Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Inscrierile pentru accesarea masurii -Microgranturi acordate din fonduri externe nerambursabile- incep de luni, 12 OCTOMBRIE 2020 (Anunt MEEMA)

09-Oct-2020
1613

Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri anunta lansarea etapei de inscriere in cadrul masurii 1 “Microgranturi acordate din fonduri externe nerambursabile” din cadrul schemei de ajutor de stat instituita prin ORDONANTA DE URGENTA nr. 130 din 31 iulie 2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului operational Competitivitate 2014-2020, in contextul crizei provocate de COVID-19.

Formularul electronic de inscriere in cadrul masurii 1 “Microgranturi acordate din fonduri externe nerambursabile” va fi activ pe link-ul granturi.imm.gov.ro INCEPAND DE LUNI, 12 OCTOMBRIE 2020, ora 10.00.

Formularul de inscriere va ramane activ pana VINERI 16 OCTOMBRIE 2020, ora 20.00, cu posibilitatea prelungirii perioadei de inscriere pana la epuizarea bugetului. 

Pentru mai multe detalii despre Procedura de implementare a masurii Microgranturi din fonduri externe nerambrusabile a fost aprobata. Beneficiarii trebuie sa indeplineasca 5 conditii cumulative, click AICI«

Pentru a va familiariza cu modelul formularului de inscriere, vedeti tutorialul de mai jos.

Procedura de lucru privind introducerea solicitarii pentru

SCHEMA 1
- intreprindere cu 0 angajati la 31.12.2019


- PFA/ONG - cu activitate economica in unul din domeniile de activitate
- PFA/CMI daca au fost implicate in transportul, echiparea, evaluarea,
diagnosticarea si tratamentul pacientilor diagnosticati cu COVID-19

1. Introducerea unei solicitari

Introducerea unei solicitari pe Schema 1 presupune parcurgerea pasilor :

-Creare cont
-Completare Profilul meu
-Completare Identificare electronica
-Inrolare entitate juridica
-Completare Informatii persoana juridica
-Completare Reprezentant legal
-Completare Locatia implementarii
-Completare actionari/asociati/titulari
-Completare Declaratie ajutor de stat
-Completare Declaratie IMM
-Completare Documente atasate

In cazul in care utilizatorul sistemului informatic nu completeaza toate informatiile mentionate,
acesta va notifica utilizatorul prin trimiterea de avertizari, de tipul:

-Nu ai completat inca informatia despre categoria intreprinderii in functie de
dimensiune. Acceseaza pagina.
-Nu ai completat inca informatiile despre locatia implementarii. Acceseaza pagina.
-Nu ai completat inca informatiile despre actionari/ asociati/ titulari. Acceseaza

2. Acte necesare Schema 1

 

Schema 1.1 - intreprindere cu 0 angajati la 31.12.2019:

1. Declaratie IMM – Se va descarca din aplicatie!
2. Imputernicire - doar daca are calitatea de imputernicit. Daca semneaza reprezentantul societatii, imputernicirea nu este necesara.
3. Declaratie ajutor de stat - Se va descarca din aplicatie!

 

Schema 1.2 - PFA/ONG - cu activitate in lista prevazuta in anexa 1:

4. Declaratie IMM - – Se va descarca din aplicatie!

1. Imputernicire- doar daca are calitatea de imputernicit. Daca semneaza reprezentantul
societatii, imputernicirea nu este necesara.

2. Declaratie ajutor de stat

 

Schema 1.3 - PFA/CMI - PFA/CMI daca au fost implicate in transportul, echiparea, evaluarea, diagnosticarea si tratamentul pacientilor diagnosticati cu COVID-19:

1. Declaratie IMM

2. Imputernicire - doar daca are calitatea de imputernicit. Daca semneaza reprezentantul
societatii, imputernicirea nu este necesara.
3. Declaratie ajutor de stat
4. Adeverinta PFA/CMI implicate in transportul, echiparea, evaluarea, diagnosticarea
si tratamentul pacientilor diagnosticati cu COVID-19

 

3. Adaugarea unei cereri

Pentru adaugarea unei cereri, utilizatorul aplicatiei se va autentifica-> va selecta entitatea
juridica sau va inrola persoana juridica (Sectiunea Gestionare Persoane Juridice) -> sistemul
deschide pagina Depunere.

Utilizatorul deschide pagina pentru adaugarea unei Cereri si apasa butonul Adauga. Ulterior,
aceasta va fi listata si poate fi modificata, blocata, stearsa. Dupa depunere, statusul ei va fi Cerere transmisa.

