Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Legea debirocratizarii si legea preventiei in discutie la Topul National al Firmelor Private din Romania - XXIV

31-Oct-2016
2015

In data de 25 octombrie 2016, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Consiliul National al intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR), in parteneriat cu Ministerul Economiei, Comertului si Relatiei cu mediul de afaceri, a organizat cea de-a XXIV-a editie a "Topului National al Firmelor Private din Romania", cel mai amplu eveniment anual dedicat mediului de afaceri din Romania ce asigura recunoasterea meritelor intreprinzatorilor si promovarea celor mai performante intreprinderi.

Pentru a doua oara concomitent cu TOP-ul, cu sprijinul Bancii Transilvania, s-a desfasurat "Targul Serviciilor/Produselor de Excelenta pentru intreprinderi" unde intreprinzatorii au avut posibilitatea participarii cu un stand de prezentare si promovare a produselor si/sau serviciilor lor.

Printre personalitatile care au participat la festivitatea de premiere a intreprinzatorilor s-au numarat:

Florin Jianu, Presedinte al CNIPMMR
Dacian Ciolos, Prim-Ministru
S. domnul Hans Klemm, Ambasadorul SUA la Bucuresti
Costin-Grigore Borc, Viceprim-Ministru, Ministrul Economiei Comertului si Relatiilor cu Mediul de Afaceri
Dragos Pislaru, Ministru Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice


Anca Dana Dragu, Ministrul Finantelor Publice
Peter Faross, secretar general UEAPME
Prof. Univ. Dr. Ovidiu Nicolescu, Presedinte de onoare al CNIPMMR


La eveniment au participat peste 400 de persoane, fiind premiate 150 de societatile comerciale situate pe primele 3 locuri in: Clasamentele Generale la nivel national, pe categorii: microintreprinderi, intreprinderi mici, mijlocii si mari, Clasamentul National pe domenii de activitate – cod CAEN (microintreprinderi, intreprinderi mici, mijlocii si mari) fiind acordate si Premii pentru Execenta in Afaceri. Premierea s-a facut pe baza urmatoarelor criterii: performanta globala, productivitate, cifra de afaceri si profit brut.

In cadrul cuvantului de deschidere al evenimentului, dl. Florin Jianu, presedinte al CNIPMMR a precizat "Profitand de prezenta reprezentantilor Guvernului, este necesar sa evidentiem propunerile mediului de afaceri pentru imbunatatirea ecosistemului antrerenorial romanesc, cum sunt masurile preventive care sa faciliteze derularea activitatii IMM-urilor, legea debirocratizarii si legea preventiei fiind exemple importante. in acest sens, CNIPMMR a venit cu propunerea unui Program de Guvernare care raspunde nevoilor esentiale ale mediului. Romania este o tara cu un mediu antreprenorial dinamic, cu o contributie consistenta pentru economie. Fara valoarea adaugata pe care o aduc intreprinderile, nu ar exista o functionare corespunzatoare a celorlalte domenii: educatie, sanatate, aparare, etc. Astfel, sustinerea intreprinderilor trebuie sa se transforme intr-o preocupare permanenta atat pentru mediul guvernamental cat si pentru mediul non-guvernamental".

Dl. Prim Ministru Dacian Ciolos a precizat "IMM-urile reprezinta un pilon important in economia din Romania. Ei sunt cei care aduc banii la bugetul de stat, bani care asigura posibilitatea de a plati pensile, asigura bugetul administratiei si creeaza dimamica mediului de afaceri. Nu este suficient sa avem crestere economica pe hartie, ea trebuie sa fie simtita si de mediul de afaceri. Dorim sa asiguram predictibilitatea mediului de afaceri si continuarea politicilor incepute de Guvernul anterior adaugand o serie de masuri de imbunatatire care au fost sugerate de mediul de afaceri. De asemenea, debirocratizarea trebuie sa continue prin simplificari legislative facute intr-un mod inteligent, masurile preventive trebuie sa predomine, nu cele punitive."

De asemenea, in cadrul evenimentului au fost distribuite peste 300 de steaguri ale Romaniei cu scopul arborarii acestora in cadrul firmelor, fabricilor, sediilor antreprenorilor prezenti. Actiunea face parte din campania de responsabilitate sociala lansata de CNIPMMR

 #ROMANIATRICOLORA, campanie ce are ca target arborarea a 500.000 de steaguri prin postarea pe retelele sociale a pozei folosind #ROMANIATRICOLORA si transmiterea provocarii catre alti 5 antreprenori.


Partenerul principal al evenimentului a fost Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR).

