
Baza legala
Codul fiscal, Titlul IV, Capitolul VIII, art.108-110
Modul de stabilire
Veniturile din jocuri de noroc se impun prin retinere la sursa. Impozitul datorat se determina la fiecare plata, prin aplicarea urmatorului barem de impunere asupra fiecarui venit brut primit de un participant, de la un organizator sau platitor de venituri din jocuri de noroc:
Transe de venit brut: pana la 10.000 lei, inclusiv - Impozit: 3%
Transe de venit brut: peste 10.000 - 66.750 lei, inclusiv - Impozit: 300 plus 20% pentru ceea ce depaseste suma de 10.000 lei
Transe de venit brut: peste 66.750 lei - Impozit: 11.650 plus 40% pentru ceea ce depaseste suma de 66.750.
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii
Excel pentru contabili cu ChatGPT - verificari si reconcilieri rapide
Nu sunt impozabile veniturile obtinute ca urmare a participarii la jocurile de noroc caracteristice cazinourilor, cluburilor de poker, slot-machine si lozuri sub valoarea sumei neimpozabile de 66.750 lei, inclusiv, realizate de contribuabil pentru fiecare venit brut primit.
Verificarea incadrarii in plafonul neimpozabil se efectueaza la fiecare plata, indiferent de tipul de joc din care a fost obtinut venitul respectiv. In cazul in care venitul brut primit la fiecare plata depaseste plafonul neimpozabil de 66.750 lei, inclusiv, impozitarea se efectueaza distinct fata de veniturile obtinute din participarea la alte tipuri de jocuri de noroc.
Te-ar putea interesa si:
Taxe si impozite stabilite de Codul fiscal (exceptie taxe locale)
Raport GRATUIT
Radierea unei PFA. Noile Studii de Caz cu modificarile din lege
Descarca raportul gratuit
Explicatii clare pentru munca ta zilnica.

Articole similare
Depunerea fiselor fiscale pentru IMM. Noua proceduraDividende si CASS. Ce retineri se fac in cazul in care administratorul e salariat si la alta firma?Noi reguli pentru declaratiile privind retinerea impozituluiImpozitarea veniturilor pe dividende si exceptiiOG 16/2022, sub lupa specialistilor! Rezolva rapid si legal orice problema legata de impozitul pe venit, microintreprinderi, CAS si CASS in 2023Ultimele articole
Venituri din drepturi de proprietate intelectuala. Calcul si RETINERE IMPOZIT si contributii socialeUnde se impoziteaza veniturile din redevente. Evitarea dublei impuneriRidicare dividende in avans SCArticole similare
Declarare impozit dividende 2012 | In ce conditii se depune formularul 205?Modificari Codul fiscal aduse de OUG nr. 24: Tabel comparativ Impozitul pe venitImpozitul din investitii. Modificari de la 1 ianuarie 2013 privind titlurile de valoareDistribuire dividende | Cum completam corect declaratia 205 pe anul 2012?Codul fiscal 2011 - Titlul III (partea a V-a)Articole similare
Se modifica Declaratia 100. Ce alte plati includem in formular?Pasii pe care trebuie sa ii urmati cand depuneti Declaratia 201 privind veniturile realizate din strainatateIn atentia persoanelor obligate sa depuna Declaratia 205 in 2014Doua obligatii declarative cu termen la 25 mai 2017: Formularele 200 si 201 pentru anul 2016!ANAF: Consecinte ale Ordinului nr. 1135 din 2012Ultimele articole
Calendar obligatii fiscale. Pana pe 28 februarie 2025 trebuie depuse 3 declaratii importanteD205 in 2025. ANAF a modificat, prin Ordinul 102/2025, modelul formularului. Instructiuni de completareReminder ANAF! Declaratii fiscale scadente la 27 ianuarie 2025Declaratia Unica in 2025. ANAF a actualizat PDF-ul inteligent care poate fi depus online de PFA-uriCalendar ANAF: Ce declaratii trebuie depuse pana pe 20 decembrie 2024Sfaturi de la experti
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii Monitorul oficialCodul civilCodul penal Legislatie TVA