Apasarea butonului Adauga va genera deschiderea modalului Adaugare cerere, iar campurile vor fi obligatorii de completat:

-Titlu- campul va fi completat de utilizator dupa preferinte. Nu exista vreo regula in acest sens
-Apel – utilizatorul va alege din lista Microgranturi acordate din fonduri externe nerambursabile
-Tip cerere- utilizatorul va alege din lista, una dintre optiuni:

intreprinderi mici si mijlocii care nu detin salariati la data de 31.12.2019

PFA, ONG-uri cu activitate economica in unul din domeniile de activitate 

PFA/CMI implicate in transportul, echiparea, evaluarea, diagnosticarea si tratamentul pacientilor diagnosticati cu COVID-193.

1 Introducere cerere

3.1.1 Conditii depunere

Conditii depunere cerere – Schema 1.1 intreprinderi mici si mijlocii care nu detin salariati la
data de 31.12.2019

Pentru a fi eligibila in procesul depunerii, entitatea juridica va trebui sa respecte urmatoarele
conditii:

-Data infiintarii/Numar Registrul Comertului sa fie pana la data de 12.10.2019
-Numarul efectiv de angajati in 2019 este egal cu 0
-Sa nu fie in una din situatiile Concordat preventiv, proceduri de lichidare, insolventa sau faliment
-Sa nu aiba Decizii de recuperare a unui ajutor de stat ce nu au fost executate si recuperate integral
-Societatea are cifra de afaceri la 31.12.2019 mai mare de 5.000 de euro
-Societatea nu se afla in dificultate la 31.12.2019
-Codul CAEN nu se afla in lista de activitati exceptate

Conditii depunere cerere- Schema 1.2 PFA/ONG-cu activitate economica in unul din domeniile prevazute in anexa nr.1:

-Data infiintarii/Numar Registrul Comertului sa fie pana la data de 12.10.2019
-Entitatea juridica sa nu fie supusa Concordat preventiv, proceduri de lichidare, insolventa sau faliment
-Sa nu aiba Decizii de recuperare a unui ajutor de stat ce nu au fost executate si recuperate integral
-Codul CAEN se regaseste in Anexa 1 la OUG 130/2020 ac

Conditii depunere cerere - Schema 1.3- PFA/CMI - PFA/CMI daca au fost implicate in
transportul, echiparea, evaluarea, diagnosticarea si tratamentul pacientilor diagnosticati cu
COVID-19:

-Data infiintarii/Numar Registrul Comertului sa fie pana la data de 01.02.2020
-Entitatea juridica sa nu fie supusa Concordat preventiv, proceduri de lichidare, insolventa sau faliment
-Nu exista Decizii de recuperare a unui ajutor de stat ce nu au fost executate si recuperate integral
-Codul CAEN nu se afla in lista de activitati exceptate
-Entitatea juridica are incarcata declaratia semnata de managerul spitalului in cazul in care conditiile nu sunt respectate, iar entitatea juridica se afla intr-una din situatiileBmentionate, cererea nu este eligibila si va fi respinsa.

3.1.2 Editare cerere

Dupa adaugare, cererea va fi listata, iar statusul ei va fi Modificare. Pentru a continua introducerea solicitarii, utilizatorul va accesa butonul Editeaza.

Sistemul deschide pagina de editare cerere in lucru, iar utilizatorul va parcurge pasii stabiliti.

Ghidarea in cadrul acestei sectiuni se face cu ajutorul butoanelor:
- Pasul urmator
- Pasul anterior
- Salveaza

Pasul 0 contine declaratia pe proprie raspundere de forma:

Prin semnarea fisierului generat declar pe propria raspundere, sub sanctiunea falsului in declaratii, ca intreprinderea pe care o reprezint:

• nu este rezidenta in scopuri fiscale sau incorporata in temeiul legilor din jurisdictiile care apartin de lista UE a jurisdictiilor non-cooperatiste;
• nu este controlata, direct sau indirect, de catre actionarii din jurisdictiile care apartin de lista UE a jurisdictiilor non-cooperatiste, in functie de proprietarul benefic, astfel cum este definit in art. 3 punctul 6 din Directiva 2015/849;
• nu controleaza, direct sau indirect, filialele sau unitatile permanente proprii din jurisdictiile care figureaza pe lista UE a jurisdictiilor non-cooperatiste si nu imparte dreptul de proprietate cu intreprinderile din jurisdictiile care figureaza pe lista UE a jurisdictii cooperatiste.

Pasul 2- Informatii persoana juridica

Informatiile afisate sunt disponibile utilizatorului doar pentru consultare, ele nu pot fi modificate.

Pasul 3- Actionari/Asociati/Titulari

Informatia este preluata din cadrul sectiunii cu acelasi nume din conturarea profilului persoanei
juridice, fara posibilitatea modificarii informatiilor inregistrate.

