Raportul Special
realizat de specialisti
Ordinul nr. 3666/2020 privind aprobarea modelului si continutului formularelor si documentelor utilizate in activitatea de verificare documentara a fost publicat in în Monitorul Oficial, Partea I nr. 938 din 13 octombrie 2020.
Actul normativ prevede modelul urmatoarelor formulare:
a) Solicitare de documente/informatii, prevazut in anexa nr. 1;
b) Invitatie pentru audiere, prevazut in anexa nr. 2;
c) Dispozitie de masuri ca urmare a verificarii documentare, prevazut în anexa nr. 3;
d) Decizie de impunere privind obligatiile fiscale principale stabilite ca urmare a verificarii documentare, prevazut in anexa nr. 4.
Pentru a vedea Anexele, click AICI.
Extras din Ordinul nr. 3666/2020:
Ghidul Practic al Monografiilor Contabile
Abonament PortalContabilitate ro - abonament 12 luni
SAF-T pentru Contribuabili Mici
Avand in vedere prevederile art. 149 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si avizul conform al Ministerului Finantelor Publice comunicat prin Adresa nr. 895.658 din data de 2.10.2020,
in temeiul prevederilor art. 342 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale art. 11 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare,
presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala emite urmatorul ordin:Art. 1. -
Se aproba modelul si continutul formularelor si documentelor utilizate în activitatea de verificare documentara, reglementata la titlul VI capitolul V "Verificarea documentara" din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa cum urmeaza:
a) Solicitare de documente/informatii, prevazut in anexa nr. 1;
b) Invitatie pentru audiere, prevazut in anexa nr. 2;
c) Dispozitie de masuri ca urmare a verificarii documentare, prevazut in anexa nr. 3;
d) Decizie de impunere privind obligatiile fiscale principale stabilite ca urmare a verificarii documentare, prevazut în anexa nr. 4.
Art. 2. -
Anexele nr. 1-4 fac parte integranta din prezentul ordin.
Art. 3. -
Directia generala de administrare a marilor contribuabili, Directia generala control venituri persoane fizice, directiile generale regionale ale finantelor publice si structurile subordonate acestora, precum si Directia generala antifrauda fiscala vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 4. -
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Atentie contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
Articole similare
Un formular utilizat in ACTIVITATEA DE VERIFICARE documentara a fost modificat de ANAF (Ordinul 325/2022)ANAF modifica modelul documentelor necesare in ACTIVITATEA DE VERIFICARE a situatiei fiscale personaleANAF propune modificarea formularului ''Invitatie'' utilizat in ACTIVITATEA DE VERIFICARE documentaraControl efectuat de inspectori antifrauda. Masuri asiguratoriiANAF a aprobat formularele de verificare fiscalaUltimele articole
Verificarea situatiei fiscale personale: ANAF completeaza formularul Aviz de verificare, care va fi trimis contribuabililor inainte de controlControale ANAF: A fost aprobat modelul formularului Invitatie pentru audiere, act necesar in cazul verificarii documentareProiect: Formularele utilizate in ACTIVITATEA DE VERIFICARE si control a institutiilor financiare raportoare vor avea un nou modelControale ANAF 2023. Fiscul a publicat sinteza activitatii de control pentru sem. I din anul acesta. Ce amenzi au fost aplicate?8 noutati fiscale au fost inregistrate in Monitorul Oficial la inceput de noiembrie 2022Sfaturi de la experti
Achizitie intracomunitara de bunuri
Intrebare: In declaratia 390 ce fel de bunuri se declara? Am cumparat un acumulator de 150 lei. Il consideram bun cumparat?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Intrebare: Am o sucursala a unei asociatii care, incepand cu 01.01.2025, nu va mai avea 5 angajati. Sucursala este in Brasov, iar societatea mama este in Bucuresti. In mod normal, ar trebui completata declaratia 010 (700) si ar trebui retras...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2024Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2024Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2024Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2024Legislatie TVA