Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

NOU de la ANAF: Reinnoirea certificatelor digitale pentru semnatura electronica

29-Feb-2012
4961
Autoritatie fiscale reamintesc in aceasta perioada contribuabililor ca pentru reinnoirea certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora trebuie parcurse etapele prezente sintetic in articolul de mai jos.

Procedura

1. Se descarca formularul "Document de confirmare" de la adresa http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf.

2. Se completeaza datele de identificare ale titularului certificatului si adresa de e-mail.

3. Se semneaza si se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul completat.
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Vezi detalii
Repartizarea dividendelor in 2017
Repartizarea dividendelor in 2017
Vezi detalii
Marea Cartea Verde a Monografiilor Contabile
Marea Cartea Verde a Monografiilor Contabile
Vezi detalii

4. Furnizorul de certificate va aplica semnatura electronica si va inapoia documentul confirmat.

5. Se acceseaza websiteul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), la adresa www.anaf.ro, categoria Declaratii electronice, modulul Reinnoire certificate calificate.

6. Se selecteaza documentul de confirmare primit de la furnizorul de certificate.

7. Se tasteaza butonul Transmite documentul.

8. Dupa o perioada de maxim 4 zile lucratoare de la transmitere, ANAF trimite noul numar al certificatului digital si accesul la Serviciul de depunere on-line.

In cadrul acestei proceduri, nu mai este nevoie de inregistrarea formularului 150 la organul fiscal, cu documentatia aferenta.

Declaratii care se pot depune online

Certificatul digital pentru semnatura electronica este necesar in cazul transmiterii online a:

- Declaratiei privind obligatiile de plata la bugetul de stat, formular 100;

- Declaratiei privind impozitul pe profit, formular101;

- Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate, formular 112. Atentie! Formularul 112 se transmite numai on-line;

- Decontului de TVA, formular 300;

- Decontului special de TVA, formular 301;

- Declaratiei recapitulative privind livrarile/achizitiile/prestarile intracomunitare, formular 390;

- Declaratiei informative privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national, formular 394;

- Declaratiei rectificative, formular 710;

- Situatiilor financiare anuale.

Persoanele interesate pot consulta „Ghidul pentru reinnoirea certificatelor pe portalul ANAF" in care este prezentata procedura de reinnoire a certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora (1 an), publicat pe websiteul ANAF la adresa www.anaf.ro, sectiunea Acasa, subsectiunea Servicii online/Depunere electronica declaratii persoane juridice, din prima pagina.




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "NOU de la ANAF: Reinnoirea certificatelor digitale pentru semnatura electronica":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.