Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Noi reguli de conduita aplicabile solicitantilor de servicii in relatia cu ONRC. Se recomanda utilizarea mijloacelor electronice de comunicare

29-Mar-2021
1438

Noi reguli de conduita aplicabile solicitantilor de servicii in relatia cu Oficiul National al Registrului Comertului si cu oficiile registrului comertului de pe langa tribunale, in vederea prevenirii riscului de infectare cu noul Coronavirus SARS-Cov2, au fost publicate pe site-ul institutiei.

Astfel, se recomanda solicitantilor de servicii utilizarea, in principal, a mijloacelor electronice/posta, atat pentru depunerea, cat si pentru eliberarea cererilor/documentelor, avand in vedere faptul ca activitatea Oficiului National al Registrului Comertului si a oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale poate fi desfasurata prin mijloace electronice/posta;

-Activitatea de asistenta si activitatea de audienta se fac cu programare;

-Consultarea stadiului solutionarii cererilor de inregistrare se va face prin accesarea sectiunii stadiu dosar din portalul de servicii ONRC - portal.onrc.ro;

-Accesul se face in mod controlat, astfel incat la fiecare ghiseu sa fie permis accesul unui singur solicitant de servicii/ghiseu; solicitantii au obligatia de a respecta distanta de 2 m fata de ghiseu si fata de orice persoana cu care se intersecteaza;

-Solicitantii au obligatia respectarii regulilor de acces in institutie, de comportament si a masurilor de igiena personala;

-Nu este permis accesul in sediul Oficiului National al Registrului Comertului si in sediile oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale fara masti de protectie;

-Solicitantii vor beneficia de dezinfectant(alcool sanitar) la intrarea in institutie;

-La intrarea in institutie (Oficiului National al Registrului Comertului si a oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale) solicitantilor de servicii li se va masura temperatura corporala, utilizandu-se in acest sens termometrul digital non contact, care masoara automat temperatura de la o distanta mai mica de 5 cm;

-Nu este permis accesul in institutie pentru persoanele care au o temperatura mai mare de 37,30C sau alte simptome asociate COVID 19;

-Solicitantii care prezinta temperatura peste 37,30C sau refuza sa li se ia temperatura, nu vor avea acces in spatiile destinate lucrului cu publicul, cererile urmand sa fie lasate pe un birou special amenajat in imediata vecinatate a intrarii; vor fi informati sa urmareasca stadiul cererii pe portalul de servicii al ONRC, serviciul stadiu dosar; cererea va fi preluata de personalul institutiei a doua zi si va fi inregistrata pe fluxul operational; documentele vor fi eliberate electronic sau prin posta cu achitarea tarifului de expediere; daca solicitantii se prezinta pentru ridicare documente, acestea vor fi eliberate, numai in cazuri exceptionale la biroul special amenajat in imediata vecinatate a intrarii; daca solicitantii se prezinta pentru informare initiala, asistenta, etc., li se vor comunica cererea tip si ghidul privind formalitatile, fiind indrumati telefonic, dupa caz; daca solicitantii sunt pentru audienta publica, completare dosar, acestia vor lasa notele scrise si documentele pentru completare la biroul special amenajat in imediata vecinatate a intrarii. Solicitantii in cauza vor purta pe langa masca de protectie (care trebuie sa acopere atat gura, cat si nasul) si manusi de unica folosinta, dupa caz;

-Accesul in sediul Oficiului National al Registrului Comertului si in sediile oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale se face utilizand, in principal, scarile de acces, cu respectarea masurilor de distantare fizica de cel putin 2 m;

-Liftul/lifturile (acolo unde exista) se va/vor utiliza de 1 persoana;

-Nu este permisa circulatia solicitantilor de servicii in interiorul cladirii, cu exceptia locurilor destinate lucrului cu publicul;

-Nu este permisa stationarea solicitantilor de servicii pe holuri, scari, alte spatii deschise, cu exceptia situatiilor de urgenta, cu respectarea masurilor de distantare fizica, de cel putin 2 m;

-Solicitantilor de servicii nu le este permisa interactiunea directa cu salariatii care desfasoara activitate cu publicul, pentru o durata ce depaseste 15 minute, cu exceptia situatiilor de urgenta, cu respectarea masurilor de distantare fizica, de cel putin 2 m si a marcajelor semnalizate in acest sens;

-Accesul tertelor persoane (precum furnizorii externi, companiile externe, subcontractantii etc.) in sediile Oficiului National al Registrului Comertului si ale oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale se permite exclusiv in vederea exercitarii unor atributii de serviciu/interes profesional in urma unei invitatii/ convocari prealabile, cu prezentarea unui document care justifica interesul, alte situatii care impun prezenta in sediile institutiei, cu purtarea obligatorie a mastii de protectie si dupa caz, a manusilor de unica folosinta, acestea avand obligatia respectarii regulilor de acces in institutie, de comportament si a masurilor de igiena personala. 

-Date de contact ale ONRC si ale oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale.

 

Sursa: ONRC

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Tratamentul contabil al cotizatiilor anuale CECCAR

    • Contribuabilii se intreaba adesea cum trebuie tratate din punct de vedere contabil si fiscal cotizatiile anuale platite catre organisme profesionale, cum este CECCAR. Aceste sume, desi sunt achitate integral la inceputul anului, ridica intrebari legate de momentul recunoasterii cheltuielii si de deductibilitatea fiscala. In cele ce urmeaza, analizam tratamentul corect al acestor cotizatii, in conformitate cu reglementarile contabile in vigoare. Avem acest caz. O societate de contabilitate si...» citeste mai departe aici

  • Mijloace fixe. Puteti reduce perioada de amortizare dpdv contabil si fiscal?

    • Mijloacele fixe reprezinta active utilizate pe termen lung in activitatea economica si se amortizeaza treptat, potrivit unor reguli contabile si fiscale. In anumite conditii, o entitate poate dori sa reduca perioada de amortizare pentru a reflecta mai fidel uzura sau utilizarea activelor. Este important de diferentiat tratamentul contabil fata de cel fiscal in astfel de situatii. Prezentul articol clarifica in ce conditii se poate modifica perioada de amortizare si ce implicatii are acest...» citeste mai departe aici

  • [CONTROL ANTIFRAUDA] Reglementari legale, drepturile contribuabililor si studii de caz utile

    • Controalele antifrauda sunt actiuni specializate desfasurate de Directia Generala Antifrauda Fiscala (DGAF) pentru prevenirea, descoperirea si combaterea evaziunii fiscale si a altor fapte ilegale din domeniul financiar-fiscal. Aceste controale sunt de regula operative si inopinate, fiind reglementate distinct fata de inspectia fiscala clasica. Contribuabilii vizati trebuie sa respecte obligatiile impuse de lege si sa colaboreze cu inspectorii antifrauda, avand totodata si anumite drepturi...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016