
Raportul Special
realizat de specialisti
Poate ca nu toti managerii sau antreprenorii pun pret pe fericirea angajatilor, insa a avea o echipa multumita de conditiile in care lucreaza inseamna a-ti asigura din start succesul pe termen lung.
Intotdeauna e bine sa analizam situatia la 360 de grade pentru a fi siguri ca nu exista aspecte pe care le pierdem din vedere. De la un salariu prea mic, la incurajari prea putine sau simpla amplasare a birourilor, factorii care ii nemultumesc pe angajati si le scad productivitatea sunt variati.
Compania internationala de asigurari Zurich a implementat un proiect-pilot prin care incearca sa creasca productivitatea si fericirea angajatilor sai. Si functioneaza! Compania a facut unele modificari pe care orice afacere, indiferent de dimensiuni, le poate aplica la scala financiara potrivita, desigur.
Si dupa ce programul-pilot a adus rezultatele dorite, compania efectueaza aceleasi modificari in cadrul unor birouri noi pe care le va deschide anul viitor.
Modificarile au tin cont de dorintele angajatilor si au devenit ulterior realitate. 150 de salariati au participat astfel in programul-pilot derulat cu ajutorul lor, potrivit BusinessInsider.com.
In cadrul programului, acestia au testat mai multe variante de spatii de lucru, optand la final pentru ceea ce le-a placut cel mai mult.
Feedback-ul transmis de angajati a aratat ca acestia nu erau multumiti de birourile traditionale care cuprindeau atat spatii de lucru deschise, cat si cunoscutele birouri pentru o singura persoana.
In colaborare cu Cannon Design, au fost astfel identificate ideile care functioneaza la nivel general, precum si acele aspecte care sunt vazute chiar ca obstacole in calea productivitatii.
SAF-T pentru Contribuabili Mici
Inchiderea de luna si de exercitiu financiar Reguli de baza si proceduri obligatorii
Ghidul practic al contabilitatii Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Acestea sunt concluziile obtinute in urma implementarii programului-pilot. In functie de acestea, oricine poate face modificari in cadrul afacerii sale si poate creste productivitatea pe termen lung. E inca un exemplu care demonstreaza cat de important e sa ii ascultam cu adevarat pe oameni!
1. MOBILIERUL PENTRU CASA nu a fost pe gustul angajatilor. Orice tip de mobilier care se regaseste in mod obisnuit intr-o casa s-a regasit in topul lucrurilor pe care angajatii nu isi doresc sa le vada intr-un birou. Astfel de mobilier e vazut ca un obstacol in calea productivitatii.
2. ANGAJATII VOR HUB-URI DE SOCIALIZARE. In astfel de spatii se regasesc de obicei bucataria si un loc pentru luat masa sau doar pentru discutii. Sunt separate de spatiul de lucru si sunt destinate pentru momentele in care angajatii vor sa ia o pauza.
3. PARAVANELE SPECIALE pentru birouri sunt inca o modificare pe gustul angajatilor. In opinia acestora, un spatiu continua sa ramana deschis, dar creeaza totodata si senzatia de intimitate.
4. SALILE DE CONFERINTE raman printre preferintele angajatilor, cu precizarea ca acestia isi doresc sa le poata folosi atat pentru intalniri cu restul echipei si sedintele oficiale, cat si pentru munca individuala.
5. LUMINA NATURALA se afla in acest top al modificarilor preferate de salariati. Daca birourile pot avea o priveliste care sa includa si copaci sau un colt de natura, cu atat mai bine.
6. BIROURILE INALTE sunt o idee destul de recenta, care a prins insa la cei mai multi angajati. Acestia prefera sa lucreze pe scaune inalte de tip bar, create insa pentru birouri inalte. Acestia vor sa aiba posibilitatea de a lucra si stand in picioare, atunci cand isi doresc acest lucru, schimbandu-si astfel pozitia corpului pe parcursul programului de lucru.
Cei care au testat toate aceste medii si schimbari au sustinut ca au fost mult mai eficienti in timp ce lucrau si ca toate modificarile aduc beneficii.
Chiar daca, in mod cert, exista nenumarate alte aspecte care ii pot nemultumi pe angajati, acestea sunt lucruri pe care companiile ar trebui sa le ia in calcul, mai ales atunci cand isi doresc sa nu vada scaderi semnificative ale rezultatelor pe care le asteapta de la angajatii lor.
