Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Cum se completeaza Raportul de activitate pe anul 2019 ( Informare CECCAR)

26-Feb-2020
1073

Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati a publicat recent o informare pentru membrii filialei Bucuresti, cu privire la Raportul de activitate pentru anul 2019. 

Raportul de activitate pentru anul 2019 se va completa electronic si se va depune exclusiv on-line in platforma raport.ceccar.ro, utilizand datele de conectare (user-ul si parola) primite in anul anterior. Raportul se considera incarcat dupa finalizarea tuturor pasilor si emiterea confirmarii de incarcare.

Membrii sunt rugati sa NU ataseze la raportul de activitate documente precum: 
-adeverinte cursuri, 
-adeverinta angajator, 
-acte concediu crestere copil, 
-acte detasare in afara Romaniei, etc., 

Aceste documente se vor expedia prin e-mail, impreuna cu cererea aferenta. 

Atentie! Rapoartele depuse fizic la CECCAR Filiala Bucuresti, transmise prin e-mail sau prin Posta Romana / curier nu vor fi luate in considerare.

Termenul limita de transmitere a raportului de activitate, precum si acordarea facilitatilor financiare, este 28 februarie 2020.

Cotizatiile se calculeaza automat prin Nota de plata generata de Declaratia privind forma de desfasurare a profesiei pentru anul 2020, in functie de categoria profesionala declarata de fiecare membru. 

Viza pentru anul 2019 este valabila pana la data de 31.03.2020.

Conform Sistemului de cotizatii in cadrul CECCAR, informatiile cuprinse in Raportul de activitate se vor verifica in termen de 30 de zile de la transmiterea raportului si se va proceda la acordarea vizei anuale. 

Membrii care nu si-au depus Raportul de activitate pentru anul 2018, vor putea incarca Raportul de activitate pentru anul 2019, doar dupa validarea Raportului de activitate pentru anul 2018. 

Informatii utile pentru depunerea online a raportului de activitate 
1. Persoane fizice
Raportul de activitate pentru anul anterior, denumit in continuare raport si Declaratia privind forma de desfasurare a profesiei in anul curent, denumita in continuare declaratie se completeaza si se depun de catre persoanele fizice membre CECCAR pentru anul anterior:
- experti contabili; 
-contabili autorizati; 
-membri activi si inactivi carora le revin, potrivit reglementarilor in vigoare, obligatiile declarative privind activitatea desfasurata si de plata a cotizatiilor fixe si variabile. 

Pentru mai mult detalii despre cum se depune online raportul de activitate pentru persoanele fizice, click AICI.

2. Persoane juridice

Primul pas pentru depunerea online a raportului de activitate este sa va conectati cu datele unice de logare primite de la CECCAR Filiala Bucuresti pe platforma raport.ceccar.ro.

Dupa ce autentificarea a fost efectuata cu succes o sa ajungeti in pagina principala in care veti gasi cei 4 pasi pentru transmiterea Raportului de activitate. 

Click aici pentru a regasi toti pasii pe care trebuie sa ii parcurgeti pentru a depune online raportul.

Pe site-ul CECCAR gasiti toate declaratiile tip pe care trebuie sa le completati, dar si taxele si cotizatiile profesionale. 


Sursa: Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Cum se completeaza Raportul de activitate pe anul 2019 ( Informare CECCAR)":
Rating:

Nota: 3.33 din 3 voturi
Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!​

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Noile conditii pentru societatile care-si trimit angajatii in somaj tehnic
    • Ce conditii trebuie sa indeplineasca o societate si ce documente trebuie sa depuna, legal, pentru a putea trimite salariatii in somaj tehnic si a primi banii de la stat pentru acestia? Despre acest subiect vom discuta in continuare cu unul dintre consilierii nostri juridici, plecand de la urmatoarea situatie: "Societatea A cu profil de activitate transport calatori, a pierdut contractul de prestari servicii care ii aducea venituri, dupa decretarea starii de urgenta, in urma inchiderii...» citeste mai departe aici

  • Situatia contractelor de munca suspendate(somaj tehnic)/incetate, inregistrate de Inspectia Muncii
    • Ministerul Muncii si Protectiei Sociale informeaza, printr-un comunicat de presa, care este situatia contractelor individuale de munca suspendate/incheiate la data de 2 aprilie 2020. Conform MMPS, sunt in prezent: I: 862.557 de contracte individuale de munca suspendate,din care: -239.279 – Industria prelucatoare -171.454 – Comert cu ridicata si cu amanuntul; repararea autovehiculelor si motocicletelor -115.080 – Hoteluri si restaurante II: 173.834 de contracte individuale de...» citeste mai departe aici

  • Ghid pas cu pas pentru incarcarea documentelor necesare somajului tehnic in platforma online
    • Guvernul Romaniei a anuntat recent ca a lansat o platforma online pentru acordarea somajului tehnic. Astfel, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca informeaza ca platforma digitala poate fi consultata pe aici.gov.ro. pentru incarcarea documentelor necesare acordarii somajului tehnic pentru angajatii carora li s-a suspendat temporar contractul individual de munca din initiativa angajatorului, potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si...» citeste mai departe aici

  • Certificatele de Urgenta: 15 intrebari si raspunsuri. PFA-urile pot beneficia de ele?
    • Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri a publicat o serie de intrebari si de raspunsuri legate de Certificatele de Situatii de Urgenta. Reamintim ca Guvernul a stabilit, recent, prin OUG 32/26.03.2020 privind modificarea si completarea OUG 30/2020, ca Certificatele de Situatie de Urgenta NU mai sunt necesare pentru obtinerea somajului tehnic pentru salariatii angajatorilor care isi reduc sau isi intrerup activitatea ca urmare a efectelor epidemiei de SARS-CoV-2. Totusi,...» citeste mai departe aici

  • Guvernul aloca fonduri de peste 54 milioane de lei destinate sectorului cresterii animalelor
    • Guvernul a aprobat, in sedinta de joi – 2 aprilie, o Hotarare privind instituirea unei scheme de ajutor de stat in sectorul cresterii animalelor, prin care s-a alocat pentru anul 2020, suma de maximum 54,048 milioane de lei. Banii vor fi suportati de la bugetul de stat, in limita prevederilor bugetare aprobate Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale pentru anul 2020. Intr-un comunicat remis presei, MADR arata ca din suma totala alocata, care se acorda sub forma serviciilor...» citeste mai departe aici

  • Noi informatii despre rambursarea TVA si activitatea de control in perioada starii de urgenta(comunicat de presa ANAF)
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala a publicat recent un comunicat de presa referitor la rambursarea TVA si activitatea de control in perioada starii de urgenta. Astfel, institutia a informat ca in luna martie 2020 a restituit TVA in valoare de aproape 4 miliarde de lei, aferente unui numar de 24.526 deconturi (fata de 1,6 miliarde de lei media rambursarilor din primele doua luni ale anului 2020). De la data declararii starii de urgenta, ANAF a accelerat procesul de rambursare a TVA prin:...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2020 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016