Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

A aparut MODELUL de completare a declaratiei pe propria raspundere pentru IMM-urile care vor sa obtina granturi in cadrul programului IMM Invest Plus

07-Apr-2023
1705
A aparut MODELUL de completare a declaratiei pe propria raspundere pentru IMM-urile care vor sa obtina granturi in cadrul programului IMM Invest Plus

A fost publicat modelul de completare a declaratiei pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor de acordare a ajutorului de stat sub forma de grant si a criteriilor de eligibilitate in cadrul programului IMM INVEST PLUS.

FNGCIMM pune la dispozitia solicitantilor Programului IMM INVEST PLUS un model de completare a declaratiei pe propria raspundere, avand in vedere ca foarte multe IMM-uri care doresc sa acceseze programul, solicita indrumare in completarea acestui document necesar pentru obtinerea finantarii si a garantiei de stat.

Formularul model este publicat pe site-ul FNGCIMM, sectiunea Beneficiarii IMM INVEST PLUS - Model Declaratie, unde sunt oferite toate informatiile cu privire la modalitatea de completare a Anexei ( 5b la conventie) prevazuta in procedura de implementare a programului IMM INVEST PLUS pentru componentele IMM INVEST ROMaNIA, AGRO IMM INVEST, IMM PROD si GARANT CONSTRUCT. 

Programul se va derula pana la 31.12.2023, iar pentru inregistrare, beneficiarii de tip IMM trebuie sa acceseze portalul www.imminvest.ro.

In trimestrul 1 al anului 2023 in portal s-au inregistrat circa 5.000 de IMM-uri, care au solicitat 5.720 de credite in valoare de 7,65 miliarde lei. Dintre acestea, un numar de 1.304 credite au fost solicitate pentru realizarea de investitii, iar un numar de 4.416 de credite au fost solicitate pentru activitatea curenta.

Garantiile apobate doar in acest an in cadrul Programului IMM Invest Plus, depasesc 1.500 de garantii, in valoare de peste 1,3 miliarde de lei, pentru finantari de peste 1,4 milioane de lei. 

Componenta IMM INVEST Romania a inregistrat un numar de 1120 de contracte cu o valoare a garantiei de 934 milioane lei, iar componentele Garant Construct si IMM PROD inregistreaza aproximativ 200 de contracte fiecare, cu valori cumulate ale garantiilor de cca. 160 milioane lei, respectiv 203 milioane lei. Majoritatea solicitarilor au vizat credite pentru activitatea curenta, fiind solicitate de firme incadrate in categoria microintreprinderilor si a firmelor mici. 



Sursa: FNGCIMM

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Infiintare PFA. Etape si acte necesare

    • Infiintarea unui PFA (Persoana Fizica Autorizata) reprezinta o optiune de luat in calcul pentru persoanele care doresc sa isi desfasoare activitatea profesionala in mod independent. Acest tip de organizare implica o procedura simplificata de infiintare, organizare si administrare, insa exista atat avantaje, cat si dezavantaje care trebuie sa fie pe deplin intelese. In acest articol, vom detalia etapele si documentele necesare pentru infiintarea unui PFA, oferindu-va in acelasi timp si cateva...» citeste mai departe aici

  • E-Factura. Este OBLIGATORIE transmiterea in sistem a facturilor emise catre persoane fizice?

    • Factura electronica, asa cum este definita de OUG nr. 120/2021, este transmisa de operatorii economici (orice entitate care desfasoara o activitate economica constand in executarea de lucrari, livrarea de bunuri/produse si/sau prestarea de servicii) utilizand sistemul RO e-Factura in cadrul tranzactiilor efectuate cu: autoritati contractante/entitati contractante - B2G "Business to Government" alti operatori economici B2B "Business to Business" persoane fizice doar in situatia operatorilor...» citeste mai departe aici

  • D112 in 2024. Modelul aprobat prin Ordinul 6330/2024 va fi utilizat pentru veniturile lunii septembrie

    • Prin Ordinul 6330/2024, publicat recent in Monitorul Oficial, au fost oficializate noi instructiuni pentru completarea D112, dar si un nou model de formular. Modificarile au aparut in contextul intrarii in vigoare a Legii 360/2023 privind noua lege a pensiilor. Ordinul 6.330/1.587/1.630/3.121/2024 pentru aprobarea modelului, continutului, modalitatii de depunere si de gestionare a formularului 112 “Declaratie privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si...» citeste mai departe aici

  • Particularitati contabile si studii de caz utile pentru magazinele online

    • Magazinele online sunt din ce in ce mai populare, fiind, pentru multe persoane, mult mai comod sa dea cateva click-uri pentru a cumpara produsul dorit decat sa mearga in magazinele fizice. Daca si tu te-ai gandit sa iti deschizi un magazin online sau detii deja unul, trebuie sa tii contabilitatea si pentru ele. Desi in mare parte aceasta se bazeaza pe legile contabilitatii universale, exista si cateva aspecte usor diferite. In acest articol vom vedea care este tratamentul contabil la magazinele...» citeste mai departe aici

  • Firme care transporta marfa. Factura clasica mai poate fi utilizata ca document justificativ?

    • Pentru ca un transport sa fie legal, firmele care il efectueaza trebuie sa intocmeasca mai multe documente justificative, printre care si factura clasica. Insa in contextul aparitiei sistemelor RO e-Factura si RO e-Transport, si a unei noi legislatii, reprezentantul unei firme de transport se intreaba care sunt documentele justificative oficiale de insotire a marfii pe timpul transportului marfurilor, si daca factura clasica se poate folosi ca document justificativ pe...» citeste mai departe aici

  • Radiere intreprindere individuala. Etape si acte necesare

    • Pentru a incheia existenta unei intreprinderi individuale trebuie, ca ultima etapa, sa efectuezi radierea din Registrul Comertului. Insa avand in vedere ca in acest caz, spre deosebire de radierea in cazul SRL-urilor, nu exista situatii financiare de lichidare sau alte termene limita, etc, intreaga procedura va fi foarte simpla. Iar in acest articol vom vedea ce etape trebuie sa parcurgi pentru a radia intreprinderea individuala, de ce documente ai nevoie, dar si cateva lucruri esentiale pe care...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016