearca sa creasca productivitatea si fericirea angajatilor sai. Si functioneaza! Compania a facut unele modificari pe care orice afacere, indiferent de dimensiuni, le poate aplica la scala financiara potrivita, desigur.

Si dupa ce programul-pilot a adus rezultatele dorite, compania efectueaza aceleasi modificari in cadrul unor birouri noi pe care le va deschide anul viitor.

Modificarile au tin cont de dorintele angajatilor si au devenit ulterior realitate. 150 de salariati au participat astfel in programul-pilot derulat cu ajutorul lor, potrivit BusinessInsider.com.

In cadrul programului, acestia au testat mai multe variante de spatii de lucru, optand la final pentru ceea ce le-a placut cel mai mult.

Feedback-ul transmis de angajati a aratat ca acestia nu erau multumiti de birourile traditionale care cuprindeau atat spatii de lucru deschise, cat si cunoscutele birouri pentru o singura persoana.

In colaborare cu Cannon Design, au fost astfel identificate ideile care functioneaza la nivel general, precum si acele aspecte care sunt vazute chiar ca obstacole in calea productivitatii.


Acestea sunt concluziile obtinute in urma implementarii programului-pilot. In functie de acestea, oricine poate face modificari in cadrul afacerii sale si poate creste productivitatea pe termen lung. E inca un exemplu care demonstreaza cat de important e sa ii ascultam cu adevarat pe oameni!

1. MOBILIERUL PENTRU CASA nu a fost pe gustul angajatilor. Orice tip de mobilier care se regaseste in mod obisnuit intr-o casa s-a regasit in topul lucrurilor pe care angajatii nu isi doresc sa le vada intr-un birou. Astfel de mobilier e vazut ca un obstacol in calea productivitatii.

 2. ANGAJATII VOR HUB-URI DE SOCIALIZARE. In astfel de spatii se regasesc de obicei bucataria si un loc pentru luat masa sau doar pentru discutii. Sunt separate de spatiul de lucru si sunt destinate pentru momentele in care angajatii vor sa ia o pauza.

3. PARAVANELE SPECIALE pentru birouri sunt inca o modificare pe gustul angajatilor. In opinia acestora, un spatiu continua sa ramana deschis, dar creeaza totodata si senzatia de intimitate.

4. SALILE DE CONFERINTE raman printre preferintele angajatilor, cu precizarea ca acestia isi doresc sa le poata folosi atat pentru intalniri cu restul echipei si sedintele oficiale, cat si pentru munca individuala.

5. LUMINA NATURALA se afla in acest top al modificarilor preferate de salariati. Daca birourile pot avea o priveliste care sa includa si copaci sau un colt de natura, cu atat mai bine.

6. BIROURILE INALTE sunt o idee destul de recenta, care a prins insa la cei mai multi angajati. Acestia prefera sa lucreze pe scaune inalte de tip bar, create insa pentru birouri inalte. Acestia vor sa aiba posibilitatea de a lucra si stand in picioare, atunci cand isi doresc acest lucru, schimbandu-si astfel pozitia corpului pe parcursul programului de lucru.

Cei care au testat toate aceste medii si schimbari au sustinut ca au fost mult mai eficienti in timp ce lucrau si ca toate modificarile aduc beneficii.

Chiar daca, in mod cert, exista nenumarate alte aspecte care ii pot nemultumi pe angajati, acestea sunt lucruri pe care companiile ar trebui sa le ia in calcul, mai ales atunci cand isi doresc sa nu vada scaderi semnificative ale rezultatelor pe care le asteapta de la angajatii lor.

 

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "6 schimbari in firma ta pentru o productivitate crescuta si angajati motivati. Investitii minime":
Rating:

Nota: 4.61 din 9 voturi
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscall

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Obligatii privind contractele civile. Incadrare fiscala
    • In studiul de caz propus astazi, specialistul nostru va oferi raspuns la intrebarile redate mai jos. 1. Se datoreaza CAS pentru contractul civil? Daca da, in ce formular se declara acesta? 2. Care sunt limitarile in utilizarea contractului civil (numar de zile/an, tipuri de activitatii)? 3. Care sunt diferentele dintre activitatea prestata de un zilier si cea prestata in baza unui contract civil? Raspunsul specialistului 1 – 2. Avand in vedere sfera larga a contractelor civile...» citeste mai departe aici

  • Lista serviciilor livrate de ANAF contribuabililor
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala a actualizat, la inceputul lunii mai, catalogul serviciilor livrate contribuabililor, unde se gasesc informatii detaliate cu fiecare serviciu pe care contribuabilii il pot solicita, dar si o lista cu informatiile care nu intra in categoria “de interes public”. In cele ce urmeaza redam lista completa a serviciilor puse de ANAF la dispozitia contribuabililor. Acordarea de informatii publice de interes general Acordarea de audiente Accesul...» citeste mai departe aici

  • Rosiile romanesti, in afara pericolului privind dublul standard! MADR: Sunt sigure pentru consum
    • Daca zilele trecute liderul PSD Liviu Dragnea anunta ca legea privind dublul standard se va aplica inclusiv in cazul fermierilor, fiindca nu este permis ca unii sa “dea la coada” la rosii, Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale a venit cu un comunicat de presa in care anunta ca producatorii agricoli respecta recomandarile inspectorilor. “Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, prin Autoritatea Nationala Fitosanitara, efectueaza in aceasta perioada controale in...» citeste mai departe aici

  • MFP: Finantare pentru investitiile de minimum 1 milion de euro (schema de ajutor de stat 807/2014). TOATE proiectele eligibile vor primi finantare!
    • Investitorii sunt incurajati de Ministerul Finantelor Publice sa depuna cereri pentru finantare prin intermediul schemei de ajutor de stat 807/2014. MFP ofera asigurari ca se vor lua masurile necesare astfel incat TOATE proiectele eligibile sa primeasca finantarea necesara. Cererile de finantare depuse pentru investitii mai mari de 1 milion de lei vor fi analizate in sesiune continua, iar daca solicitarile de finantare depasesc bugetul alocat, la rectificarea bugetara vor fi asigurate sumele...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016