
Raportul Special
realizat de specialisti
Ordonanta de urgenta nr. 191/2020 pentru prelungirea termenelor privind depunerea unor documente prevazute in sarcina asociatiilor si fundatiilor, precum si a persoanelor juridice inregistrate in registrul comertului a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 1013 din 30 octombrie 2020.
Conform actului normativ, termenul pana la care se depune declaratia privind beneficiarul real este de maximum 90 de zile de la incetarea starii de alerta, declarata, in conditiile legii, in vederea prevenirii si combaterii efectelor pandemiei de COVID-19.
Extras din OUG 191/2020:
Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta de urgenta.
Art. 1. -
(1) Termenul pana la care se depune declaratia privind beneficiarul real, prevazut la art. 344 alin. (4) din Ordonanta Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 246/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, este de maximum 90 de zile de la incetarea starii de alerta, declarata, in conditiile legii, in vederea prevenirii si combaterii efectelor pandemiei de COVID-19.
(2) Termenul prevazut la alin. (1) se aplica si obligatiei de completare a documentelor potrivit cerintelor prevazute la art. 6, 7, 16 si 17 din Ordonanta Guvernului nr. 26/2000, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 246/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, astfel cum au fost stabilite prin art. 63 din Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cu modificarile si completarile ulterioare.Art. 2. -
(1) Termenul pana la care se depune declaratia privind beneficiarul real prevazut la art. 62 alin. (1) din Legea nr. 129/2019, cu modificarile si completarile ulterioare, este de maximum 90 de zile de la incetarea starii de alerta.
Examen Consultant Fiscal 2025
Inchiderea de luna si de exercitiu financiar Reguli de baza si proceduri obligatorii
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
(2) in termenul prevazut la alin. (1), declaratiile privind beneficiarul real prevazute la art. 56 alin. (1) si (4) si la art. 62 alin. (1) din Legea nr. 129/2019, cu modificarile si completarile ulterioare, pot avea forma de inscris sub semnatura privata ori forma electronica si pot fi transmise la oficiul registrului comertului prin mijloace electronice, cu semnatura electronica, sau prin servicii de posta si curier.
(3) Declaratiile prevazute la alin. (2) pot fi date si in fata reprezentantului oficiului registrului comertului sau se pot depune, personal sau prin reprezentant, avand data certa, data de notarul public ori atestata de avocat. Detalii, AICI.
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Articole similare
Persoanele inregistrate in Registrul Comertului nu mai au obligatia depunerii anuale a declaratiei privind beneficiarul realDECLARATIA PRIVIND BENEFICIARUL REAL se depune in termen de 15 zile de la aprobarea situatiilor financiare anuale (Legea 101/2021)ONG infiintat de persoane fizice. Mai exista obligatia depunerii Declaratiei beneficiarului real?Declaratia privind beneficiarii reali. Obligativitatea depunerii vs. Proiect legislativ de anulareNoutati fiscale publicate in Monitorul Oficial in perioada 31 mai - 4 iunie 2021Ultimele articole
Declaratia privind beneficiarii reali 2025. Amenzile ajung pana la 10.000 lei pentru nedepunereLegea 129/2019. Ce inseamna beneficiar real si care sunt obligatiile declarative aferenteDeclaratie beneficiar real 2024. Cine are obligatia de a depune declaratia si care sunt EXCEPTIILEDeclaratia de beneficiar real: Anumite persoane sunt OBLIGATE sa depuna documentul in termen de 15 zile de la aprobarea situatiilor financiare anualeSpalarea banilor: Ce solicita ONPCSB in cazul unui controlArticole similare
NOU! Proiectul de OUG pentru depunerea Declaratiei privind beneficiarul real la 1 octombrie 2021 a fost publicatCNAS: Noul Contract-cadru va intra in vigoare incepand cu data de 1 iulie 2021Este OFICIAL! Termenul de depunere a declaratiei privind beneficiarul real este prelungit pana la 1 octombrieSfaturi de la experti
Documente de anexat la formularul 060
Intrebare: Declaratia de radiere nu va fi insotita de actul doveditor referitor la incetarea calitatii de subiect de drept fiscal - certificatul de inregistrare mentiuni la ORC, din motivul ca punctul de lucru nu a fost desfiintat/radiat la...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Semnarea si depunerea situatiilor financiare anuale conform ordinului nr. 107/2025
Intrebare: In cazul in care fiecare client incheie contract cu un expert contabil pentru semnarea bilanturilor, este suficient ca bilantul sa fie semnat olograf de catre expertul contabil sau trebuie sa semneze si digital? In acest caz,...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA