Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

OUG nr. 62/2020: Reglementari privind organizarea Adunarilor Generale ale Asociatilor. Mijloace de comunicare la distanta

11-Mai-2020
1869

In Monitorul Oficial, Partea I nr. 372 din 8 aprilie 2020 a fost publicata Ordonanta de urgenta nr. 62/2020 pentru adoptarea unor masuri in domeniul societatilor, in vederea desfasurarii reuniunilor organelor statutare.

Actul normativ a intrat in vigoare din data de 8 mai 2020 si prevede noile modalitati de comunicare ale Adunarilor Generale ale Asociatilor (AGA) dar si transmiterea documentelor pentru toate tipurile de societati.

Pe durata starii de urgenta, adunarile generale ale actionarilor/asociatilor pot avea loc prin corespondenta sau prin mijloace electronice de comunicare directa la distanta. Organul statutar are competenta de a convoca adunarea generala si va indica in convocator toate informatiile referitoare la data si ora adunarii, formele de participare si modul de desfasurare a adunarii generale si de acces al actionarilor/asociatilor la aceasta, locul unde se transmit procurile, precum si modalitatile de exercitare a dreptului de vot.

Informatiile si documentele vizand problemele inscrise pe ordinea de zi,( inclusiv situatiile financiare anuale, raportul anual al consiliului de administratie, respectiv raportul directoratului si cel al consiliului de supraveghere, raportul cenzorilor/auditorilor financiari, propunerea cu privire la distribuirea de dividende si situatia privind dividendele distribuite partial in cursul anului financiar) se publica pe pagina de internet a societatii, daca aceasta detine o pagina proprie de internet.

In cazul in care societatea nu detine o pagina proprie de internet, informatiile si documentele se transmit actionarilor/asociatilor prin posta electronica. Daca nu este posibila transmiterea prin posta electronica, la cerere, copii ale acestor documente vor fi transmise actionarilor/asociatilor prin posta sau curier. Costurile pentru transmiterea documentelor si informatiilor se acopera de catre societate.

Extras din Ordinul nr. 62/2020:

In contextul declararii de catre Organizatia Mondiala a Sanatatii a pandemiei cauzate de raspandirea noului tip de coronavirus SARS-CoV-2 si a afectiunii cauzate de acesta, COVID-19,
avand in vedere dispozitiile Decretului nr. 195/2020 privind instituirea starii de urgenta pe teritoriul Romaniei, precum si ale Decretului nr. 240/2020 privind prelungirea starii de urgenta pe teritoriul Romaniei,

tinand seama ca dupa instituirea starii de urgenta au fost emise, in baza art. 20 lit. n) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 1/1999 privind regimul starii de asediu si regimul starii de urgenta, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 453/2004, cu modificarile si

completarile ulterioare, mai multe ordonante militare, care au impus, gradual, masuri de limitare a circulatiei persoanelor, de distantare sociala si de restrangere a conditiilor in care se pot derula actiuni ce presupun reunirea unor grupuri de persoane,

avand in vedere ca, potrivit Legii societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de maximum 5 luni de la data incheierii exercitiului financiar, societatile au obligatia intrunirii adunarii generale ordinare pentru a decide asupra unor aspecte esentiale pentru functionarea lor, precum aprobarea situatiilor financiare anuale si stabilirea bugetului de venituri si cheltuieli, pentru analiza gestiunii consiliului de administratie si, daca este cazul, alegerea sau revocarea membrilor consiliului de administratie ori de supraveghere s.a.,

observand ca, potrivit Legii nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, desfasurarea adunarilor generale prin corespondenta este, pentru unele forme de societati, limitata sau conditionata inclusiv de existenta unor prevederi in acest sens in actul constitutiv,

intrucat statul are obligatia de a lua masuri pentru asigurarea sanatatii publice a populatiei si, in acelasi timp, de a asigura conditiile de manifestare a libertatii economice si de a veghea la dezvoltarea economiei romanesti,

avand in vedere ca elementele mai sus prezentate constituie situatii de urgenta si extraordinare, a caror reglementare nu poate fi amanata,

in temeiul art. 115 alin. (4) din Constitutia Romaniei, republicata,

Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta de urgenta.

Art. 1. -

(1) Pe durata starii de urgenta, adunarile generale ale actionarilor/asociatilor societatilor reglementate de Legea societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pot fi convocate fie prin modalitatile prevazute la art. 117 alin. (3) din Legea societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, fie prin orice mijloace de comunicare la distanta, care asigura transmiterea textului, cu conditia ca fiecare actionar/asociat sa comunice/sa fi comunicat in scris administratorilor/consiliului de administratie/directoratului adresa postala sau, dupa caz, cea de posta electronica, numarul de telefax ori alte coordonate la care poate primi corespondenta cu societatea. Pot fi folosite in acest scop si adresele actionarilor/asociatilor inscrise in registrul actionarilor/asociatilor.

(2) Organul statutar care are competenta de a convoca adunarea generala decide modalitatea sau combinatia de modalitati de convocare - prin scrisoare recomandata, prin curier, prin scrisoare transmisa pe cale electronica, la care este atasata sau logic asociata semnatura electronica extinsa, daca detine, prin telefax ori prin alte mijloace de comunicare la distanta care asigura transmiterea textului. Convocarea se publica si pe pagina de internet a societatii, daca societatea detine o pagina proprie de internet, precum si, daca este cazul, pe o pagina de internet adresata anumitor tipuri de societati si va fi transmisa si prin posta electronica, daca sunt cunoscute de catre societate adresele actionarilor/asociatilor.

Art. 2. -

(1) Informatiile si documentele vizand problemele inscrise pe ordinea de zi, inclusiv, daca este cazul, situatiile financiare anuale, raportul anual al consiliului de administratie, respectiv raportul directoratului si cel al consiliului de supraveghere, raportul cenzorilor/auditorilor financiari, propunerea cu privire la distribuirea de dividende si situatia privind dividendele distribuite partial in cursul anului financiar se publica pe pagina de internet a societatii, daca aceasta detine o pagina proprie de internet.

(2) In cazul in care societatea nu detine o pagina proprie de internet, informatiile si documentele prevazute la alin. (1) se transmit actionarilor/asociatilor prin posta electronica. Daca nu este posibila transmiterea prin posta electronica, la cerere, copii ale acestor documente vor fi transmise actionarilor/asociatilor prin posta sau curier. Costurile pentru transmiterea documentelor si informatiilor se acopera de catre societate.

(3) Daca este cazul, acolo unde legea prevede, ordinea de zi completata cu punctele si/sau propunerile transmise de actionari/asociati, prin orice mijloace de comunicare la distanta care asigura transmiterea textului, la adresa indicata in convocator, va fi comunicata cu indeplinirea acelorasi cerinte prevazute pentru convocarea adunarii generale.

Art. 3. -

(1) Pe durata starii de urgenta, adunarile generale ale actionarilor/asociatilor pot avea loc, chiar daca actul constitutiv nu prevede sau interzice, si prin corespondenta sau prin mijloace electronice de comunicare directa la distanta.

(2) Organul statutar care are competenta de a convoca adunarea generala va indica in convocator toate informatiile referitoare la data si ora adunarii, formele de participare si modul de desfasurare a adunarii generale si de acces al actionarilor/asociatilor la aceasta, locul unde se transmit procurile, precum si modalitatile de exercitare a dreptului de vot.

(3) Daca pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor se afla aspecte care necesita vot secret conform art. 130 alin. (2) din Legea nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, organul statutar care are competenta de a convoca adunarea generala va asigura ca votul actionarilor sa fie exprimat prin mijloace care nu permit deconspirarea acestuia decat acelor persoane insarcinate cu numararea si validarea voturilor in cadrul adunarii.

Art. 4. -

(1) In cazul adunarilor generale tinute exclusiv prin corespondenta, potrivit prezentei ordonante de urgenta, nu se aplica regulile care implica prezenta fizica a actionarilor/asociatilor, prevazute la art. 129, art. 131 alin. (1) si (2) si art. 195 alin. (1) din Legea nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest caz, directorii si membrii consiliului de administratie sau, dupa caz, membrii directoratului si cei ai consiliului de supraveghere sau administratorul ori administratorii nu sunt tinuti de obligatia de a participa la adunarea generala a actionarilor/asociatilor.

(2) Actionarii/Asociatii comunica votul prin corespondenta in modalitatile indicate in convocator, si anume prin scrisoare recomandata, servicii de posta sau curier ori prin scrisoare transmisa pe cale electronica, avand incorporata, atasata sau logic asociata semnatura electronica extinsa, astfel incat votul sa fie primit de societate pana la data tinerii sedintei. Prevederile art. 5 alin. (4) se aplica in mod corespunzator.

(3) Presedintele consiliului de administratie ori administratorul cu puteri de reprezentare sau, dupa caz, presedintele directoratului ori persoana imputernicita de acesta, in cazul in care presedintele sau administratorul ori presedintele directoratului se afla in imposibilitatea de a-si indeplini functia, impreuna cu, acolo unde este posibil, un angajat al societatii desemnat de presedintele consiliului de administratie sau de administrator ori de presedintele directoratului in calitate de secretar tehnic vor intocmi si vor semna un proces-verbal al adunarii in care se va indica:

a) indeplinirea formalitatilor de convocare conform prezentei ordonante de urgenta;
b) decizia organului statutar care are competenta de convocare a adunarii generale privind organizarea adunarii exclusiv prin vot prin corespondenta;
c) numarul total de actionari/asociati care si-au comunicat votul, numarul total de actiuni/parti sociale si drepturi de vot pentru care s-a exprimat in mod valabil votul prin corespondenta;
d) indeplinirea/neindeplinirea cerintelor de cvorum, exclusiv potrivit voturilor prin corespondenta;
e) hotararile adoptate si numarul de voturi exprimate pentru fiecare optiune de vot aferente fiecarui punct al ordinii de zi care este supus votului si, dupa caz, modul in care actionarii/asociatii au votat asupra fiecarui punct al ordinii de zi;
f) actionarii/asociatii care au votat contra unor hotarari si au solicitat mentionarea opozitiei lor in procesul-verbal.

(4) Imputernicirea prevazuta la alin. (3) poate fi transmisa de presedintele consiliului de administratie ori de administrator sau, dupa caz, de presedintele directoratului prin orice mijloc de comunicare care asigura comunicarea textului.

Art. 5. -

(1) Adunarea generala a actionarilor/asociatilor poate fi tinuta prin mijloace electronice de comunicare directa la distanta, precum teleconferinta sau videoconferinta, cu respectarea caracterului secret al votului, daca este cazul, si a dreptului de exercitare a votului prin corespondenta.

(2) Mijloacele electronice de comunicare la distanta trebuie sa indeplineasca conditiile tehnice necesare pentru a permite:

a) compatibilitatea cu cele mai uzuale tehnologii fixe sau mobile de acces, cu un numar cat mai mare de sisteme de operare si conectarea cu retele publice fixe sau mobile de comunicatii electronice;
b) identificarea participantilor si participarea efectiva a acestora la sedinta;
c) transmisiunea continua si in timp real a adunarii generale, inregistrarea si arhivarea acesteia;
d) comunicarea bidirectionala in timp real, astfel incat actionarii/asociatii sa se poata adresa de la distanta adunarii generale;
e) exprimarea votului in cursul adunarii generale si inregistrarea acestuia;
f) verificarea ulterioara a modului in care s-a votat in adunare.

(3) Utilizarea mijloacelor electronice poate fi conditionata numai de cerinte si constrangeri necesare pentru a asigura indeplinirea conditiilor prevazute la alin. (2) si proportionale realizarii acestor obiective.

(4) In cazul in care actionarii/asociatii participa la adunarea generala prin reprezentant, procurile in original sunt transmise sau depuse la locul indicat in convocare, prin scrisoare recomandata sau servicii de posta ori curier, respectiv prin posta electronica in situatia procurilor semnate cu semnatura electronica extinsa, astfel incat sa fie primite de societate pana la data tinerii sedintei.

(5) Presedintele consiliului de administratie ori administratorul cu puteri de reprezentare sau, dupa caz, presedintele directoratului sau persoana imputernicita de acesta, in cazul in care presedintele sau administratorul ori presedintele directoratului se afla in imposibilitatea de a-si indeplini functia, precum si, dupa caz, reprezentantul legal, impreuna cu, acolo unde este posibil, un secretar ales potrivit actului constitutiv ori, in lipsa, un angajat desemnat de presedintele consiliului de administratie ori de administrator sau, dupa caz, de presedintele directoratului in calitate de secretar tehnic intocmesc un proces-verbal al adunarii in care se indica:

a) indeplinirea formalitatilor de convocare, potrivit prezentei ordonante de urgenta;
b) decizia organului statutar competent sa convoace adunarea privind organizarea acesteia prin mijloace electronice;
c) cvorumul de prezenta la deschiderea adunarii de catre presedinte sau reprezentant, dupa caz, si la adoptarea fiecarei hotarari in adunare, cu luarea in considerare inclusiv a voturilor comunicate prin corespondenta;
d) dezbaterile din adunare;
e) hotararile adoptate si numarul de voturi exprimate pentru fiecare optiune de vot a fiecarui punct al ordinii de zi care este supus votului si, dupa caz, modul in care actionarii/asociatii au votat asupra fiecarui punct al ordinii de zi;
f) actionarii/asociatii care au votat contra unor hotarari si au solicitat sa se mentioneze aceasta in procesul-verbal al adunarii.

Art. 6. -

Presedintele consiliului de administratie sau administratorul cu puteri de reprezentare ori presedintele directoratului sau, dupa caz, persoana imputernicita de acesta, in cazul in care presedintele sau administratorul ori presedintele directoratului se afla in imposibilitatea de a-si indeplini functia, vor intocmi si vor semna cu semnatura olografa sau cu semnatura electronica extinsa hotararea adunarii generale a actionarilor/asociatilor care va cuprinde toate punctele de pe ordinea de zi aprobate in cadrul adunarii generale.

Art. 7. -

(1) Prevederile art. 2-6 sunt aplicabile si adunarilor generale ale actionarilor/asociatilor convocate anterior intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, dar pentru care tinerea sedintei este stabilita pentru o data ulterioara instituirii starii de urgenta.

(2) In situatia prevazuta la alin. (1), organul statutar care are competenta de convocare a adunarii generale va informa actionarii/asociatii, potrivit art. 1, cu cel putin 5 zile inainte de data fixata pentru adunare, cu privire la modul de desfasurare a adunarii si la modalitatile de exercitare a dreptului de vot.

(3) Daca exista motive temeinice care tin de imprejurarile exceptionale ca urmare a masurilor luate de autoritati impotriva raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2, organul statutar care are competenta de convocare a adunarii generale poate modifica data si/sau ora sau locul tinerii adunarii, informandu-i pe actionari/asociati cu cel putin 5 zile inainte de data fixata pentru adunare, potrivit art. 1, despre noua data si/sau ora sau noul loc de tinere a sedintei, precum si despre modalitatea de desfasurare a adunarii si de exercitare a dreptului de vot. Data de referinta ramane aceeasi. Buletinele de vot si procurile transmise raman valabile, cu exceptia cazului in care se transmit buletine si/sau procuri noi.

(4) Modificarea datei, orei, locului adunarii sau a modalitatii de desfasurare si exercitare a dreptului de vot nu da nastere obligatiei de a relua formalitatile de convocare si nu constituie o cauza de nulitate a hotararii.

