Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Au fost publicate actele necesare acordarii somajului tehnic (pentru PFA-uri, II-uri, IF-uri, Drepturi de autor)

01-Apr-2020
4772

Agentia Nationala pentru Plati si Inspectie Sociala, prin Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, informeaza ca actele necesare in vederea obtinerii fondurilor pentru plata somajului tehnic pot fi depuse online, incepand cu 1 APRILIE.

Actele normative prin care sunt reglementate documentele necesare acordarii somajului tehnic au fost publicate in Monitorul Oficial nr. 269 din data de 31 martie 2020.

Transmiterea documentelor se va face in 4 pasi, iar documentele trebuie depuse online, la adresa de e-mail plati.covid.judet@mmanpis.ro (ex.: plati.covid.ab@mmanpis pentru ALBA). 

Documentele sunt transmise la agentiile teritoriale pentru plati si inspectie sociala, unde este inregistrat sediul social al persoanei juridice/fizice care si-a intrerupt activitatea ca urmare a efectelor coronavirusului SARS-CoV-2 .

DOCUMENTE NECESARE SOMAJULUI TEHNIC:

1. Pentru persoanele fizice autorizate (PFA), intreprinderile individuale (II) si familiale (IF),profesii liberale (PF)

Documentul trebuie sa contina: cererea semnata + copie CI +declaratia pe propria raspundere semnata + extras de cont al PFA,II,IF,PF, dupa caz

Click pentru a descarca cererea si declaratia pe proprie raspundere

2. Pentru persoanele fizice care obtin venituri exclusiv din drepturile de autor si drepturile conexe

Fisierul complet va contine: cererea semnata+copie CI +declaratia pe propria raspundere semnata + extras de cont al persoanei + copie dupa un contract de drepturi de autori si drepturi conexe din ultimele 3 luni anterior declansarii starii de urgenta

Click pentru a descarca cererea si declaratia pe proprie raspundere.

3. Pentru personalul incadrat in munca la un angajator prin alta modalitate prevazuta de lege

Fisierul complet va contine: cererea semnata+copie CI +declaratia pe propria raspundere semnata + extras de cont al persoanei

Click pentru a descarca cererea si declaratia pe proprie raspundere.

4. Pentru persoanele care isi desfasoara activitatea in baza contractelor de activitate sportiva vor depune structurile sportive

Fisierul complet va contine: cererea semnata +declaratia pe propria raspundere semnata+lista sportivilor+ copie CI a administratorului structurii sportive.

Click pentru a descarca cererea, declaratia pe proprie raspundere si lista de persoane.

5. Pentru persoanele care au incheiate conventii individuale de munca in baza Legii nr.1/2005 privind organizarea si functionarea cooperatiei
Fisierul complet va contine: cererea semnata+ copie CI + declaratia pe propria raspundere semnata + extras de cont al persoanei

Click pentru a descarca cererea si declaratia pe proprie raspundere.

 

Pentru informatii complete despre procedura somajului tehnic, consultati lucrarea SOMAJUL TEHNIC – Ghid Practic detaliat. 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Obligatiilor companiilor in ceea ce priveste inregistrarea si raportarile la O.N.P.C.S.B

    • Societatile, indiferent de natura capitalului (autohton sau international), trebuie sa respecte prevederile Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, republicata si actualizata prin acte normative ulterioare. Legea impune un cadru de conformitate pentru entitatile raportoare, care include, printre altele, obligatii de cunoastere a clientelei, evaluare a riscului, raportare a tranzactiilor suspecte sau in numerar, desemnarea de...» citeste mai departe aici

  • Lichidare firma. Exemplu de MONOGRAFIE contabila utila in 2025 daca va inchideti firma

    • Unele firme, din diverse motive precum lipsa de activitate, acumularea de pierderi sau decizia asociatului unic, ajung in situatia de a fi lichidate. Procesul de inchidere presupune parcurgerea mai multor etape administrative si contabile, printre care dizolvarea voluntara, radierea si intocmirea unei monografii contabile finale. In cele ce urmeaza, prezentam un exemplu practic de monografie contabila aplicabila in 2025, utila pentru radierea societatii. O societate are urmatoarea situatie in...» citeste mai departe aici

  • Impozit dividende. 5 intrebari si raspunsuri cu privire la cota de impozitare in 2025 + alte aspecte contabile

    • Distribuirea dividendelor reprezinta un proces esential pentru recompensarea asociatilor/actionarilor unei societati, dar implica o serie de obligatii fiscale si contabile ce trebuie respectate cu strictete. In anul 2025, cota de impozitare aplicabila dividendelor distribuite este de 10%, conform legislatiei in vigoare, aplicabila atat dividendelor interimare, cat si celor distribuite din profitul exercitiilor financiare incheiate anterior. Este important de subliniat ca, pentru a beneficia...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016