Cum te asiguri ca resursele umane din companie pot gestiona resursele logistice?
Echipa de resurse umane din companie este responsabila pentru gasirea persoanelor potrivite pentru desfasurarea activitatii. Aceasta inseamna ca acestia sunt, de asemenea, responsabili pentru gasirea personalului de management al lantului de aprovizionare. In al doilea rand, echipa de HR trebuie sa gaseasca liber profesionisti, lucratori contractuali si alte parti interesate externe care pot fi implicate in procesul de management al lantului de aprovizionare. Pentru a realiza acest lucru, managerul de resurse umane trebuie sa se asigure ca angajeaza persoana potrivita.
Charisma si HR - ce ar trebui sa stie despre managementul lantului de aprovizionare? Lantul de aprovizionare evolueaza continuu, dar singurul aspect care ii poate pune piedici este lipsa de profesionisti calificati care sa poata gestiona functionarea de la capat la altul al lantului de aprovizionare. Prin urmare, departamentul HR poate juca un rol pentru a gasi oameni care pot accesa si utiliza tehnologia Charisma in acest domeniu.
In urma cu un deceniu, tehnologia care a fost utilizata pentru managementul lantului de aprovizionare erau foi Excel sau o structura oarecum similara cu aceasta. Cu toate acestea, astazi este o lume diferita, iar lantul de aprovizionare este gestionat prin instrumente avansate care utilizeaza tehnologii sofisticate, cum ar fi algoritmi sau invatarea automata. Acesti algoritmi ajuta managerul lantului de aprovizionare sa inteleaga cerintele bazate pe linii de produse, regiuni de acces, furnizori, fabrici, modele de piata etc.
Aici, este de asemenea important de inteles ca s-a schimbat si metoda de colaborare. Anterior, cea mai mare parte a comunicarii a fost transmisa peste apel, cum ar fi intrebarea daca furnizorul doreste sa se angajeze la o anumita prognoza.
- NOUTATI din Codul Fiscal
Validat de expertul
Portal Codul Fiscal
Cota tva 2025 livrare condimente In contextul noilor modificari legislative se pune intrebarea: ce cota de tva se va aplica pentru livrarea de ceai si condimente? Societatea noastra produce si ambaleaza ceaiuri si...citeste mai mult - NOUTATI din Codul Fiscal
- NOUTATI din Codul Fiscal
- NOUTATI din Codul Fiscal
- NOUTATI din Codul Fiscal
Acum, exista instrumente automate precum AI, invatarea automata,
Charisma, tehnologiile cloud, XML, serviciile web, etc.
Prin urmare, luand in considerare cererea pentru managementul lantului de aprovizionare, resursele umane trebuie sa includa oameni care stiu sa gestioneze aceasta structura cu o supraveghere minima.
Gestionarea resurselor logistice si recrutarea personalului datorita Charisma Este necesar sa intelegi ca departamentul de resurse umane al afacerii este direct sau indirect legat de lantul de aprovizionare. Atunci cand lantul de aprovizionare al organizatiei adopta managementul cloud sau orice alt software asociat, precum Charisma, este imperativ sa se antreneze forta de munca care va interactiona cu sistemul.
Inainte de orice schimbare care se face in lantul de aprovizionare, HR-ul trebuie sa se asigure ca angajatii existenti sunt bine echipati pentru a adopta aceasta schimbare.
In concluzie, managementul lantului de aprovizionare poate fi un departament diferit al afacerii, dar apartine de departamentul de resurse umane. De fapt, fiecare sector al afacerii este preocuparea echipei de resurse umane. Acest lucru se datoreaza faptului ca echipa HR trebuie sa angajeze acesti profesionisti si sa aiba grija de formarea, dezvoltarea si satisfactia lor. Deci, in acest sens, resursele umane sunt profund implicate in gestionarea lantului de aprovizionare.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Vanzare vinuri in ambalaje non SGR
Intrebare: Dupa data de 30.06.2025 este interzisa vanzarea vinurilor in ambalaje non-SGR. Distribuitorii (clientii mei) m-au anuntat ca au un stoc semnificativ de ambalaje non-SGR. 1. Pot sa le facturez doar garantia aferenta acestor produse? 2. Pot sa fac retur cu pret 0, facturare cu pret 0 si apoi o pozitie cu garantia SGR? Mentionez ca nu pot determina exact pretul cu care a fost vandut produsul non-SGR. Eu, ca vanzator, sunt distribuitor al producatorului de vinuri. 3. Trebuie sa fac retur catre...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Recunoastere cheltuieli in avans
Intrebare: Un dezvoltator imobiliar are terenul inregistrat in contul 371. Proiectul consta in constructia de case. La un moment dat, se face o donatie catre primarie a unei parcele de teren destinata drumului de acces. Politica firmei este ca terenul sa nu fie capitalizat in costurile caselor. Din punct de vedere fiscal, exista posibilitatea ca descarcarea sa se faca treptat, pe masura ce casele sunt finalizate, iar suma aferenta sa fie inregistrata in contul 471? Ce tip de documente trebuie intocmite...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Venituri obtinute de un sportiv din strainatate. Impozitarea in Romania
Intrebare: Avem urmatoarea situatie: un sportiv roman, membru al echipei RedBull, participa la competitii internationale in calitate de sportiv de performanta. Aceste competitii se desfasoara atat in tari din Uniunea Europeana, cat si in afara acesteia. Sportivul este remunerat in functie de locul ocupat in cadrul fiecarei competitii, iar impozitele sunt retinute la sursa in tara in care se obtine venitul. In acest context, va rugam sa ne precizati care sunt obligatiile declarative in Romania pentru aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Contributii sociale platite in Austria. Pensie in Romania
Intrebare: O persoana fizica este angajata cu CIM in Romania si plateste contributii sociale conform legislatiei din Romania. In ultimele 12 luni, a lucrat aproximativ 2 luni, neconsecutive, in Austria, unde a avut contract de munca part-time, iar angajatorul i-a retinut si platit contributii sociale in Austria. 1. Care este modalitatea si cum se pot recupera sumele platite ca si contributii salariale in Austria? 2. In cazul in care sumele platite in Austria ca si contributii sociale se pot recupera, ce...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Monografie contabila taxe vamale si TVA
Intrebare: Pentru efectuarea formalitatilor vamale la importul temporar sosit din Turcia, conform legislatiei in vigoare, este necesar sa garantam drepturile vamale (valoarea TVA si taxa vamala), iar la reexport se va intocmi decizia de regularizare (taxa vamala 3% / luna + 19% TVA). Garantie = 12.200 lei Este corect urmatoarele inregistrari contabile: 1. Plata garantiei vamale: 2678 = 5121 sau ar trebui sa folosim contul 4282 ?Alte creante in legatura cu statul?? 2. Compensarea taxelor si TVA (nu stim...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<