Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Absenteismul si suprasolicitarea, factorii care afecteaza cel mai mult succesul unei afaceri

22-Aug-2017
376

Multe firme care se bucura la inceput de succes trec cu vederea factori esentiali care le aduc, in cele din urma, si falimentul sau, in orice caz, le diminueaza considerabil profitul. 

Sunt elemente pe care nu orice companie le identifica fiindca in afara unui manager excelent, e nevoie si de analize interne care sa scoata la iveala acele aspecte care nu aduc niciun plus societatii in cauza. 

Conform unor studii recente, limitarea programului de munca astfel incat sa se evite suprasolicitarea este un aspect care trebuie avut neaparat in vedere. Productivitatea nu creste odata cu numarul de ore, ci scade. Mai mult, aceleasi studii arata ca unul din patru angajati considera ca munca e de invinuit pentru stresul resimtit si deterioarea sanatatii mentale. 

"Doisprezece miliarde de zile de munca sunt pierdute, in fiecare an, din cauza nivelului ridicat de stres al angajatilor, iar asta provoaca pierderi de peste 715 miliarde de euro pentru economia mondiala.

Jumatate dintre angajatii lumii nu considera ca locul lor de munca sustine sanatatea lor emotionala, 55% dintre organizatii neavand strategii formale pentru a gestiona bunastarea muncitorilor.

Absenteismul a crescut cu 25% in cursul ultimilor ani, in Marea Britanie, ceea ce indica spre un nivel crescut al suprasolcitarii resurselor umane", se arata intr-un studiu citat de Zf.ro

Mai mult, s-a constatat ca angajatii nevoiti sa se descurce la locul de munca si cu o presiune foarte mare, detinand pozitii competitive, se afla in fata unor riscuri si mai mari de suprasolicitare, stres, conditii medicale grave. Cu toate acestea, munca va deveni elementul principal pentru acestia, iar pe termen lung nu vor face decat sa se epuizeze.

Aceleasi studii amintite anterior demonstreaza ca cei mai multi angajati suprasolicitati fac apel la droguri recreationale, cofeina in exces sau medicamente antidepresive, pentru a face fata, cel putin in aparenta, suprasolicitarii si pentru a o masca totodata. 

Specialistii in domeniul muncii recomanda crearea de catre angajatori a unui program flexibil de munca sau cu un numar de ore care sa evite suprasolicitarea si care sa permita, totodata, crearea unui echilibru intre viata personala si cea profesionala. 



Societatea de azi se confrunta insa, dincolo de presiunea pusa de ideea ca fiecare individ e responsabil de succesul sau, si cu literatura motivationala care nu te lasa sa uiti ca zi de zi trebuie sa devii din ce in ce mai bun la ceea ce faci. Se pierde astfel, in multe situatii, echilibrul dintre ceea ce tine cu adevarat de tine si ceea ce, din pacate, in multe situatii tine de alti oameni. 

Succesul este un echilibru al multor aspecte, iar capacitatea de a crea si mentine relatii cu alti oameni, de a gasi oportunitati acolo unde nu altii vad doar obstacole si multe alte aspecte similare nu sunt decat factori pe care ar trebui sa-i avem in vedere atunci cand credem ca munca este totul si ca trebuie sa devina un act de sacrificiu. 

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Absenteismul si suprasolicitarea, factorii care afecteaza cel mai mult succesul unei afaceri":
Rating:

Nota: 5 din 2 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Sistemul TVA la incasare in 2019. Conditii de eligibilitate si prevederi
    • Retineti, inainte de toate, ca, si in 2019, in ce priveste sistemul TVA la incasare, avem urmatoarele doua componente importante: - exigibilitatea TVA se amana pana la data incasarii contravalorii integrale/partiale a livrarii de bunuri/prestarii de servicii; - dreptul de deducere a TVA este amanat pana la data la care TVA aferenta bunurilor/serviciilor a fost platita furnizorului/prestatorului. Click aici pentru Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA la incasare...» citeste mai departe aici

  • Conturi de trezorerie pentru plata contributiilor in 2019
    • In analiza de mai jos, vom vedea care sunt noile conturi de trezorerie pentru plata contributiilor salariale. Iata raspunsul specialistului! Ordinul nr. 531/2016 din 28 ianuarie 2016 privind impozitele, contributiile si alte sume reprezentand creante fiscale, care se platesc de contribuabili intr-un cont unic, a suferit ultima modificare in luna martie 2017 (mai exact, s-a introdus impozitul specific). Inca nu avem o modificare a acestui ordin. Avand in vedere prevederile legale in vigoare,...» citeste mai departe aici

  • Conditii pe care trebuie sa le indeplineasca Microintreprinderile in 2019
    • Ce conditii trebuie sa indeplineasca o microintreprindere in 2019 Pentru ca o societate sa fie incadrata in categoria microintreprinderilor in 2019, trebuie sa indeplineasca trei conditii, mai exact: - societatea a inregistrat in anul 2018 venituri care nu au depasit 1.000.000 euro; - capitalul social este detinut de persoane, altele decat statul si unitatile administrativ-teritoriale; - societatea nu se afla in dizolvare, urmata de lichidare, inregistrata in registrul comertului sau la...» citeste mai departe aici

  • Declaratii fiscale 2019. Ce formulare se depun DOAR online?
    • Contribuabilii trebuie sa depuna la Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) mai multe Formulare si declaratii care nu pot fi transmise decat online. UPDATE 21.01.2019: - Declaratie unica privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice (OPANAF 49/2018) se completeaza doar electronic si se depune prin Spatiul Privat Virtual sau pe portalul e-guvernare.ro. - Formularul 318: Cerere de rambursare a taxei pe valoarea adaugata pentru persoanele...» citeste mai departe aici

  • Codul comercial: Facturare servicii externe
    • "O societate de comert din Romania contracteaza servicii NAVLU cu o societate din UE. Societatea prestatoare are sucursala in Romania. Poate societatea din UE sa factureze serviciile direct catre societatea beneficiara si nu prin sucursala?". Vom vedea in cele ce urmeaza care este parere specialistului. Raspunsul specialistului Conform definitiei din Codul Comercial, navlul sau chiria se reglementeaza prin conventia partilor si se probeaza prin contractul de inchiriere sau prin polita de...» citeste mai departe aici

  • ANAF lanseaza un proiect de ordin: Procedura de regularizare a obligatiilor fiscale in cazul reconsiderarii unei tranzactii
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a pus in dezbatere publica Procedura de regularizare a obligatiilor fiscale in cazul reconsiderarii unei tranzactii/reincadrarii formei unei activitati de catre organul fiscal central. Asadar, proiectul privind Procedura de regularizare a obligatiilor fiscale prevede: - In temeiul prevederilor art. 171 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, sumele stabilite de organul fiscal central...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016