
Raportul Special
realizat de specialisti
Conform legislatiei in vigoare, situatiile financiare anuale si raportarile contabile se semneaza si de catre administratorul sau persoana care are obligatia gestionarii entitatii. Insa in cazul in care exista mai multi administratori, acestea trebuie semnate de toti administratorii.
Situatiile financiare anuale si raportarile contabile pot fi intocmite si semnate de persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania.
Situatiile financiare anuale si raportarile contabile se semneaza de catre directorul economic, contabilul-sef sau alta persoana imputernicita sa indeplineasca aceasta functie.
Situatiile financiare anuale si raportarile contabile se semneaza si de catre administratorul sau persoana care are obligatia gestionarii entitatii.
Astfel, administratorul societatii semneaza bilantul in calitate de persoana care are obligatia gestionarii entitatii, insa bilantul va fi semnat si de contabilul-sef sau directorul economic al societatii, cu atributii privind conducerea contabilitatii, sau alta persoana imputernicita sa indeplineasca aceasta functie, sau de o persoana fizica sau juridica, membra CECCAR, cu care societatea are incheiat un contract de prestari servicii ce include si intocmirea situatiilor financiare.
Potrivit prevederilor art. 72 din Legea 31/1990, obligatiile si raspunderea administratorilor sunt reglementate de dispozitiile referitoare la mandat si de cele special prevazute in aceasta lege.
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii 2025
Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2025
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Articole similare
Depunere situatii financiare. 3 CLARIFICARI importante cu privire la semnarea bilanturilorDepunere bilant in 2024. Cine are drept de semnare a situatiilor financiare?Depunere situatii financiare anuale. Pot fi transmise pana pe 2 iunie 2025Conform OUG 138/2024, situatiile financiare anuale trebuie sa contina si semnatura reprezentantului legal al companieiSituatiile financiare anuale pot fi semnate si de catre administratorul sau persoana care are obligatia gestionarii entitatiiArticole similare
Start-up-urile din Europa beneficiaza de sprijin nou si majorat din partea Comisiei EuropeneS-a lansat Programul pentru stimularea infiintarii si dezvoltarii microintreprinderilor de catre intreprinzatorii debutanti in afaceri 2015Conditii de incadrare in program a microintreprinderilor infiintate de intreprinzatori debutantiCum desemnam sau revocam administratori intr-o societate cu raspundere limitata?Fostul sef ANAF, Sorin Blejnar, audiat la DNA in acelasi dosar cu sotii NemesUltimele articole
Cumul asociat/administrator cu calitatea de salariat. In ce conditii e posibil cumulul de functii?Raporturi contractuale functii de conducere. Care va fi tratamentul fiscal?SRL debutant. Pierde calitatea de microintreprindere. Se achita bugetul CAS angajator pentru perioada de scutire?Cand isi pierde o firma SRL-D statutul de intreprinzator debutant?Sfaturi de la experti
Achizitie duba din Olanda taxata cu TVA de 21%
Intrebare: Am achizitionat o autoutilitara second hand din Olanda. Desi i-am comunicat vanzatorului codul de TVA, factura a fost emisa cu TVA 21%, aplicata la valoarea de vanzare. Valoarea fara TVA: 12.396,69 euro + TVA 2.603,30 euro, total...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Obligatii privind declaratia 406. SAF-T
Intrebare: Am un chirias care are urmatorul CIF emis de ANAF: 9000000282163. Certificatul este emis in 2012, iar CIF-ul este atribuit din 2005. Chiriasul este Organizatia Internationala pentru Migratie, cu domiciliul fiscal in Bucuresti,...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Subiectele saptamanii
Masuri fiscale 2025. Schimbari pentru dividende, impozit pe profit, CASS si proprietati
D101 in 2025. Termen limita + completarea D101 pentru pierderi fiscale si sponsorizari
Casa de marcat portabila pentru PFA. Speta utila cu privire la obligativitatea utilizarii ei
CASS pentru PFA in 2025. 2 solutii de luat in calcul dupa eliminarea D. Unice estimative
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA