Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Contribuabilii pot afla date despre obligatiile si drepturile fiscale pe care le au prin serviciul CALL CENTER ANAF

08-Iul-2022
2038
Contribuabilii pot afla date despre obligatiile si drepturile fiscale pe care le au prin serviciul CALL CENTER ANAF

Contribuabilii interesati pot afla date despre obligatiile si drepturile fiscale pe care le au prin serviciul CALL CENTER pus la dispozitie de Agentia Nationala de Administrare Fiscala. 

Agentia Nationala de Administrare Fiscala ofera indrumare si asistenta contribuabililor in domeniul fiscal si cel al tehnologiei informatiei prin intermediul Call-Center-ului, la numarul de telefon: 031.403.91.60.

Call Center ANAF

Indrumarea si asistenta contribuabililor/platitorilor constau in furnizarea de informatii cu caracter general in legatura cu modul in care acestia trebuie sa procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligatii de declarare sau de plata.

De asemenea, agentii Call-center ofera asistenta contribuabililor si prin intermediul serviciului de chat in vederea accesarii serviciilor disponibile pe portalul ANAF.

Prin intermediul Call-center-ului nu sunt oferite informatii in domeniul contabil.
In situatia in care in timpul convorbirii telefonice, agentii Call-center constata ca problematica expusa prezinta un grad ridicat de complexitate contribuabilii vor fi indrumati catre alte canale prin care pot obtine informatiile de care au nevoie.

Agentia Nationala de Administrare Fiscala deruleaza o serie de proiecte de digitalizare in vederea asigurarii conformarii voluntare a contribuabililor si isi adapteaza si imbunatateste permanent serviciile pentru a facilita interactiunea contribuabililor cu autoritatea fiscala.

Utilizare SPV

In plus, contribuabilii au la dispozitie serviciul Spatiul PrivatVirtual pentru o comunicare securizata cu institutia. 

In contextul intensificarii atacurilor infractorilor cibernetici care utilizeaza identitatea vizuala a ANAF, instituti recomanda tuturor contribuabililor crearea unui cont in SPV, pentru o comunicare rapida si facila si, mai ales, sigura cu autoritatea fiscala. 

Alte avantaje pe care le ofera Spatiul Privat Virtual sunt: serviciu gratuit, disponibil24h/24h, 7 zile/7 zile, prin intermediul caruia contribuabilii pot depune declaratii,cereri,pot solicita documente sau pot verifica situatia fiscala proprie (datorii, contributii platitede angajator etc), se pot efectua plati in mod securizat. 

Prin transmiterea documentelor prin mediul electronic sunt economisite atat resursele contribuabililor, cat si cele ale administratiei fiscale.

In prezent, peste 2,2 milioane de utilizatori beneficiaza de avantajele oferite de SPV,dintre care 1,2 milioane sunt persoane fizice si aproximativ un milion de utilizatori sunt persoane juridice. 

 

Sursa: ANAF

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?



MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?






Sfaturi de la experti



Atentie contabili!
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016