(5) Daca adunarea generala a actionarilor/asociatilor convocata anterior intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta nu se poate desfasura in conditiile art. 3-5 ori potrivit art. 110 alin. (2) sau art. 195 alin. (1) din Legea nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in acest ultim caz cu respectarea masurilor impuse de autoritati pentru prevenirea infectarii cu coronavirusul SARS-CoV-2, organul statutar care are competenta de convocare a adunarii generale poate revoca convocarea adunarii.

Art. 8. -

In cazul adunarilor generale ale actionarilor/asociatilor desfasurate dupa instituirea starii de urgenta, dar inainte de intrarea in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, hotararile adoptate nu pot fi anulate pentru nerespectarea modalitatilor de desfasurare si exercitare a dreptului de vot, daca s-au desfasurat, cu acordul tuturor actionarilor/asociatilor, in modalitatile prevazute de prezenta ordonanta de urgenta, iar dreptul de vot a fost exercitat in una dintre modalitatile prevazute de prezenta ordonanta de urgenta. Exercitarea dreptului de vot se prezuma a constitui acord pentru desfasurarea in acest mod a adunarii generale a actionarilor.

Art. 9. -

Prevederile art. 1-8 se aplica in mod corespunzator si adunarilor detinatorilor de obligatiuni.

Art. 10. -

(1) Pe durata starii de urgenta, participarea la reuniunile organelor colective de administrare, supraveghere si/sau ale directoratului societatilor reglementate de Legea nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, se poate face si prin intermediul mijloacelor de comunicare directa la distanta, indiferent de obiectul deciziei.

(2) Mijloacele de comunicare directa la distanta trebuie sa indeplineasca conditiile tehnice pentru:
a) identificarea participantilor;
b) participarea efectiva la reuniune a celor convocati;
c) retransmiterea deliberarilor in mod continuu.

(3) Organul statutar care are competenta de convocare va alege modalitatea de participare la sedinta si de exercitare a dreptului de vot, astfel incat sa se asigure colegialitatea deliberarii. Acesta are obligatia de a-i informa pe ceilalti membri, prin orice mijloc care asigura transmiterea textului, despre modalitatea de participare la reuniune si de exercitare a dreptului de vot. Informarea se poate face direct prin convocare.

Art. 11. -

(1) Prevederile prezentei ordonante de urgenta sunt aplicabile si adunarilor generale convocate pe durata starii de urgenta, dar care sunt intrunite ulterior incetarii acestei stari, precum si adunarilor generale convocate si intrunite in primele 2 luni dupa incetarea starii de urgenta.

(2) Dispozitiile alin. (1) se aplica si adunarilor detinatorilor de obligatiuni.

(3) Prevederile art. 10 se aplica si reuniunilor organelor colective de administrare, supraveghere si/sau ale directoratului care au loc in primele 30 de zile dupa incetarea starii de urgenta.

Art. 12. -

(1) Se prelungeste termenul de intrunire a adunarii actionarilor prevazut la art. 111 alin. (1) din Legea nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pana la data de 31 iulie 2020.

(2) Pe perioada prelungirii prevazute la alin. (1), consiliul de administratie, respectiv directoratul nu este tinut de obligatia de convocare a adunarii generale, prevazuta la art. 15324 alin. (1) din Legea nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Art. 13. -

Prevederile prezentei ordonante de urgenta nu sunt aplicabile societatilor aflate sub incidenta Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

Art. 14. -
Prevederile prezentei ordonante de urgenta se completeaza cu dispozitiile Legii nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "OUG nr. 62/2020: Reglementari privind organizarea Adunarilor Generale ale Asociatilor. Mijloace de comunicare la distanta":
Rating:

Nota: 4.5 din 4 voturi
Modificari in Codul Fiscal 2021 - 10 Politici si Proceduri Contabile actualizate la zi

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2021!‚Äč

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificari in Codul Fiscal 2021 - 10 Politici si Proceduri Contabile actualizate la zi


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • REMINDER ANAF: Cand trebuie depusa Declaratia 101 si care sunt exceptiile de la termen
    • Data de 25 martie 2021 inclusiv reprezinta termenul limita pentru completarea si depunerea impozitului pe profit pentru anul 2020, potrivit informatiilor publicate de Administratia Nationala de Administrare Fiscala. Impozitul datorat se va declara in Declaratia privind impozitul pe profit - formular 101. Platitorii de impozit pe profit mai au la dispozitie mai mult de doua luni pentru a completa formularul 101. Pentru mai multe informatii referitoare la conditiile declaratiei 101 pentru...» citeste mai departe aici

  • ANAF a publicat calendarul obligatiilor fiscale pentru luna FEBRUARIE 2021
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala a publicat, pe site-ul oficial, calendarul obligatiilor fiscale pentru luna februarie 2021. Primul termen limita este luni, 1 februarie, cand contribuabilii trebuie sa depuna doua formulare: 394 si 012. Declaratii fiscale pentru luna februarie 2021: TERMENUL in 30 de zile de la implinirea termenului de 183 de zile de prezenta in Romania OBLIGATIA Depunerea formularului "Chestionar pentru stabilirea rezidentei fiscale a persoanei fizice la sosirea in...» citeste mai departe aici

  • Depunerea declaratiei 100. Pentru impozitul pe venitul microintreprinderii trim. IV 2020 se completeaza formularul?
    • Intrebare: Pentru trimestrul IV 2020, in cazul microintreprinderilor, se depune declaratia 100? Daca da, se mai aplica bonificatia de 10%? Raspunsul specialistului: Termenul de declarare si plata pentru trimestrul IV 2020 - impozit pe venit microintreprindere este data de 25.01.2021. Nu se mai acorda bonificatie, pentru trimestrul IV an 2020. »»In atentia contribuabililor! Depunerea formularului 094 pentru anul 2021 se face pana pe data de 25 ianuarie«« Raspuns oferit de...» citeste mai departe aici

  • Distribuire dividende. Cum se evidentiaza in Declaratia 205 si care este termenul limita de depunere pentru 2021
    • In anul 2019 societatea a distibuit dividende aferente anului 2019. Valoarea distribuita a fost de 45000lei pentru fiecare din cei 3 asociati. In anul 2020 fiecare a incasat sume diferite din dividende. O parte din sumele incasate provine din dividendele anului 2018. La completarea Declaratiei 205 anul acesta la rubrica sume incasate se completeaza suma incasata aferenta dividentelor anului 2019 sau suma incasata pe total adica aferenta anului 2019 cat si din anii precedenti. Multumesc!...» citeste mai departe aici

  • ANAF propune o noua procedura de inregistrare in scopuri de TVA (Proiect de Ordin)
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala a publicat, in data de 25 ianuarie 2021, un nou Proiect de ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala pentru aprobarea Procedurii de inregistrare in scopuri de taxa pe valoarea adaugata, potrivit prevederilor art. 316 alin. (1) lit. a), b) sau c) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Prin Hotararea Guvernului nr.864/2020, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.956...» citeste mai departe aici

  • Sunteti profesionist cu experienta in sectorul public?
    • Grupul de Editura si Consultanta in Afaceri Rentrop & Straton isi extinde divizia Informatii Specializate pentru Institutii Publice. Sunteti profesionist cu experienta intr-unul dintre domeniile: Contabilitate Bugetara, Taxe si Impozite Locale, Audit Intern, Achizitii Publice, Control Intern Managerial? Daca vreti sa va alaturati echipei noastre de specialisti, asteptam cu mult interes sa ne trimiteti un scurt mesaj pe adresa institutiipublice@rs.ro. Rentrop & Straton - 25 de ani de excelenta in...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2021 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2021!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Modificari in Codul Fiscal 2021 - 10 Politici si Proceduri Contabile actualizate la zi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016