
Raportul Special
realizat de specialisti
Starea de alerta este in continuare in vigoare, iar firmele trebuie sa respecte anumite reguli in aceasta perioada. In caz contrar, pot fi amendate cu pana la 10.000 de lei sau pot risca sa aiba activitatea suspendata, conform Legii 295/2021.
Pe langa sanctiunea contraventionala ce se poate aplica firmelor care nu respecta toate regulile necesare pe timpul starii de alerta, acestea pot risca chiar suspendarea activitatii cu pana la 15 sau 30 de zile.
Legea 295/2021 pentru modificarea si completarea Legii nr. 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 a fost publicata in Monitorul Oficial din 14 decembrie 2021 si intra in vigoare la 10 zile de la publicare:
Art. I. - Legea nr. 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 396 din 15 mai 2020, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
1. Dupa articolul 66 se introduce un nou articol, articolul 661, cu urmatorul cuprins:
„Art. 661
- (1) In cazul repetarii la acelasi sediu principal sau secundar, intr-un interval de 15 zile de la constatarea precedenta, a contraventiei prevazute la art. 65 lit. q), de catre conducatorul unui operator economic, pe langa sanctiunea contraventionala principala prevazuta la art. 66 lit. b), agentul constatator dispune si sanctiunea contraventionala complementara a inchiderii temporare, pe o durata de 15 zile, a sediului principal sau secundar in care operatorul economic desfasoara activitatea fara
respectarea conditiilor stabilite potrivit art. 5 alin. (3) lit. f).
PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii 2025
Ghidul Practic al Monografiilor Contabile
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Articole similare
ANAF a verificat 100 de firme pe zi in 2015. Amenzi record: 23 milioane de euroCum sa-ti optimizezi afacerea pentru PROFIT MAXIM, fara a avea probleme cu FisculMicrointreprinderi suspendate. Cand isi reiau activitatea pot ramane la regimul micro?Firmele inscrise in Registrul Comertului cu activitate suspendata nu vor mai avea obligatii declarativePlata impozitelor locale pe perioada inactivitatiiUltimele articole
SAF-T in 2025. Noi entitati vor fi SCUTITE de la obligatia depunerii D406Suspendare activitate firma. Procedura si etapeFirmele care NU au dotat automatele comerciale cu case de marcat risca amenzi din 1 octombrie 2024Dotarea cu AMEF, obligatorie si la automatele comerciale. Ce amenzi risca contribuabilii in caz contrarObligatia depunerii declaratiilor fiscale ramane in vigoare pentru contribuabilii care nu si-au declarat inactivitateaArticole similare
Salariul de baza minim brut pe tara de la 1 februarie 2017. Atentie la amenzi!Firmele care NU au dotat automatele comerciale cu case de marcat risca amenzi din 1 octombrie 2024Amenzi pentru firmele care pierd date personale ale clientilorPana pe 1 martie 2023 trebuia depusa declaratia de inactivitate. Ce amenzi pot primi firmele care nu au indeplit obligatiaFirme care NU au terminale POS. Ce amenzi se aplicaUltimele articole
E-Factura: Ce se intampla daca facturile NU au fost incarcate la timp in SPVProiect: Firmele ar putea fi amendate cu pana la 200.000 lei per angajat daca NU majoreaza salariul minimNerespectarea obligatiilor financiar-contabile. Amenzile s-au DUBLAT pentru firmeFirmele care NU au respectat termenul limita de conectare a caselor de marcat la ANAF risca amenzi de pana la 10.000 leiSfaturi de la experti
Documente de anexat la formularul 060
Intrebare: Declaratia de radiere nu va fi insotita de actul doveditor referitor la incetarea calitatii de subiect de drept fiscal - certificatul de inregistrare mentiuni la ORC, din motivul ca punctul de lucru nu a fost desfiintat/radiat la...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Semnarea si depunerea situatiilor financiare anuale conform ordinului nr. 107/2025
Intrebare: In cazul in care fiecare client incheie contract cu un expert contabil pentru semnarea bilanturilor, este suficient ca bilantul sa fie semnat olograf de catre expertul contabil sau trebuie sa semneze si digital? In acest caz,...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA