Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Factori care influenteaza productivitatea la locul de munca si cum ii controlezi

01-Oct-2019
1628

Nivelul ridicat de eficienta si evolutia sunt doua dintre lucrurile pe care orice angajat si le doreste, indiferent de locul in care lucreaza, pentru ca, astfel, se automotiveaza. De multe ori, succesul personal nu este tine doar propria persoana, ci si de activitatea intregii echipe din care faci parte. Astfel, felul in care functioneaza echipa de care apartii are o mare influenta atat asupra progresului tau, cat si asupra atingerii obiectivelor organizatiei in care lucrezi. Cu cat exista o comunicare mai buna intre tine si colegii tai si un nivel de organizare mai ridicat, cu atat sansele de reusita sunt mai mari.

 

Comunicarea cu colegii

Este foarte important sa poti solicita oricand ajutorul unui coleg cand ai nevoie sau sa ii poti comunica o problema cand aceasta apare. Se poate intampla sa nu te afli in aceeasi incapere cu el si chiar la o distanta mare intre voi si sa fie nevoie sa ii transmiti ceva urgent, si, daca te afli, de exemplu, intr-un depozit, sa nu il poti contacta telefonic din cauza semnalului slab. In acest tip de situatii, isi gasesc utilitatea dispozitivele walkie talkie, pe care le poti folosi pentru a interactiona cu persoane aflate chiar si la distanta de zece kilometri de tine. Folosindu-le la locul de munca, iti poti spori cu mult productivitatea prin reducerea timpului de rezolvare a problemelor care apar si prin mentinerea contactului permanent cu colegii. Astfel, interactiunea cu acestia nu mai depinde de distanta fizica dintre voi, deoarece aceste dispozitive faciliteaza comunicarea.

 

Aprovizionarea spatiului de lucru

In functie de activitatea pe care o desfasori, ai nevoie de lucruri diverse, care sa te ajute sa iti indeplinesti sarcinile. Aici nu este vorba doar despre obiecte de birou precum hartie sau capsator, ci si de cantare, de exemplu, daca printre sarcinile tale se numara si masurarea greutatii unor produse care trebuie, ulterior, vandute, sau care trebuie sa aiba o masa fixa. Asigura-te de fiecare data ca ai toate cele necesare si ca nu va trebui sa pierzi timp cautand diverse lucruri atunci cand vei avea nevoie de ele. Este bine sa ai mereu un top de hartie in plus la care sa apelezi cand primul se termina si un cantar de rezerva daca, din intamplare, cel pe care il folosesti de obicei se defecteaza. Sa dispui mereu de obiectele de care ai nevoie este foarte important pentru eficienta ta si a echipei.


Prevederile legislative

Respectarea legii este unul dintre cele mai importante aspecte in orice, inclusiv cand este vorba despre un loc de munca. Productivitatea este legata de prevederile legislative deoarece, cand acestea sunt luate in considerare - asa cum ar trebui - se construieste un nivel mai ridicat de siguranta si confort pentru toti angajatii. Acestea fac referire la numeroase aspecte, dintre care unele sunt de interes pentru angajat, altele pentru angajator, iar altele privesc ambele categorii. Inainte de a semna orice angajament si de a lua orice hotarare, trebuie avute in vedere toate prevederile legale. Respectarea legii trebuie sa primeze in totdeauna, astfel incat orice reusita individuala sau de echipa sa nu fie umbrita de eventuale nereguli.


Astfel, productivitatea la locul de munca nu depinde doar de propriile forte, ci si de conditiile in care iti desfasori activitatea - comunicarea cu colegii de echipa, obiectele de care dispui, prevederile legale. Fiecare dintre acestea poate fi eficientizat, astfel incat drumul spre reusita sa fie cat mai simplu de parcurs.


Sursa foto: shutterstock.com

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Factori care influenteaza productivitatea la locul de munca si cum ii controlezi":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Modificari in Codul Fiscal 2021 - 10 Politici si Proceduri Contabile actualizate la zi

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2021!‚Äč

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificari in Codul Fiscal 2021 - 10 Politici si Proceduri Contabile actualizate la zi


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • REMINDER ANAF: Cand trebuie depusa Declaratia 101 si care sunt exceptiile de la termen
    • Data de 25 martie 2021 inclusiv reprezinta termenul limita pentru completarea si depunerea impozitului pe profit pentru anul 2020, potrivit informatiilor publicate de Administratia Nationala de Administrare Fiscala. Impozitul datorat se va declara in Declaratia privind impozitul pe profit - formular 101. Platitorii de impozit pe profit mai au la dispozitie mai mult de doua luni pentru a completa formularul 101. Pentru mai multe informatii referitoare la conditiile declaratiei 101 pentru...» citeste mai departe aici

  • Depunerea declaratiei 100. Pentru impozitul pe venitul microintreprinderii trim. IV 2020 se completeaza formularul?
    • Intrebare: Pentru trimestrul IV 2020, in cazul microintreprinderilor, se depune declaratia 100? Daca da, se mai aplica bonificatia de 10%? Raspunsul specialistului: Termenul de declarare si plata pentru trimestrul IV 2020 - impozit pe venit microintreprindere este data de 25.01.2021. Nu se mai acorda bonificatie, pentru trimestrul IV an 2020. »»In atentia contribuabililor! Depunerea formularului 094 pentru anul 2021 se face pana pe data de 25 ianuarie«« Raspuns oferit de...» citeste mai departe aici

  • ANAF a publicat calendarul obligatiilor fiscale pentru luna FEBRUARIE 2021
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala a publicat, pe site-ul oficial, calendarul obligatiilor fiscale pentru luna februarie 2021. Primul termen limita este luni, 1 februarie, cand contribuabilii trebuie sa depuna doua formulare: 394 si 012. Declaratii fiscale pentru luna februarie 2021: TERMENUL in 30 de zile de la implinirea termenului de 183 de zile de prezenta in Romania OBLIGATIA Depunerea formularului "Chestionar pentru stabilirea rezidentei fiscale a persoanei fizice la sosirea in...» citeste mai departe aici

  • Normele anuale de venit in 2021 pentru activitati independente. Vezi lista publicata de ANAF
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala a publicat recent, pe site-ul oficial, lista cu normele anuale de venit in anul 2021 pentru activitati independente. Lista cu normele anuale de venit pentru activitati independente in 2021: Alba Caras-Severin Harghita Salaj Arad Calarasi Hunedoara Satu Mare Arges Cluj Ialomita Sibiu Bacau Constanta Iasi Suceava Bihor Covasna Maramures Teleorman Bistrita-Nasaud Dambovita Mehedinti Timis Botosani Dolj Mures Tulcea Braila Galati Neamt Vaslui Sursa: ANAF» citeste mai departe aici

  • Cum s-a schimbat industria de retail si ce trebuie sa stii pentru a te adapta noilor cerinte
    • Retailul traditional nu dispare, se schimba. Pandemia de coronavirus a modificat comportamentul de cumparare al oamenilor, insa acest lucru nu a afectat toata industria cu amanuntul, unele magazine fizice inregistrand cresteri la nivelul vanzarilor. Selectarea unei structuri de business corecte, elaborarea unui plan de lucru detaliat, alegerea mobilierului si dispozitivelor potrivite si identificarea celor mai bune instrumente de promovare sunt doar cateva dintre aspectele de care este bine sa...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2021 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2021!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Modificari in Codul Fiscal 2021 - 10 Politici si Proceduri Contabile actualizate la zi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016