Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

827 firme mijlocii si mici valcene datornice, publicate pe Internet

02-Mai-2011
4294
Directia Generala a Finantelor Publice Valcea, in temeiul prevederilor Titlului I - Transparenta informatiilor referitoare la obligatiile bugetare restante din Cartea I - Reglementari generale pentru prevenirea si combaterea coruptiei din Legea nr. 161/2003, a actualizat Lista societatilor comerciale care inregistrau obligatii restante fata de bugetele: de stat, asigurarilor sociale de stat, Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, asigurarilor de somaj, precum si cuantumul acestor obligatii restante la 31 martie 2011 si neachitate pana la data publicarii.

Cei interesati pot consulta lista pe websiteul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, la adresa www.anaf.ro, categoria Servicii on-line, subcategoria Obligatii restante catre bugete, din prima pagina.

I. La bugetul general consolidat, au fost publicati 827 contribuabili mijlocii si mici care inregistrau la 31 martie 2011 restante de 14,48 mil.lei.

La bugetul de stat, au fost publicati 801 contribuabili mijlocii si mici care aveau obligatii restante de 7.92 mil.lei, care se afla in una din urmatoarele situatii:

- 799 se afla in procedura de executare silita pentru recuperarea unor creante ale bugetului de stat de 7,89 mil.lei;


- 2 au solicitat compensarea obligatiilor restante la bugetul de stat pentru suma de 0,03 mil.lei.

Pentru obligatiile fata de bugetul asigurarilor sociale de stat, au fost publicati 330 contribuabili mijlocii si mici care inregistrau restante de 4,85 mil.lei, din care:

- 327 se afla in procedura de executare silita pentru recuperarea unor creante de 4,35 mil.lei;

- 3 au solicitat compensarea obligatiilor restante pentru 0,50 mil.lei.

Obligatiile la bugetul Fondului national unic al asigurarilor de sanatate sunt in suma de 1,57 mil.lei si provin de la 314 contribuabili mijlocii si mici, astfel:

- 312 se afla in procedura de executare silita pentru recuperarea unor creante in suma de 1,26 mil.lei;

- 2 au solicitat compensarea obligatiilor restante pentru 0,31 mil.lei.

Pentru obligatiile fata de bugetul asigurarilor sociale de somaj au fost publicati 294 contribuabili mijlocii si mici care inregistreaza obligatii restante de 0,14 mil.lei, in structura:

- 293 se afla in procedura de executare silita pentru obligatii restante in suma de 0,12 mil.lei;

- un contribuabil a solicitat compensarea obligatiilor restante pentru 0,02 mil.lei.

II. La 31 martie 2011, marii contribuabili aflati in administrarea Directiei Generale de Administrare a Marilor Contribuabili Bucuresti (DGAMC), conform Ordinului ministrului Finantelor Publice nr. 343/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care au fost inregistrate restante, au fost publicati de DGAMC Bucuresti.

III. Nu au fost publicati, conform Ordinului ministrului Finantelor Publice nr. 551/2003: microintreprinderile clasificate conform Legii nr. 346/2004, modificata; contribuabili persoane juridice pentru care a fost declansata procedura insolventei, reglementata de Legea nr. 85/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si contribuabili care au contestat debitele si au exercitat caile legale de atac.

IV. Urmatoarea actualizare se va face pana la 31 iulie 2011, pentru debitele restante la 30 iunie 2011, conform art. 13 din Ordinul ministrului Finantelor Publice nr. 551/2003.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Obligatiilor companiilor in ceea ce priveste inregistrarea si raportarile la O.N.P.C.S.B

    • Societatile, indiferent de natura capitalului (autohton sau international), trebuie sa respecte prevederile Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, republicata si actualizata prin acte normative ulterioare. Legea impune un cadru de conformitate pentru entitatile raportoare, care include, printre altele, obligatii de cunoastere a clientelei, evaluare a riscului, raportare a tranzactiilor suspecte sau in numerar, desemnarea de...» citeste mai departe aici

  • Lichidare firma. Exemplu de MONOGRAFIE contabila utila in 2025 daca va inchideti firma

    • Unele firme, din diverse motive precum lipsa de activitate, acumularea de pierderi sau decizia asociatului unic, ajung in situatia de a fi lichidate. Procesul de inchidere presupune parcurgerea mai multor etape administrative si contabile, printre care dizolvarea voluntara, radierea si intocmirea unei monografii contabile finale. In cele ce urmeaza, prezentam un exemplu practic de monografie contabila aplicabila in 2025, utila pentru radierea societatii. O societate are urmatoarea situatie in...» citeste mai departe aici

  • Impozit dividende. 5 intrebari si raspunsuri cu privire la cota de impozitare in 2025 + alte aspecte contabile

    • Distribuirea dividendelor reprezinta un proces esential pentru recompensarea asociatilor/actionarilor unei societati, dar implica o serie de obligatii fiscale si contabile ce trebuie respectate cu strictete. In anul 2025, cota de impozitare aplicabila dividendelor distribuite este de 10%, conform legislatiei in vigoare, aplicabila atat dividendelor interimare, cat si celor distribuite din profitul exercitiilor financiare incheiate anterior. Este important de subliniat ca, pentru a beneficia...» citeste mai departe aici

  • Mijloace fixe. Puteti reduce perioada de amortizare dpdv contabil si fiscal?

    • Mijloacele fixe reprezinta active utilizate pe termen lung in activitatea economica si se amortizeaza treptat, potrivit unor reguli contabile si fiscale. In anumite conditii, o entitate poate dori sa reduca perioada de amortizare pentru a reflecta mai fidel uzura sau utilizarea activelor. Este important de diferentiat tratamentul contabil fata de cel fiscal in astfel de situatii. Prezentul articol clarifica in ce conditii se poate modifica perioada de amortizare si ce implicatii are acest...» citeste mai departe aici

  • Tratamentul contabil al cotizatiilor anuale CECCAR

    • Contribuabilii se intreaba adesea cum trebuie tratate din punct de vedere contabil si fiscal cotizatiile anuale platite catre organisme profesionale, cum este CECCAR. Aceste sume, desi sunt achitate integral la inceputul anului, ridica intrebari legate de momentul recunoasterii cheltuielii si de deductibilitatea fiscala. In cele ce urmeaza, analizam tratamentul corect al acestor cotizatii, in conformitate cu reglementarile contabile in vigoare. Avem acest caz. O societate de contabilitate si...» citeste mai departe aici

  • [CONTROL ANTIFRAUDA] Reglementari legale, drepturile contribuabililor si studii de caz utile

    • Controalele antifrauda sunt actiuni specializate desfasurate de Directia Generala Antifrauda Fiscala (DGAF) pentru prevenirea, descoperirea si combaterea evaziunii fiscale si a altor fapte ilegale din domeniul financiar-fiscal. Aceste controale sunt de regula operative si inopinate, fiind reglementate distinct fata de inspectia fiscala clasica. Contribuabilii vizati trebuie sa respecte obligatiile impuse de lege si sa colaboreze cu inspectorii antifrauda, avand totodata si anumite drepturi...» citeste mai departe aici