Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

ANAF a publicat formularul F4105: Notificare privind situatia aparatului de marcat electronic fiscal

08-Aug-2018
4017

Agentia Nationala de Admnistrare Fiscala (ANAF) anunta, marti, 7 iulie 2018, publicarea formularului F4105 - Notificare privind situatia aparatului de marcat electronic fiscal, in sectiunea ”Declaratii electronice” - ”Descarcare declaratii”.

Formularul F4105 reprezinta notificarea privind situatia aparatului de marcat electronic fiscal (Anexa 2E la Metodologia si procedura de inregistrare a aparatelor de marcat electronice fiscale in etapa pre-operationalizare a Registrului), in conformitate cu OPANAF nr.4156/ 28.12.2017. 

Prin transmiterea unei Formularului F4105, utilizatorii informeaza organul fiscal competent cu privire la aparitia uneia dintre urmatoarele situatii:
a) schimbarea locului de utilizare a aparatului intre puncte de lucru ale aceluiasi operator economic;
b) furtul/disparitia/distrugerea aparatului de marcat electronic fiscal;
c) instrainarea aparatului;
d) inchiderea punctului de lucru;


e) lichidarea, dizolvarea, fuziunea, divizarea societatii sau altele, dupa caz;
f) incetarea activitatii;
g) altele similare.

Notificarea se transmite pentru ca informatiile transmise de contribuabili sa fie inregistrate in aplicatia informatica. De asemenea, trebuie atasate documentele probatoare ale situatiei care a dus la trimiterea formularului F4105.

Formularul F4105 trebuie transmis organului fiscal competent in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data la care a intervenit situatia, prin mijloace electronice de transmitere la distanta, in format PDF cu xml atasat. Transmiterea notificarii se realizeaza prin incarcarea pdf-ului cu fisier XML atasat pe platforma www.e-guvernare.ro, ulterior autentificarii cu certificat digital calificat.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "ANAF a publicat formularul F4105: Notificare privind situatia aparatului de marcat electronic fiscal":
Rating:

Nota: 3.5 din 3 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016