Partenerul exclusiv al evenimentului pe domeniul asigurarilor a fost Groupama Asigurari S.A.

Partenerii si sponsorii evenimentului au fost: Banca Comerciala Romana, Banca Transilvania, Fondul National de Garantare a Creditelor pentru intreprinderile Mici si Mijlocii (FNGCIMM), Alpha Bank, Fondul Roman de Contragarantare, SC Coral Impex SRL, Sodexo, Orion, Cyber Smart Defence, General Agro Com, New Design Composite, Pricons Agriculture, Exim Bank, CEC Bank, Alpha Construct SRL, SC Exim Prod SRL, SC Exim Prod Power SRL, SC Sport Embroidery SRL, Eximtur.

Partenerii media au fost: Radio Romania Actualitati, Agerpres, National TV, N24Plus, National FM, Curierul National, Bursa, Economistul, Profit.ro, News.ro, Calendarevenimente.ro, CentruldePresa.ro, IMMRomania, Risco, Legal Magazin si Top Business.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Infiintare PFA. Etape si acte necesare

    • Infiintarea unui PFA (Persoana Fizica Autorizata) reprezinta o optiune de luat in calcul pentru persoanele care doresc sa isi desfasoare activitatea profesionala in mod independent. Acest tip de organizare implica o procedura simplificata de infiintare, organizare si administrare, insa exista atat avantaje, cat si dezavantaje care trebuie sa fie pe deplin intelese. In acest articol, vom detalia etapele si documentele necesare pentru infiintarea unui PFA, oferindu-va in acelasi timp si cateva...» citeste mai departe aici

  • E-Factura. Este OBLIGATORIE transmiterea in sistem a facturilor emise catre persoane fizice?

    • Factura electronica, asa cum este definita de OUG nr. 120/2021, este transmisa de operatorii economici (orice entitate care desfasoara o activitate economica constand in executarea de lucrari, livrarea de bunuri/produse si/sau prestarea de servicii) utilizand sistemul RO e-Factura in cadrul tranzactiilor efectuate cu: autoritati contractante/entitati contractante - B2G "Business to Government" alti operatori economici B2B "Business to Business" persoane fizice doar in situatia operatorilor...» citeste mai departe aici

  • D112 in 2024. Modelul aprobat prin Ordinul 6330/2024 va fi utilizat pentru veniturile lunii septembrie

    • Prin Ordinul 6330/2024, publicat recent in Monitorul Oficial, au fost oficializate noi instructiuni pentru completarea D112, dar si un nou model de formular. Modificarile au aparut in contextul intrarii in vigoare a Legii 360/2023 privind noua lege a pensiilor. Ordinul 6.330/1.587/1.630/3.121/2024 pentru aprobarea modelului, continutului, modalitatii de depunere si de gestionare a formularului 112 “Declaratie privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si...» citeste mai departe aici

  • Particularitati contabile si studii de caz utile pentru magazinele online

    • Magazinele online sunt din ce in ce mai populare, fiind, pentru multe persoane, mult mai comod sa dea cateva click-uri pentru a cumpara produsul dorit decat sa mearga in magazinele fizice. Daca si tu te-ai gandit sa iti deschizi un magazin online sau detii deja unul, trebuie sa tii contabilitatea si pentru ele. Desi in mare parte aceasta se bazeaza pe legile contabilitatii universale, exista si cateva aspecte usor diferite. In acest articol vom vedea care este tratamentul contabil la magazinele...» citeste mai departe aici

  • Firme care transporta marfa. Factura clasica mai poate fi utilizata ca document justificativ?

    • Pentru ca un transport sa fie legal, firmele care il efectueaza trebuie sa intocmeasca mai multe documente justificative, printre care si factura clasica. Insa in contextul aparitiei sistemelor RO e-Factura si RO e-Transport, si a unei noi legislatii, reprezentantul unei firme de transport se intreaba care sunt documentele justificative oficiale de insotire a marfii pe timpul transportului marfurilor, si daca factura clasica se poate folosi ca document justificativ pe...» citeste mai departe aici

  • Radiere intreprindere individuala. Etape si acte necesare

    • Pentru a incheia existenta unei intreprinderi individuale trebuie, ca ultima etapa, sa efectuezi radierea din Registrul Comertului. Insa avand in vedere ca in acest caz, spre deosebire de radierea in cazul SRL-urilor, nu exista situatii financiare de lichidare sau alte termene limita, etc, intreaga procedura va fi foarte simpla. Iar in acest articol vom vedea ce etape trebuie sa parcurgi pentru a radia intreprinderea individuala, de ce documente ai nevoie, dar si cateva lucruri esentiale pe care...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016