Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

O solutie pentru firme. Cum se pot recupera pierderile?

13-Mar-2014
901
Circa 80% dintre firme se inchid la 18 luni de la infiintare, potrivit declaratiilor facute Bogdan Andriescu, presedintele Uniunii Nationale a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania (UNSICAR), in cadrul unei conferinta care a avut ca tema managementul riscului.

Chiar daca se discuta despre riscuri la nivel global (crize financiare, somaj, criza alimentelor) sau despre riscuri asociate functionarii companiilor, arata Agerpres, firmele trebuie sa detina departamente specializate care sa gestioneze aceste riscuri.

Datele furnizate de UNSICAR si citate de Agerpres arata ca 53% din firme recupereaza prin asigurare 25% sau mai putin din totalul pierderilor si ca 43% dintre afacerile care se inchid ca urmare a unor dezastre naturale nu isi mai reiau activitatea.

Totodata, se constata lacune in managementul riscului si ca obiectivele lipsesc din cele mai multe abordari de acest gen.

"Guvernanta globala, de piata, a afacerii", noteaza agentia de stiri, "este cheia accederii catre un climat imbunatatit din punct de vedere al managementului riscului", fiind citate concluziile lui Andriescu.

In acelasi timp, nu sunt uitate si efectele negative pe care managementul riscului le poate avea: costuri si o subminare a legaturilor intre angajati, asa cum a declarat Cristian Dutescu, presedintele Organizatiei Profesionistilor din Piata de Capital (OPPC).


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "O solutie pentru firme. Cum se pot recupera pierderile?":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016