Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Factori care influenteaza productivitatea la locul de munca si cum ii controlezi

01-Oct-2019
4149

Nivelul ridicat de eficienta si evolutia sunt doua dintre lucrurile pe care orice angajat si le doreste, indiferent de locul in care lucreaza, pentru ca, astfel, se automotiveaza. De multe ori, succesul personal nu este tine doar propria persoana, ci si de activitatea intregii echipe din care faci parte. Astfel, felul in care functioneaza echipa de care apartii are o mare influenta atat asupra progresului tau, cat si asupra atingerii obiectivelor organizatiei in care lucrezi. Cu cat exista o comunicare mai buna intre tine si colegii tai si un nivel de organizare mai ridicat, cu atat sansele de reusita sunt mai mari.

 

Comunicarea cu colegii

Este foarte important sa poti solicita oricand ajutorul unui coleg cand ai nevoie sau sa ii poti comunica o problema cand aceasta apare. Se poate intampla sa nu te afli in aceeasi incapere cu el si chiar la o distanta mare intre voi si sa fie nevoie sa ii transmiti ceva urgent, si, daca te afli, de exemplu, intr-un depozit, sa nu il poti contacta telefonic din cauza semnalului slab. In acest tip de situatii, isi gasesc utilitatea dispozitivele walkie talkie, pe care le poti folosi pentru a interactiona cu persoane aflate chiar si la distanta de zece kilometri de tine. Folosindu-le la locul de munca, iti poti spori cu mult productivitatea prin reducerea timpului de rezolvare a problemelor care apar si prin mentinerea contactului permanent cu colegii. Astfel, interactiunea cu acestia nu mai depinde de distanta fizica dintre voi, deoarece aceste dispozitive faciliteaza comunicarea.

 

Aprovizionarea spatiului de lucru

In functie de activitatea pe care o desfasori, ai nevoie de lucruri diverse, care sa te ajute sa iti indeplinesti sarcinile. Aici nu este vorba doar despre obiecte de birou precum hartie sau capsator, ci si de cantare, de exemplu, daca printre sarcinile tale se numara si masurarea greutatii unor produse care trebuie, ulterior, vandute, sau care trebuie sa aiba o masa fixa. Asigura-te de fiecare data ca ai toate cele necesare si ca nu va trebui sa pierzi timp cautand diverse lucruri atunci cand vei avea nevoie de ele. Este bine sa ai mereu un top de hartie in plus la care sa apelezi cand primul se termina si un cantar de rezerva daca, din intamplare, cel pe care il folosesti de obicei se defecteaza. Sa dispui mereu de obiectele de care ai nevoie este foarte important pentru eficienta ta si a echipei.


Prevederile legislative

Respectarea legii este unul dintre cele mai importante aspecte in orice, inclusiv cand este vorba despre un loc de munca. Productivitatea este legata de prevederile legislative deoarece, cand acestea sunt luate in considerare - asa cum ar trebui - se construieste un nivel mai ridicat de siguranta si confort pentru toti angajatii. Acestea fac referire la numeroase aspecte, dintre care unele sunt de interes pentru angajat, altele pentru angajator, iar altele privesc ambele categorii. Inainte de a semna orice angajament si de a lua orice hotarare, trebuie avute in vedere toate prevederile legale. Respectarea legii trebuie sa primeze in totdeauna, astfel incat orice reusita individuala sau de echipa sa nu fie umbrita de eventuale nereguli.


Astfel, productivitatea la locul de munca nu depinde doar de propriile forte, ci si de conditiile in care iti desfasori activitatea - comunicarea cu colegii de echipa, obiectele de care dispui, prevederile legale. Fiecare dintre acestea poate fi eficientizat, astfel incat drumul spre reusita sa fie cat mai simplu de parcurs.


Sursa foto: shutterstock.com

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici



MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Sponsorizarile catre persoanele fizice bolnave. Reglementari cheie

    • In Romania, companiile au posibilitatea de a ajuta persoanele fizice care se confrunta cu probleme de sanatate, insa acest sprijin trebuie acordat in conformitate cu anumite cerinte legale specifice. Pentru ca procesul sa se desfasoare corect si transparent, atat companiile care ofera ajutorul, cat si beneficiarii acestuia trebuie sa inteleaga cu claritate distinctia fundamentala intre sponsorizare si donatie, deoarece fiecare forma de sprijin implica obligatii fiscale si juridice diferite. In...» citeste mai departe aici

  • E-Factura: Termenul de scutire, EXTINS pana in octombrie 2025 pentru anumite entitati

    • Conform profit.ro, Guvernul a aprobat astazi o ordonanta de urgenta prin care termenul pentru obligativitatea utilizarii sistemului e-Factura de catre micii producatori agricoli este amanat pana la 1 octombrie 2025. Aceeasi amanare se aplica si institutelor sau centrelor culturale ale altor state, care activeaza in Romania pe baza unor acorduri interguvernamentale.» citeste mai departe aici

  • SAF-T ANAF: Ce coduri sa aplici in SAF-T pentru facturi emise cu bon fiscal

    • De la intrarea in vigoare a raportarii SAF-T, firmele trebuie sa fie tot mai atente la codurile fiscale aplicate in fisierul D406. Una dintre situatiile frecvente este cea in care se emite o factura pentru o vânzare deja incasata cu bon fiscal. In acest articol iti aratam ce cod SAF-T trebuie sa folosesti, cum se face inregistrarea contabila corecta si care sunt cerintele ANAF in acest caz. Informatiile sunt utile mai ales pentru contribuabilii platitori de TVA care vând cu amanuntul...» citeste mai departe aici

  • Impozitul pe dividende. Se plateste la data AGA sau la fiecare transa?

    • Distribuirea profitului sub forma de dividende este o practica obisnuita in cadrul societatilor comerciale. Totusi, in spatele acestui proces aparent simplu, se afla o serie de obligatii fiscale importante. Impozitul pe dividende, momentul retinerii, declararii si platii acestuia, precum si modificarile legislative intervenite, trebuie tratate cu atentie pentru a evita erori sau sanctiuni. In acest articol, prezentam un studiu de caz concret care clarifica modul de aplicare corecta a regulilor...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016