Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ordinul MS nr. 34 din 2012: programele nationale de sanatate pentru anii 2011 si 2012

22-Feb-2012
3974
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 125, din 21 februarie 2012 a fost publicat Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 34/2012 - privind completarea Normelor tehnice de realizare a programelor nationale de sanatate pentru anii 2011 si 2012, aprobate prin Ordinul ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 1.591/1.110/2010, a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 125, din 21 februarie 2012.

Vazand referatele de aprobare nr. 1.218/2012 al Directiei generale economice din cadrul Ministerului Sanatatii si nr. DG 305 din 13 februarie 2012 al Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, avand in vedere prevederile:

- art. 48 alin. (3) din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Hotararii Guvernului nr. 1.388/2010 privind aprobarea programelor nationale de sanatate pentru anii 2011 si 2012, cu modificarile ulterioare; in temeiul prevederilor:
- art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- art. 7 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare;
- art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 972/2006, cu modificarile si completarile ulterioare,


ministrul sanatatii si presedintele Casei Nationale de Asigurari de Sanatate emit urmatorul ordin:

Art. I. - Normele tehnice de realizare a programelor nationale de sanatate pentru anii 2011 si 2012, aprobate prin Ordinul ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 1.591/1.110/2010, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 53 si 53 bis din 21 ianuarie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare, se completeaza dupa cum urmeaza:
1. La sectiunea A "Programe nationale de sanatate de evaluare, profilactice si cu scop curativ, finantate din bugetul Ministerului Sanatatii", la capitolul II, dupa titlul "Bugetul alocat programelor nationale de sanatate aprobate pentru anul 2011" se introduce un nou titlu, titlul "Bugetul alocat programelor nationale de sanatate aprobate pentru anul 2012", cu urmatorul cuprins: "Bugetul alocat programelor nationale de sanatate aprobate pentru anul 2012
- mii lei -

La sectiunea B "Programe nationale de sanatate de evaluare, profilactice si cu scop curativ, finantate din bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate", la capitolul VII, dupa titlul "Bugetul alocat programelor nationale de sanatate aprobate pentru anul 2011" se introduce un nou titlu, titlul "Bugetul alocat programelor nationale de sanatate aprobate pentru anul 2012", cu urmatorul cuprins: "Bugetul alocat programelor nationale de sanatate aprobate pentru anul 2012

Art. II. - Directiile de specialitate din cadrul Ministerului Sanatatii, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, directiile de sanatate publica, casele de asigurari de sanatate, furnizorii de servicii medicale, precum si institutiile publice nominalizate vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. III. - Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Ministrul sanatatii, Ritli Ladislau
Presedintele Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, Nicolae-Lucian Duta

1) Din suma de 1.191.684 mii lei prevazuta ca transfer la CNAS in bugetul Ministerului Sanatatii - actiuni centralizate - sunt retinute sumele de 29.095 mii lei pentru sursa «Buget de stat» si 90.073 mii lei pentru sursa «Venituri proprii» conform prevederilor art. 21 alin. (4) d in Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si suma de 59.584 mii lei pentru sursa «Venituri proprii» conform p revederilor art. 3 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 1.388/2010 privind aprobarea programelor nationale de sanatate pentru anii 2011 si 2012, cu modificarile ulterioare."

2) Suma de 72.000 mii lei aferenta «Programului national de depistare precoce activa a afectiunilor oncologice» se regaseste la paragraful «Spitale generale» si este cuprinsa in fondurile aferente «Programului national privind asigurarea serviciilor medicale, medicamentelor si dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de sanatate», aprobate in anexa nr. 10/07 la Legea bugetului de stat pe anul 2012 nr. 293/2011.

3) Suma de 130.000 mii lei aferenta «Programului pentru compensarea cu 90% a pretului de referinta al medicamentelor» se regaseste la paragraful «Medicamente cu si fara contributie personala» si este cuprinsa in fondurile aferente «Programului national privind asigurarea serviciilor medicale, medicamentelor si dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de sanatate», aprobate in anexa nr. 10/07 la Legea nr. 293/2011."


