Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Factori care influenteaza productivitatea la locul de munca si cum ii controlezi

01-Oct-2019
2309

Nivelul ridicat de eficienta si evolutia sunt doua dintre lucrurile pe care orice angajat si le doreste, indiferent de locul in care lucreaza, pentru ca, astfel, se automotiveaza. De multe ori, succesul personal nu este tine doar propria persoana, ci si de activitatea intregii echipe din care faci parte. Astfel, felul in care functioneaza echipa de care apartii are o mare influenta atat asupra progresului tau, cat si asupra atingerii obiectivelor organizatiei in care lucrezi. Cu cat exista o comunicare mai buna intre tine si colegii tai si un nivel de organizare mai ridicat, cu atat sansele de reusita sunt mai mari.

 

Comunicarea cu colegii

Este foarte important sa poti solicita oricand ajutorul unui coleg cand ai nevoie sau sa ii poti comunica o problema cand aceasta apare. Se poate intampla sa nu te afli in aceeasi incapere cu el si chiar la o distanta mare intre voi si sa fie nevoie sa ii transmiti ceva urgent, si, daca te afli, de exemplu, intr-un depozit, sa nu il poti contacta telefonic din cauza semnalului slab. In acest tip de situatii, isi gasesc utilitatea dispozitivele walkie talkie, pe care le poti folosi pentru a interactiona cu persoane aflate chiar si la distanta de zece kilometri de tine. Folosindu-le la locul de munca, iti poti spori cu mult productivitatea prin reducerea timpului de rezolvare a problemelor care apar si prin mentinerea contactului permanent cu colegii. Astfel, interactiunea cu acestia nu mai depinde de distanta fizica dintre voi, deoarece aceste dispozitive faciliteaza comunicarea.

 

Aprovizionarea spatiului de lucru

In functie de activitatea pe care o desfasori, ai nevoie de lucruri diverse, care sa te ajute sa iti indeplinesti sarcinile. Aici nu este vorba doar despre obiecte de birou precum hartie sau capsator, ci si de cantare, de exemplu, daca printre sarcinile tale se numara si masurarea greutatii unor produse care trebuie, ulterior, vandute, sau care trebuie sa aiba o masa fixa. Asigura-te de fiecare data ca ai toate cele necesare si ca nu va trebui sa pierzi timp cautand diverse lucruri atunci cand vei avea nevoie de ele. Este bine sa ai mereu un top de hartie in plus la care sa apelezi cand primul se termina si un cantar de rezerva daca, din intamplare, cel pe care il folosesti de obicei se defecteaza. Sa dispui mereu de obiectele de care ai nevoie este foarte important pentru eficienta ta si a echipei.


Prevederile legislative

Respectarea legii este unul dintre cele mai importante aspecte in orice, inclusiv cand este vorba despre un loc de munca. Productivitatea este legata de prevederile legislative deoarece, cand acestea sunt luate in considerare - asa cum ar trebui - se construieste un nivel mai ridicat de siguranta si confort pentru toti angajatii. Acestea fac referire la numeroase aspecte, dintre care unele sunt de interes pentru angajat, altele pentru angajator, iar altele privesc ambele categorii. Inainte de a semna orice angajament si de a lua orice hotarare, trebuie avute in vedere toate prevederile legale. Respectarea legii trebuie sa primeze in totdeauna, astfel incat orice reusita individuala sau de echipa sa nu fie umbrita de eventuale nereguli.


Astfel, productivitatea la locul de munca nu depinde doar de propriile forte, ci si de conditiile in care iti desfasori activitatea - comunicarea cu colegii de echipa, obiectele de care dispui, prevederile legale. Fiecare dintre acestea poate fi eficientizat, astfel incat drumul spre reusita sa fie cat mai simplu de parcurs.


Sursa foto: shutterstock.com

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Factori care influenteaza productivitatea la locul de munca si cum ii controlezi":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Deducerile in 2022 - studii de caz detaliate

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Deducerile in 2022 - studii de caz detaliate


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Declaratia 230: Descarca noua versiune actualizata 2022
    • Update ianuarie 2022: Declaratia 230- Cerere privind destinatia sumei reprezentand pana la 3,5% din impozitul anual datorat, conform OPANAF 15/ 07.01.2021, a fost actualizata in data de 13.01.2022. Formular 230 ANAF in 2022 Pentru a descarca Soft A, click AICI>> Pentru a descarca Soft J, click AICI>> UPDATE ianuarie 2021: Declaratia 230 Ordinul nr. 15/2021 pentru aprobarea Procedurii privind stabilirea sumei reprezentand pana la 3,5% din impozitul anual datorat pentru sustinerea entitatilor...» citeste mai departe aici

  • Declaratia 100: PDF-ul inteligent a fost actualizat
    • UPDATE ianuarie 2022 ANAF a actualizat, in data de 20 ianuarie 2021, PDF-ul inteligent pentru generarea Declaratiei 100, Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat, conform OPANAF nr.51/18.01.2021, valabil incepand cu 12/2020 - publicat in data de 20.01.2021. Pentru a descarca Soft A, actualizat pentru anul 2022, click AICI>> UPDATE ianuarie 2021 Pentru a descarca Soft A, click AICI. In M.Of. nr. 59 din 19 ianuarie 2021 a fost publicat OANAF nr. 51/2021 privind...» citeste mai departe aici

  • Firmele NU vor mai fi incadrate in categoria marilor contribuabili daca au inregistrat o cifra de afaceri mai mica cu 50%
    • ANAF propune reclasificarea societatilor, printr-un nou Proiect de ordin. Firmele nu vor mai fi incadrate in categoria marilor contribuabili daca au inregistrat o cifra de afaceri mai mica cu 50% in anul 2020 fata de anul 2019, au declarat obligatii fiscale mult mai mici, iar numarul de salariati a scazut in mod semnificativ. ANAF a pus in dezbatere publica Proiectul de Ordin pentru modificarea si completarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 1721/2021...» citeste mai departe aici

  • Taxarea inversa va mai fi valabila doar pana pe 30 iunie 2022. Produse pentru care se aplica masura
    • Mecanismul optional de taxare inversa va mai fi valabil doar pana pe 30 iunie 2022, conform Consiliului Uniunii Europene. Masura este aplicata pentru operatiunile cu bunuri si servicii care reprezinta risc de frauda. Astfel, livrarile de bunuri/prestari de servicii realizate in interiorul tarii sunt supuse taxarii inverse pana la 30 iunie 2022. Reamintim ca in septembrie 2018 a fost prelungita perioada de aplicare a acestui mecanism. Bunurile si serviciile pentru care se aplica taxarea inversa...» citeste mai departe aici

  • Impozite REDUSE pentru firme, conform OUG 153/2020. Termene pentru depunerea declaratiilor aferente
    • In Monitorul Oficial nr. 817/04.09.2020 a fost publicata O.U.G. nr.153/2020 pentru instituirea unor masuri fiscale de stimulare a mentinerii/cresterii capitalurilor proprii, precum si pentru completarea unor acte normative. Noul act normative reduce impozitele pentru firme si prelungeste termenele limita pentru depunerea declaratiilor aferente. I. Principalele prevederi referitoare la reduceri de impozite: 1. Contribuabilii platitori de impozit pe profit, indiferent de sistemul de declarare si...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2022 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Noile reguli de deductibilitate au fost MODIFICATE in 2022!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Deducerile in 2022 - studii de caz detaliate

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016