Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Absenteismul si suprasolicitarea, factorii care afecteaza cel mai mult succesul unei afaceri

22-Aug-2017
2118

Multe firme care se bucura la inceput de succes trec cu vederea factori esentiali care le aduc, in cele din urma, si falimentul sau, in orice caz, le diminueaza considerabil profitul. 

Sunt elemente pe care nu orice companie le identifica fiindca in afara unui manager excelent, e nevoie si de analize interne care sa scoata la iveala acele aspecte care nu aduc niciun plus societatii in cauza. 

Conform unor studii recente, limitarea programului de munca astfel incat sa se evite suprasolicitarea este un aspect care trebuie avut neaparat in vedere. Productivitatea nu creste odata cu numarul de ore, ci scade. Mai mult, aceleasi studii arata ca unul din patru angajati considera ca munca e de invinuit pentru stresul resimtit si deterioarea sanatatii mentale. 

"Doisprezece miliarde de zile de munca sunt pierdute, in fiecare an, din cauza nivelului ridicat de stres al angajatilor, iar asta provoaca pierderi de peste 715 miliarde de euro pentru economia mondiala.

Jumatate dintre angajatii lumii nu considera ca locul lor de munca sustine sanatatea lor emotionala, 55% dintre organizatii neavand strategii formale pentru a gestiona bunastarea muncitorilor.

Absenteismul a crescut cu 25% in cursul ultimilor ani, in Marea Britanie, ceea ce indica spre un nivel crescut al suprasolcitarii resurselor umane", se arata intr-un studiu citat de Zf.ro

Mai mult, s-a constatat ca angajatii nevoiti sa se descurce la locul de munca si cu o presiune foarte mare, detinand pozitii competitive, se afla in fata unor riscuri si mai mari de suprasolicitare, stres, conditii medicale grave. Cu toate acestea, munca va deveni elementul principal pentru acestia, iar pe termen lung nu vor face decat sa se epuizeze.

Aceleasi studii amintite anterior demonstreaza ca cei mai multi angajati suprasolicitati fac apel la droguri recreationale, cofeina in exces sau medicamente antidepresive, pentru a face fata, cel putin in aparenta, suprasolicitarii si pentru a o masca totodata. 

Specialistii in domeniul muncii recomanda crearea de catre angajatori a unui program flexibil de munca sau cu un numar de ore care sa evite suprasolicitarea si care sa permita, totodata, crearea unui echilibru intre viata personala si cea profesionala. 



Societatea de azi se confrunta insa, dincolo de presiunea pusa de ideea ca fiecare individ e responsabil de succesul sau, si cu literatura motivationala care nu te lasa sa uiti ca zi de zi trebuie sa devii din ce in ce mai bun la ceea ce faci. Se pierde astfel, in multe situatii, echilibrul dintre ceea ce tine cu adevarat de tine si ceea ce, din pacate, in multe situatii tine de alti oameni. 

Succesul este un echilibru al multor aspecte, iar capacitatea de a crea si mentine relatii cu alti oameni, de a gasi oportunitati acolo unde nu altii vad doar obstacole si multe alte aspecte similare nu sunt decat factori pe care ar trebui sa-i avem in vedere atunci cand credem ca munca este totul si ca trebuie sa devina un act de sacrificiu. 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Infiintare PFA. Etape si acte necesare

    • Infiintarea unui PFA (Persoana Fizica Autorizata) reprezinta o optiune de luat in calcul pentru persoanele care doresc sa isi desfasoare activitatea profesionala in mod independent. Acest tip de organizare implica o procedura simplificata de infiintare, organizare si administrare, insa exista atat avantaje, cat si dezavantaje care trebuie sa fie pe deplin intelese. In acest articol, vom detalia etapele si documentele necesare pentru infiintarea unui PFA, oferindu-va in acelasi timp si cateva...» citeste mai departe aici

  • E-Factura. Este OBLIGATORIE transmiterea in sistem a facturilor emise catre persoane fizice?

    • Factura electronica, asa cum este definita de OUG nr. 120/2021, este transmisa de operatorii economici (orice entitate care desfasoara o activitate economica constand in executarea de lucrari, livrarea de bunuri/produse si/sau prestarea de servicii) utilizand sistemul RO e-Factura in cadrul tranzactiilor efectuate cu: autoritati contractante/entitati contractante - B2G "Business to Government" alti operatori economici B2B "Business to Business" persoane fizice doar in situatia operatorilor...» citeste mai departe aici

  • D112 in 2024. Modelul aprobat prin Ordinul 6330/2024 va fi utilizat pentru veniturile lunii septembrie

    • Prin Ordinul 6330/2024, publicat recent in Monitorul Oficial, au fost oficializate noi instructiuni pentru completarea D112, dar si un nou model de formular. Modificarile au aparut in contextul intrarii in vigoare a Legii 360/2023 privind noua lege a pensiilor. Ordinul 6.330/1.587/1.630/3.121/2024 pentru aprobarea modelului, continutului, modalitatii de depunere si de gestionare a formularului 112 “Declaratie privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si...» citeste mai departe aici

  • Particularitati contabile si studii de caz utile pentru magazinele online

    • Magazinele online sunt din ce in ce mai populare, fiind, pentru multe persoane, mult mai comod sa dea cateva click-uri pentru a cumpara produsul dorit decat sa mearga in magazinele fizice. Daca si tu te-ai gandit sa iti deschizi un magazin online sau detii deja unul, trebuie sa tii contabilitatea si pentru ele. Desi in mare parte aceasta se bazeaza pe legile contabilitatii universale, exista si cateva aspecte usor diferite. In acest articol vom vedea care este tratamentul contabil la magazinele...» citeste mai departe aici

  • Firme care transporta marfa. Factura clasica mai poate fi utilizata ca document justificativ?

    • Pentru ca un transport sa fie legal, firmele care il efectueaza trebuie sa intocmeasca mai multe documente justificative, printre care si factura clasica. Insa in contextul aparitiei sistemelor RO e-Factura si RO e-Transport, si a unei noi legislatii, reprezentantul unei firme de transport se intreaba care sunt documentele justificative oficiale de insotire a marfii pe timpul transportului marfurilor, si daca factura clasica se poate folosi ca document justificativ pe...» citeste mai departe aici

  • Radiere intreprindere individuala. Etape si acte necesare

    • Pentru a incheia existenta unei intreprinderi individuale trebuie, ca ultima etapa, sa efectuezi radierea din Registrul Comertului. Insa avand in vedere ca in acest caz, spre deosebire de radierea in cazul SRL-urilor, nu exista situatii financiare de lichidare sau alte termene limita, etc, intreaga procedura va fi foarte simpla. Iar in acest articol vom vedea ce etape trebuie sa parcurgi pentru a radia intreprinderea individuala, de ce documente ai nevoie, dar si cateva lucruri esentiale pe care...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016