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Obligatiilor companiilor in ceea ce priveste inregistrarea si raportarile la O.N.P.C.S.B

    • Societatile, indiferent de natura capitalului (autohton sau international), trebuie sa respecte prevederile Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, republicata si actualizata prin acte normative ulterioare. Legea impune un cadru de conformitate pentru entitatile raportoare, care include, printre altele, obligatii de cunoastere a clientelei, evaluare a riscului, raportare a tranzactiilor suspecte sau in numerar, desemnarea de...» citeste mai departe aici

  • Lichidare firma. Exemplu de MONOGRAFIE contabila utila in 2025 daca va inchideti firma

    • Unele firme, din diverse motive precum lipsa de activitate, acumularea de pierderi sau decizia asociatului unic, ajung in situatia de a fi lichidate. Procesul de inchidere presupune parcurgerea mai multor etape administrative si contabile, printre care dizolvarea voluntara, radierea si intocmirea unei monografii contabile finale. In cele ce urmeaza, prezentam un exemplu practic de monografie contabila aplicabila in 2025, utila pentru radierea societatii. O societate are urmatoarea situatie in...» citeste mai departe aici

  • Impozit dividende. 5 intrebari si raspunsuri cu privire la cota de impozitare in 2025 + alte aspecte contabile

    • Distribuirea dividendelor reprezinta un proces esential pentru recompensarea asociatilor/actionarilor unei societati, dar implica o serie de obligatii fiscale si contabile ce trebuie respectate cu strictete. In anul 2025, cota de impozitare aplicabila dividendelor distribuite este de 10%, conform legislatiei in vigoare, aplicabila atat dividendelor interimare, cat si celor distribuite din profitul exercitiilor financiare incheiate anterior. Este important de subliniat ca, pentru a beneficia...» citeste mai departe aici

  • Mijloace fixe. Puteti reduce perioada de amortizare dpdv contabil si fiscal?

    • Mijloacele fixe reprezinta active utilizate pe termen lung in activitatea economica si se amortizeaza treptat, potrivit unor reguli contabile si fiscale. In anumite conditii, o entitate poate dori sa reduca perioada de amortizare pentru a reflecta mai fidel uzura sau utilizarea activelor. Este important de diferentiat tratamentul contabil fata de cel fiscal in astfel de situatii. Prezentul articol clarifica in ce conditii se poate modifica perioada de amortizare si ce implicatii are acest...» citeste mai departe aici

  • Tratamentul contabil al cotizatiilor anuale CECCAR

    • Contribuabilii se intreaba adesea cum trebuie tratate din punct de vedere contabil si fiscal cotizatiile anuale platite catre organisme profesionale, cum este CECCAR. Aceste sume, desi sunt achitate integral la inceputul anului, ridica intrebari legate de momentul recunoasterii cheltuielii si de deductibilitatea fiscala. In cele ce urmeaza, analizam tratamentul corect al acestor cotizatii, in conformitate cu reglementarile contabile in vigoare. Avem acest caz. O societate de contabilitate si...» citeste mai departe aici

  • [CONTROL ANTIFRAUDA] Reglementari legale, drepturile contribuabililor si studii de caz utile

    • Controalele antifrauda sunt actiuni specializate desfasurate de Directia Generala Antifrauda Fiscala (DGAF) pentru prevenirea, descoperirea si combaterea evaziunii fiscale si a altor fapte ilegale din domeniul financiar-fiscal. Aceste controale sunt de regula operative si inopinate, fiind reglementate distinct fata de inspectia fiscala clasica. Contribuabilii vizati trebuie sa respecte obligatiile impuse de lege si sa colaboreze cu inspectorii antifrauda, avand totodata si anumite drepturi...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016