Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

ANAF a publicat formularul F4105: Notificare privind situatia aparatului de marcat electronic fiscal

08-Aug-2018
8628

Agentia Nationala de Admnistrare Fiscala (ANAF) anunta, marti, 7 iulie 2018, publicarea formularului F4105 - Notificare privind situatia aparatului de marcat electronic fiscal, in sectiunea ”Declaratii electronice” - ”Descarcare declaratii”.

Formularul F4105 reprezinta notificarea privind situatia aparatului de marcat electronic fiscal (Anexa 2E la Metodologia si procedura de inregistrare a aparatelor de marcat electronice fiscale in etapa pre-operationalizare a Registrului), in conformitate cu OPANAF nr.4156/ 28.12.2017. 

Prin transmiterea unei Formularului F4105, utilizatorii informeaza organul fiscal competent cu privire la aparitia uneia dintre urmatoarele situatii:
a) schimbarea locului de utilizare a aparatului intre puncte de lucru ale aceluiasi operator economic;
b) furtul/disparitia/distrugerea aparatului de marcat electronic fiscal;
c) instrainarea aparatului;
d) inchiderea punctului de lucru;


e) lichidarea, dizolvarea, fuziunea, divizarea societatii sau altele, dupa caz;
f) incetarea activitatii;
g) altele similare.

Notificarea se transmite pentru ca informatiile transmise de contribuabili sa fie inregistrate in aplicatia informatica. De asemenea, trebuie atasate documentele probatoare ale situatiei care a dus la trimiterea formularului F4105.

Formularul F4105 trebuie transmis organului fiscal competent in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data la care a intervenit situatia, prin mijloace electronice de transmitere la distanta, in format PDF cu xml atasat. Transmiterea notificarii se realizeaza prin incarcarea pdf-ului cu fisier XML atasat pe platforma www.e-guvernare.ro, ulterior autentificarii cu certificat digital calificat.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "ANAF a publicat formularul F4105: Notificare privind situatia aparatului de marcat electronic fiscal":
Rating:

Nota: 2.63 din 4 voturi
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscall

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • OFICIAL: Noua procedura de inregistrare a contractele de chirie in 2019!
    • Noua procedura de inregistrare a Contractelor de inchiriere la organele fiscale a fost, in sfarsit, publicata in Monitorul Oficial! Astfel, contractele pot fi din nou inscrise la ANAF, inclusiv online. Desi luand in considerare modificarile Normelor Codului Fiscal din prima parte a anului 2018 rezulta ca nu mai este necesara inregistrarea contractelor la ANAF, cu doua luni inainte de finalul lui 2018, ANAF-ul a pregatit un nou Ordin pentru stabilirea unei noi proceduri de inregistrare a...» citeste mai departe aici

  • Inchiere camere/apartamente in scop turistic: Deschidere punct de lucru si dotare cu casa de marcat
    • In studiul de caz propus astazi vom vorbi despre situatia unei societati comerciala cu sediul in Bacau care construieste in Mangalia o cladire pentru care primaria a acordat autorizatie de constructie pentru apartamente si garsoniere. Cladirea a fost construita cu scopul de a fi inchiriata in perioada sezonului de vara, fara a se executa servicii de restaurant, bar sau servicii turistice. Cititorul care a apelat la sfatul specialistilor nostri are mai multe nelamuriri pe care le redam...» citeste mai departe aici

  • Dobanzi la depozite din strainatate. Impozitare
    • O societate comerciala romana isi deschide cont in euro in banca elvetiana, unde isi face un depozit, care la sfarsit de an are si profit. Cum se impoziteaza acel venit, din punct de vedere fiscal? Ce venit reprezinta din investitii dobanzi? Raspunsul specialistului „Profitul” depozitului este dobanda, iar societatea va inregistra in veniturile proprii dobanda aferenta depozitului constituit in strainatate, similar dobanzilor inregistrate pentru depozitele constituite in tara...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016