Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Autorizatii si avize: toate documentele de functionare sunt in regula?

27-Mai-2016
3140

Peste 20 de organe de control supravegheaza si verifica functionarea legala a afacerii Dvs. ANAF, ISU, ITM, Agentia de Mediu sunt doar o mica parte din organele de control care inspecteaza tot ceea ce tine de legalitatea functionarii unei companii.

Numarul total al documentelor care va pot fi cerute in orice moment de catre diversii inspectori este coplesitor. Cu siguranta, exista acte importante pe care nu le cunosteati, dar care pot fi solicitate la un eventual control.

Acum beneficiati de toate informatiile si documentele necesare functionarii legale, intr-un Pachet unic, alcatuit din doua lucrari esentiale.

Consilier "Autorizatiile si documentele esentiale de functionare” cuprinde:

- lista completa a autorizatiilor si documentelor obligatorii ...detalii AICI >>>

- informatii detaliate privind entitatile cu drept de control si ce poate solicita fiecare
- modele de autorizatii, avize si alte documente obligatorii

- liste de control, pasi de urmat pentru a obtine ultra-rapid toate aceste autorizatii

- recomandari si atentionari care va scutesc de actiuni eronate si omisiuni ...detalii AICI >>

...Aflati mai multe detalii despre continutul lucrarii>>>

Consilier “Ghid complet SSM si PSI pentru angajator” va ofera:

- legislatia actuala completa

- analiza prevederilor-capcana ce va pot induce in eroare ...detalii AICI>>>

- studii de caz rezolvate

- modele editabile de documente in domeniul SSM

- comentariile specialistilor si o arhiva cu articole de specialitate

...Aflati mai multe detalii despre continutul lucrarii>>>

Aceste 2 instrumente de informare legislativa va vor ajuta sa stapaniti toata informatia normativa, sa intocmiti rapid si corect toate actele cerute de inspectori si sa respectati toate cerintele legale privind functionarea.

...Comandati acum Pachetul si beneficiati de reducerea de 30%! >>>

Nu riscati sanctiuni si amenzi costisitoare! Alegeti solutia care va garanteaza siguranta in eventualitatea oricarui tip de control.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Obligatiilor companiilor in ceea ce priveste inregistrarea si raportarile la O.N.P.C.S.B

    • Societatile, indiferent de natura capitalului (autohton sau international), trebuie sa respecte prevederile Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, republicata si actualizata prin acte normative ulterioare. Legea impune un cadru de conformitate pentru entitatile raportoare, care include, printre altele, obligatii de cunoastere a clientelei, evaluare a riscului, raportare a tranzactiilor suspecte sau in numerar, desemnarea de...» citeste mai departe aici

  • Lichidare firma. Exemplu de MONOGRAFIE contabila utila in 2025 daca va inchideti firma

    • Unele firme, din diverse motive precum lipsa de activitate, acumularea de pierderi sau decizia asociatului unic, ajung in situatia de a fi lichidate. Procesul de inchidere presupune parcurgerea mai multor etape administrative si contabile, printre care dizolvarea voluntara, radierea si intocmirea unei monografii contabile finale. In cele ce urmeaza, prezentam un exemplu practic de monografie contabila aplicabila in 2025, utila pentru radierea societatii. O societate are urmatoarea situatie in...» citeste mai departe aici

  • Impozit dividende. 5 intrebari si raspunsuri cu privire la cota de impozitare in 2025 + alte aspecte contabile

    • Distribuirea dividendelor reprezinta un proces esential pentru recompensarea asociatilor/actionarilor unei societati, dar implica o serie de obligatii fiscale si contabile ce trebuie respectate cu strictete. In anul 2025, cota de impozitare aplicabila dividendelor distribuite este de 10%, conform legislatiei in vigoare, aplicabila atat dividendelor interimare, cat si celor distribuite din profitul exercitiilor financiare incheiate anterior. Este important de subliniat ca, pentru a beneficia...» citeste mai departe aici