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Articole similare
Masurile care duc la eficientizarea activitatii in cadrul unei afaceriTOP 5 avantaje pentru firma de care beneficiezi cu un soft ERP de contabilitateUleiul este campionul scumpirilor la inceput de anOMFP 3055: Politicile si procedurile contabile sunt obligatorii?2,1 milioane de romani lucreaza in afara tariiUltimele articole
Legea privind stabilirea salariilor minime europene, aprobata de GuvernMin. Muncii a confirmat! Salariul minim va creste la 3700 lei din 1 iulie 2024MAT propune implementarea unui Program de accelerare a dezvoltarii IMM-urilor. Ce conditii trebuie sa indeplineasca firmele?Digitalizare IMM-uri. Pentru a obtine granturile anumite firme trebuie sa depuna un raport intocmit de un expert contabil CECCAR7 beneficii extra salariale pe care le poti primi din partea unui angajatorArticole similare
VIDEO: Fond garantare creante salarialeVarsaminte de la persoane juridice pentru persoane cu handicap neincadrateDiurna se stabileste prin negociere. Ce tratament fiscal se va aplica?Modul de plata al ANGAJATIlor detasati in alta tara membra UECreditele fara garantii. Cum pot fi accesate de catre microintreprinderile romanesti?Ultimele articole
Decontare servicii turistice in 2025. Conditii, documente si implicatii fiscaleDeductibilitate cheltuieli. Sunt deductibile sau nu cheltuielile de PROTOCOL, DIURNA si pentru CADOURI?Sarbatorim impreuna: Rentrop&Straton, liderul informatiilor specializate din Romania, implineste 30 de ani!Impozit pe profit. 5 modificari importante ce impacteaza impozitul in 2024 -2025iFlow eFactura: Automatizare completa!Articole similare
INS: Formularele de recensamant se distrug dupa un anOrdinul 6410/2024: 4 MODIFICARI aduse procedurii de aplicare a amnistiei fiscaleTitlul IX, Capitolul 3VIDEO: Impozitul pe profit - Exemplu de calcul CEID si EBITDANoutati Legislatie Fiscala 28 - 01 august 2008Ultimele articole
ONPCSB si prevenirea spalarii banilor. Noutati introduse prin OUG 10/2025GHID PRACTIC pentru implementarea legii privind auditul internImpozit micro. Facilitati fiscale ELIMINATE in 2025 pentru microintreprinderiDeclaratii ANAF. F3000 se depune pana pe data de 15 mai 2025Declaratia 107. Cine si pana cand va depune formularul in 2025Articole similare
Declaratia 112 in 2024: pentru ce se depune, termene, mod de completareOrganizare eveniment aniversare COMPANIE. Avantaje in natura acordate salariatilor. Cum inregistram facturile?Anul 2024, sub amenintarea amenzilor! Iata solutiile consultantilor fiscali pentru perioada de dupa 1 iulieSistemul RO e-Factura. Facturile pot fi trimise si de catre un tert? Daca da, in ce conditii?AFLA CUM POTI FACE ECONOMII OPTIMIZAND ARHIVAREA DOCUMENTELOR!Ultimele articole
Conform OUG 138/2024, situatiile financiare anuale trebuie sa contina si semnatura reprezentantului legal al COMPANIEiContabilitate pentru performanta: Strategii fiscale pentru antreprenori si profesionistiSarbatorim impreuna: Rentrop&Straton, liderul informatiilor specializate din Romania, implineste 30 de ani!Reevaluarea imobilizarilor corporale. Un ghid pur si simplu indispensabil pentru contabiliiFlow eFactura: Automatizare completa!Articole similare
Motivele pentru care se folosesc simularile in managementul financiarContract de management. Care va fi tratamentul fiscal?Ce trebuie sa stii daca vrei faci investitii la bursaIndemnizatie membri consiliu de administratie. Ce contributii sociale sunt obligatorii?Inspectii fiscale la institutii publice. Noi reglementari propuse de Ministerul FinantelorUltimele articole
Contabilitate pentru performanta: Strategii fiscale pentru antreprenori si profesionistiCartea Verde a Contabilitatii pentru anul 2025! Solutii pentru TOATE probleme fiscale cu care va confruntatiSituatii financiare pentru 2024. Modificari importante aduse prin Ordinul 107/2025Legea contabilitatii, modificata prin OUG 138/2024. Balanta de verificare trebuie intocmita lunarSituatiile financiare anuale, modificate: termene de depunere, semnare bilant, balanta de verificareSfaturi de la experti
Documente de anexat la formularul 060
Intrebare: Declaratia de radiere nu va fi insotita de actul doveditor referitor la incetarea calitatii de subiect de drept fiscal - certificatul de inregistrare mentiuni la ORC, din motivul ca punctul de lucru nu a fost desfiintat/radiat la...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Semnarea si depunerea situatiilor financiare anuale conform ordinului nr. 107/2025
Intrebare: In cazul in care fiecare client incheie contract cu un expert contabil pentru semnarea bilanturilor, este suficient ca bilantul sa fie semnat olograf de catre expertul contabil sau trebuie sa semneze si digital? In acest caz,...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA