Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Factori care influenteaza productivitatea la locul de munca si cum ii controlezi

01-Oct-2019
761

Nivelul ridicat de eficienta si evolutia sunt doua dintre lucrurile pe care orice angajat si le doreste, indiferent de locul in care lucreaza, pentru ca, astfel, se automotiveaza. De multe ori, succesul personal nu este tine doar propria persoana, ci si de activitatea intregii echipe din care faci parte. Astfel, felul in care functioneaza echipa de care apartii are o mare influenta atat asupra progresului tau, cat si asupra atingerii obiectivelor organizatiei in care lucrezi. Cu cat exista o comunicare mai buna intre tine si colegii tai si un nivel de organizare mai ridicat, cu atat sansele de reusita sunt mai mari.

 

Comunicarea cu colegii

Este foarte important sa poti solicita oricand ajutorul unui coleg cand ai nevoie sau sa ii poti comunica o problema cand aceasta apare. Se poate intampla sa nu te afli in aceeasi incapere cu el si chiar la o distanta mare intre voi si sa fie nevoie sa ii transmiti ceva urgent, si, daca te afli, de exemplu, intr-un depozit, sa nu il poti contacta telefonic din cauza semnalului slab. In acest tip de situatii, isi gasesc utilitatea dispozitivele walkie talkie, pe care le poti folosi pentru a interactiona cu persoane aflate chiar si la distanta de zece kilometri de tine. Folosindu-le la locul de munca, iti poti spori cu mult productivitatea prin reducerea timpului de rezolvare a problemelor care apar si prin mentinerea contactului permanent cu colegii. Astfel, interactiunea cu acestia nu mai depinde de distanta fizica dintre voi, deoarece aceste dispozitive faciliteaza comunicarea.

 

Aprovizionarea spatiului de lucru

In functie de activitatea pe care o desfasori, ai nevoie de lucruri diverse, care sa te ajute sa iti indeplinesti sarcinile. Aici nu este vorba doar despre obiecte de birou precum hartie sau capsator, ci si de cantare, de exemplu, daca printre sarcinile tale se numara si masurarea greutatii unor produse care trebuie, ulterior, vandute, sau care trebuie sa aiba o masa fixa. Asigura-te de fiecare data ca ai toate cele necesare si ca nu va trebui sa pierzi timp cautand diverse lucruri atunci cand vei avea nevoie de ele. Este bine sa ai mereu un top de hartie in plus la care sa apelezi cand primul se termina si un cantar de rezerva daca, din intamplare, cel pe care il folosesti de obicei se defecteaza. Sa dispui mereu de obiectele de care ai nevoie este foarte important pentru eficienta ta si a echipei.


Prevederile legislative

Respectarea legii este unul dintre cele mai importante aspecte in orice, inclusiv cand este vorba despre un loc de munca. Productivitatea este legata de prevederile legislative deoarece, cand acestea sunt luate in considerare - asa cum ar trebui - se construieste un nivel mai ridicat de siguranta si confort pentru toti angajatii. Acestea fac referire la numeroase aspecte, dintre care unele sunt de interes pentru angajat, altele pentru angajator, iar altele privesc ambele categorii. Inainte de a semna orice angajament si de a lua orice hotarare, trebuie avute in vedere toate prevederile legale. Respectarea legii trebuie sa primeze in totdeauna, astfel incat orice reusita individuala sau de echipa sa nu fie umbrita de eventuale nereguli.


Astfel, productivitatea la locul de munca nu depinde doar de propriile forte, ci si de conditiile in care iti desfasori activitatea - comunicarea cu colegii de echipa, obiectele de care dispui, prevederile legale. Fiecare dintre acestea poate fi eficientizat, astfel incat drumul spre reusita sa fie cat mai simplu de parcurs.


Sursa foto: shutterstock.com

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Factori care influenteaza productivitatea la locul de munca si cum ii controlezi":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!​

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Noile conditii pentru societatile care-si trimit angajatii in somaj tehnic
    • Ce conditii trebuie sa indeplineasca o societate si ce documente trebuie sa depuna, legal, pentru a putea trimite salariatii in somaj tehnic si a primi banii de la stat pentru acestia? Despre acest subiect vom discuta in continuare cu unul dintre consilierii nostri juridici, plecand de la urmatoarea situatie: "Societatea A cu profil de activitate transport calatori, a pierdut contractul de prestari servicii care ii aducea venituri, dupa decretarea starii de urgenta, in urma inchiderii...» citeste mai departe aici

  • Situatia contractelor de munca suspendate(somaj tehnic)/incetate, inregistrate de Inspectia Muncii
    • Ministerul Muncii si Protectiei Sociale informeaza, printr-un comunicat de presa, care este situatia contractelor individuale de munca suspendate/incheiate la data de 2 aprilie 2020. Conform MMPS, sunt in prezent: I: 862.557 de contracte individuale de munca suspendate,din care: -239.279 – Industria prelucatoare -171.454 – Comert cu ridicata si cu amanuntul; repararea autovehiculelor si motocicletelor -115.080 – Hoteluri si restaurante II: 173.834 de contracte individuale de...» citeste mai departe aici

  • Ghid pas cu pas pentru incarcarea documentelor necesare somajului tehnic in platforma online
    • Guvernul Romaniei a anuntat recent ca a lansat o platforma online pentru acordarea somajului tehnic. Astfel, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca informeaza ca platforma digitala poate fi consultata pe aici.gov.ro. pentru incarcarea documentelor necesare acordarii somajului tehnic pentru angajatii carora li s-a suspendat temporar contractul individual de munca din initiativa angajatorului, potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si...» citeste mai departe aici

  • Certificatele de Urgenta: 15 intrebari si raspunsuri. PFA-urile pot beneficia de ele?
    • Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri a publicat o serie de intrebari si de raspunsuri legate de Certificatele de Situatii de Urgenta. Reamintim ca Guvernul a stabilit, recent, prin OUG 32/26.03.2020 privind modificarea si completarea OUG 30/2020, ca Certificatele de Situatie de Urgenta NU mai sunt necesare pentru obtinerea somajului tehnic pentru salariatii angajatorilor care isi reduc sau isi intrerup activitatea ca urmare a efectelor epidemiei de SARS-CoV-2. Totusi,...» citeste mai departe aici

  • Guvernul aloca fonduri de peste 54 milioane de lei destinate sectorului cresterii animalelor
    • Guvernul a aprobat, in sedinta de joi – 2 aprilie, o Hotarare privind instituirea unei scheme de ajutor de stat in sectorul cresterii animalelor, prin care s-a alocat pentru anul 2020, suma de maximum 54,048 milioane de lei. Banii vor fi suportati de la bugetul de stat, in limita prevederilor bugetare aprobate Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale pentru anul 2020. Intr-un comunicat remis presei, MADR arata ca din suma totala alocata, care se acorda sub forma serviciilor...» citeste mai departe aici

  • Noi informatii despre rambursarea TVA si activitatea de control in perioada starii de urgenta(comunicat de presa ANAF)
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala a publicat recent un comunicat de presa referitor la rambursarea TVA si activitatea de control in perioada starii de urgenta. Astfel, institutia a informat ca in luna martie 2020 a restituit TVA in valoare de aproape 4 miliarde de lei, aferente unui numar de 24.526 deconturi (fata de 1,6 miliarde de lei media rambursarilor din primele doua luni ale anului 2020). De la data declararii starii de urgenta, ANAF a accelerat procesul de rambursare a TVA prin:...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2020 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016