Pasul 4- Documente atasate

Utilizatorul va selecta si atasa documentele impuse de catre legislatie si procedura de lucru
stabilite, conform schemei pentru care aplica:

-Declaratie IMM (pentru toate)
-Declaratie ajutor de stat (pentru toate)
-Imputernicire, daca este cazul.
-Adeverinta care atesta ca a participat la activitati in transportul, echiparea, evaluarea,
diagnosticarea si tratamentul pacientilor diagnosticati cu COVID-19 pentru PFA/CMI

Pasul 5- Informatii cerere

Aceste informatii vor fi completate de catre utilizator. Dupa completarea tuturor campurilor,
respectiv selectarea locatiei implementarii, butonul Salveaza devine disponibil:

- Titlu- se refera la titlul introdus,iar campul poate fi modificat
- Codul CAEN autorizat al activitatii pentru care se solicita AFN- utilizatorul va
selecta din lista de coduri CAEN specifice domeniului din care face parte entitatea
juridica
- Banca- utilizatorul va selecta din nomenclatorul de banci
- Numar autorizare - campul este specific depunerii pentru tipul de cerere
PFA/ONG - cu activitate economica in unul din domeniile prevazute in anexa
nr.1

In ceea ce priveste locatia implementarii, utilizatorul va selecta din lista o locatie. Ulterior, optiunea de stergere pentru modificare este activa.

Apasarea butonului Salveaza confirma finalizarea editarii ciornei, iar sistemul deschide pagina
initiala pentru Depunere.

Cererea poate fi:
• Editata- ori de cate ori utilizatorul doreste.
• Blocata
• stearsa

Dupa blocarea cererii, aceasta va primi statusul Cerere transmisa. Cererea se va regasi in aceeasi sectiune Depunere, listata sub forma:
Titlu
Apel
Tip cerere
Status

Pentru fiecare cerere transmisa, sistemul informatic permite descarcarea:

-Recipisei
-Cererii

 

 

 

Sursa: MEEMA

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Inscrierile pentru accesarea masurii -Microgranturi acordate din fonduri externe nerambursabile- incep de luni, 12 OCTOMBRIE 2020 (Anunt MEEMA)":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Declaratia A4200 care contine datele inregistrate de casele de marcat trebuie depusa pana pe 20 a lunii urmatoare celei de raportare
    • Datele inregistrate de aparatele de marcat electronice fiscale pana la momentul realizarii conectarii lor la ANAF vor fi transmise de operatorii economici prin depunerea declaratiei A4200 pana pe 20 a lunii urmatoare celei de raportare. Dupa momentul conectarii aparatului de marcat electronic fiscal la sistemul informatic datele inregistrate de acesta se vor transmite automat ,dupa generarea raportului Z de inchidere zilnica, fara a mai fi necesara transmiterea declaratiei A4200. In situatia in...» citeste mai departe aici

  • Situatii financiare interimare. Ce documente sunt necesare la bilant?
    • Una din firmele din grup vrea sa intocmeasca un Bilant interimar la 30.09.2021 pentru a distribui dividende din anul curent. Pe langa formularul de bilant interimar, ce documente mai trebuiesc zipuite la bilant? Multumesc. Raspunsul expertului contabil Mariana Prejbeanu: Situatiile financiare interimare sunt insotite de politicile contabile semnificative si se depun la organul fiscal, in termen de 30 de zile de la aprobarea acestora de catre Adunarea generala a asociatilor/actionarilor (AGA),...» citeste mai departe aici

  • Din 20 octombrie angajatorii care nu platesc salariile la timp ar putea fi amendati cu pana la 10.000 de lei
    • Incepand din 20 octombrie 2021 se aplica modificarile recente aduse Codului Muncii de OUG 117/2021 care constau in amenzi de pana la 10.000 de lei pentru angajatorii care nu platesc salariile la timp. Pana acum inspectorii care constatau acest lucru puteau doar sa dispuna indeplinirea obligatiei de catre angajatori. Angajatorii trebuie sa plateasca salariile angajatilor la timp. In caz contrar, nu vor mai fi pasuiti de inspectorii de munca care vor aplica direct amenzi intre 5.000 si 10.000 de...» citeste mai departe aici

  • La ce lucruri trebuie sa fii atent cand cumperi o casa
    • Decizia de a cumpara o casa este un pas important, mai ales ca aceasta alegere ar putea fi pentru tot restul vietii. O casa la curte are nenumarate avantaje: un spatiu in care te poti relaxa in aer liber, poti practica unele pasiuni, cum ar fi gradinaritul, un loc amenajat pentru a bea cafeaua in fiecare dimineata inconjurat de verdeata sau locul de joaca perfect pentru copii, indiferent de anotimp. Fie ca ai decis ca este momentul sa schimbi viata la bloc pentru o casa sau este prima achizitie...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2021 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016