
Raportul Special
realizat de specialisti
Pentru a veni in sprijinul angajatorilor, Inspectoratul Teritorial de Munca Arad readuce in atentie posibilitatea de a transmite documente, cereri, notificari, petitii si prin intermediul portalului extern – Inspectia Muncii.
Astfel, se asigura inregistrarea automata a documentelor, nefiind necesara prezenta delegatului la registratura institutiei, reducandu-se astfel necesarul de resurse materiale si resurse umane pe care angajatorii trebuie sa le aloce pentru depunerea / transmiterea acestor documente.
Conform unui comunicat de presa ITM, angajatorul va accesa site-ul https://www.inspectiamuncii.ro/, sectiunea Angajator, autorizarea accesului in ,,zona privata angajator” efectandu-se pe baza codului unic de inregistrare sau a codului de identificare fiscala (CUI / CIF) si a parolei utilizate la transmiterea operatiunilor efectuate in REVISAL.
Aceasta modalitate de transmitere vine sa completeze celelalte mijloace, respectiv transmiterea prin e-mail, fax, serviciu de curierat / posta sau personal la sediul institiutiei din Arad, strada Episcopiei nr. 11-13.
Pentru intrebari si informatii suplimentare puteti suna la telefon 0257 257251 int.0.
De asemenea pasii necesar a fi urmati pentru transmiterea documentelor ii regasiti consultand si site-ul institutiei http://itmarad.ro/.
PASI NECESARI:
Pasul 1:
Ghidul practic al contabilitatii Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
Manual de politici contabile - Stick USB
Pasul 2:
Pasul 3:
Pasul 4:
Atentie contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Articole similare
Certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu poate fi obtinut online (Ordinul 2171/2021)PatrimVen intra in functiune. ANAF va avea acces la informatii privind conturile bancare!Informatii suplimentare privind plata impozitelor si taxelor cu cardul la FiscDocumentele necesare mentionarii in registrul comertului pot fi depuse onlineArticole similare
Ghid ANOFM - completare si TRANSMITERE DOCUMENTE - pentru obtinerea sprijinului financiar in cazul telemunciiANOFM: Numar unic de apel pentru informatii cu privire la somajul tehnic si transmiterea documentelorNoi reglementari privind modul de acordare a concediilor medicale (Comunicat CNAS)Noi masuri pentru contabilii autorizati si expertii contabili pe perioada starii de urgenta (Anunt ONRC)Ordinul de plata multiplu electronic: depunere on-line, validare si procesareUltimele articole
ANAF anunta ca prin Formularul de contact din SPV pot fi transmise documente care inca NU sunt digitalizateSfaturi de la experti
Sistem de impozitare pe profit in cazul intermedierii in asigurari
Intrebare: Daca societatea in cauza este doar intermediar si nu emite el polita de asigurare, tot are obligatia sa treaca la profit?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Intrebare: Daca totalul facturii primite este 100 euro, impozitul de 16% se aplica la total factura si va primi restul diminuat (84 euro) sau voi plati factura intreaga iar impozitul il calculez prin marirea bazei?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA