Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cand sa apelezi la un avocat de drept fiscal din Timisoara?

02-Mai-2023
663
Cand sa apelezi la un avocat de drept fiscal din Timisoara?
Atunci cand vine vorba de probleme fiscale, consultarea unui avocat specializat poate face diferenta intre o solutie favorabila si o problema care se agraveaza. Daca te afli in Timisoara sau in zona din jur, un avocat de drept fiscal din Timisoara te poate ajuta sa navighezi prin labirintul legislatiei fiscale si sa gasesti solutiile cele mai bune pentru nevoile tale.

Un avocat de drept fiscal din Timisoara iti poate oferi o gama larga de servicii, de la reprezentare in fata autoritatilor fiscale si a instantelor de judecata pana la asistenta in cadrul inspectiilor fiscale. Exista numeroase situatii in care ajutorul unui avocat bun in drept fiscal poate face diferenta:

Asistenta in cadrul unei inspectii fiscale – oricat de pregatit crezi ca esti, atunci cand esti anuntat ca urmeaza o inspectie fiscala ajutorul unui avocat specializat in drept fiscal poate conta enorm. Acesta se va asigura ca toate drepturile iti sunt respectate si in cazul in care exista neintelegeri sau probleme de procedura, vei fi asistat si reprezentat de un profesionist.

Reprezentare in cazul litigiilor – nu de putine ori, o problema de drept fiscal se intercaleaza si cu alte domenii cum ar fi insolventa, dreptul comercial sau executarile silite. Un avocat specializat in drept fiscal te va putea reprezenta in fata instantei, indiferent de cat de complexa este problema ta si va face tot posibilul pentru a-ti obtine o solutie favorabila.

Contestarea deciziilor de impunere sau a altor acte administrative fiscale – in urma controalelor fiscale, organele de inspectie fiscala pot emite decizii de impunere prin care sa fii obligat la plata unor taxe sau impozite calculate gresit, de exemplu. In aceste situatii, un avocat bun te va ajuta sa formulezi o contestatie impotriva actului respectiv. In cazul in care organul fiscal nu va solutiona contestatia, avocatul se va adresa instantei competente de contencios administrativ si fiscal. Este foarte important sa apelezi la ajutorul unui avocat specializat in drept fiscal pentru ca acesta este un domeniu foarte complex care necesita o experienta vasta si cunostinte temeinice.


Consultanta fiscala – este cea mai la indemana metoda pentru a preveni orice posibile probleme legate de afacerea ta. Un avocat bun in drept administrativ si fiscal iti va oferi consultanta fiscala in cadrul fuziunilor, achizitiilor sau a altor tranzactii complexe. De asemenea, te poate ajuta cu planificarea strategiilor fiscale si revizuirea contractelor comerciale pentru a optimiza tratamentul fiscal al diferitelor tranzactii.


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Infiintare PFA. Etape si acte necesare

    • Infiintarea unui PFA (Persoana Fizica Autorizata) reprezinta o optiune de luat in calcul pentru persoanele care doresc sa isi desfasoare activitatea profesionala in mod independent. Acest tip de organizare implica o procedura simplificata de infiintare, organizare si administrare, insa exista atat avantaje, cat si dezavantaje care trebuie sa fie pe deplin intelese. In acest articol, vom detalia etapele si documentele necesare pentru infiintarea unui PFA, oferindu-va in acelasi timp si cateva...» citeste mai departe aici

  • E-Factura. Este OBLIGATORIE transmiterea in sistem a facturilor emise catre persoane fizice?

    • Factura electronica, asa cum este definita de OUG nr. 120/2021, este transmisa de operatorii economici (orice entitate care desfasoara o activitate economica constand in executarea de lucrari, livrarea de bunuri/produse si/sau prestarea de servicii) utilizand sistemul RO e-Factura in cadrul tranzactiilor efectuate cu: autoritati contractante/entitati contractante - B2G "Business to Government" alti operatori economici B2B "Business to Business" persoane fizice doar in situatia operatorilor...» citeste mai departe aici

  • D112 in 2024. Modelul aprobat prin Ordinul 6330/2024 va fi utilizat pentru veniturile lunii septembrie

    • Prin Ordinul 6330/2024, publicat recent in Monitorul Oficial, au fost oficializate noi instructiuni pentru completarea D112, dar si un nou model de formular. Modificarile au aparut in contextul intrarii in vigoare a Legii 360/2023 privind noua lege a pensiilor. Ordinul 6.330/1.587/1.630/3.121/2024 pentru aprobarea modelului, continutului, modalitatii de depunere si de gestionare a formularului 112 “Declaratie privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si...» citeste mai departe aici

  • Particularitati contabile si studii de caz utile pentru magazinele online

    • Magazinele online sunt din ce in ce mai populare, fiind, pentru multe persoane, mult mai comod sa dea cateva click-uri pentru a cumpara produsul dorit decat sa mearga in magazinele fizice. Daca si tu te-ai gandit sa iti deschizi un magazin online sau detii deja unul, trebuie sa tii contabilitatea si pentru ele. Desi in mare parte aceasta se bazeaza pe legile contabilitatii universale, exista si cateva aspecte usor diferite. In acest articol vom vedea care este tratamentul contabil la magazinele...» citeste mai departe aici

  • Firme care transporta marfa. Factura clasica mai poate fi utilizata ca document justificativ?

    • Pentru ca un transport sa fie legal, firmele care il efectueaza trebuie sa intocmeasca mai multe documente justificative, printre care si factura clasica. Insa in contextul aparitiei sistemelor RO e-Factura si RO e-Transport, si a unei noi legislatii, reprezentantul unei firme de transport se intreaba care sunt documentele justificative oficiale de insotire a marfii pe timpul transportului marfurilor, si daca factura clasica se poate folosi ca document justificativ pe...» citeste mai departe aici

  • Radiere intreprindere individuala. Etape si acte necesare

    • Pentru a incheia existenta unei intreprinderi individuale trebuie, ca ultima etapa, sa efectuezi radierea din Registrul Comertului. Insa avand in vedere ca in acest caz, spre deosebire de radierea in cazul SRL-urilor, nu exista situatii financiare de lichidare sau alte termene limita, etc, intreaga procedura va fi foarte simpla. Iar in acest articol vom vedea ce etape trebuie sa parcurgi pentru a radia intreprinderea individuala, de ce documente ai nevoie, dar si cateva lucruri esentiale pe care...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016