Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate
Ministerul Finantelor Publice a demarat procedura de achizitie de servicii de recrutare de personal pentru selectarea celor 9 membri ai Consiliului de Administratie al CEC Bank S.A. Anuntul a fost postat in Sistemul Electronic de Achizitii Publice.
"Consider ca in toate companiile de stat este necesara implementarea guvernantei corporative pentru a imbunatati calitatea bunurilor si serviciilor oferite de companiile publice, precum si pentru cresterea performantelor financiare. in urma adoptarii de catre Parlament a Legii nr.111, am ales sa incepem procedurile pentru selectia conducerii CEC datorita importantei pe care o are aceasta institutie in sistemul bancar. E doar startul, procesul este unul mai amplu ce va continua saptamana viitoare cu licitatii si pentru restul companiilor din subordinea Ministerului", anunta ministrul Finantelor Publice, Anca Dragu.
Contractul, cu durata pana la 31.12.2016, are o valoare de 129.600 lei, fara TVA. Suma va fi suportata din bugetul Ministerului Finantelor Publice.
Criteriul de atribuire este cel mai bun raport calitate-pret. Cerintele si conditiile de participare sunt detaliate in caietul de sarcini.
Potrivit Legii nr. 111/2016, este obligatoriu ca selectia candidatilor sa fie efectuata de un expert independent, persoana fizica sau juridica, specializata in recrutarea resurselor umane, in cazul intreprinderilor publice care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii: au cifra de afaceri de 7.300.000 de euro si au cel putin 50 de angajati. CEC Bank S.A. se incadreaza in aceasta categorie.
Ghidul practic al contabilitatii in 2024 Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
Cheltuieli deductibile si nedeductibile
Pana in acest moment, Ministerul Finantelor Publice are o singura companie in subordine cu management corporativ implementat. Este vorba despre Compania Nationala Imprimeria Romana care, inca din 2012, de la startul implementarii OUG 109 a pus in aplicare procedura de selectie a membrilor Consiliului de Administratie si a Directoratului. Pe parcursul celor patru ani, decizia s-a dovedit una de succes. Noul management a demonstrat ca implementarea unei strategii pe baza principiilor guvernantei corporative a condus la rezultate financiare in crestere.
Sursa: MFP
Atentie contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate
Articole similare
MFP a publicat lista instrumentelor juridice pentru schimbul de informatii cu alte stateComunicat MFP: Cum vede Bruxelles viitorul financiarProiectul bugetului de stat pe 2018, azi pe masa GuvernuluiLista neagra a fiscului in relatia cu microintreprinderile si codurile noi revizuiteOMFP 2894/2019: Ce documente au fost incluse in Spatiul Privat VirtualUltimele articole
E-Factura: Arhivarea facturilor se face in format PDF sau XML?OUG pentru masuri fiscal-bugetare, adoptat de Guvern. 5 prevederi importanteE-Transport: Ce sanctiuni se aplica de la 1 ianuarie 2025Finantele, imprumuturi de la banci de 5,675 miliarde de lei in septembrie 2024Declaratia pentru trezorerie. Au si ONG-urile obligatia de a o depune?Articole similare
Star-Up Nation 2019: Comisionul de garantare perceput beneficiarilor a fost REDUSNu se mai plateste taxa de timbru pentru certificatele si adeverintele emise de ANAFModificari in Codul de procedura fiscala: termene noi case de marcat electroniceFonduri de peste 170 de milioane de euro pentru IMM-uri si pentru studentiInstitutiile de credit selectate ca partenere in implementarea programelor START si SRL-DUltimele articole
Operatorii economici care NU dau bonuri fiscale sau detin sume nejustificate in casele de marcat vor fi mai aspru sanctionati de autoritatiEste OFICIAL! Codul fiscal a fost MODIFICAT prin Ordonanta11/2022NU mai este relevant anul in care au fost distribuite dividendele. Impozitul se va plati pana pe 25 ianuarieANAF a modificat Nomenclatorul obligatiilor fiscale. Se abroga prevederile legale prin care a fost instituita taxa pe activele financiareModificari privind completarea formularelor D100 si D710. (OPANAF 51/2021)Sfaturi de la experti
Impactul depasirii plafonului si cesiunea partilor sociale asupra statutului de microintreprindere
Intrebare: Daca in cursul lunii august am depasit cifra de 500.000 euro verificand impreuna la cele 5 firme, trebuie sa modific vectorul la firmele 2 si 3 in platitor de impozit pe profit incepand cu trimestrul III (01.07.2024)? Sau, daca la...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Facturi primite de la furnizor cu cod de TVA anulat
Intrebare: Suntem un magazin alimentar si in luna august am efectuat mai multe achizitii de marfa de la un furnizor. In momentul achizitiilor din 03 si 10 august, furnizorul avea codul de TVA anulat (din oficiu) incepand cu data de...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2024Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2024Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2024Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2024Legislatie TVA