Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Proiect pentru modificarea OUG 77/2014 privind procedurile nationale in domeniul ajutorului de stat si completarea Legii concurentei 21/1996

13-Oct-2015
709

Ministerul de Finante a publicat recent un proiect de Ordonanta de urgenta privind modificarea OUG 77/2014 privind procedurile nationale in domeniul ajutorului de stat, precum si pentru modificarea si completarea Legii Concurentei 21/1996.



Modificarile legislative propuse prin prezentul proiect de Ordonanta de urgenta sunt urmatoarele:

Avand in vedere ca in continutul art. 7 alin. (1) din OUG 77/2014 nu sunt cuprinse toate organismele administratie centrale cu atributii in implementarea politicii Guvernului, care pot fi furnizatoare de masuri de natura ajutorului de stat sau de minimis, se va completa alin. (1) astfel incat sa se poata regasi in continutul articolului orice furnizor de ajutor de stat al administratiei centrake astfel: "Orice proiect de masura susceptibila a reprezenta ajutor de stat sau ajutor de minimis initiat de organele de specialitate ale administratiei publice centrale, de unitatile aflate in subordinea, in coordonarea si, respectiv, sub autoritatea acestora, de institutiile de specialitate ale administratiei publice centrale, precum si cele asimilate acestora cu atributii in implementarea politicii Guvernului, unde trebuie sa fie insotit de un memorandum aprobat de Guvern privind oportunitatea promovarii respectivei masuri".

Fundamentarea promovarii oricarei masuri de natura ajutorului de stat trebuie sa revina initiatorului/furnizorului, acesta fiind cel mai in masura sa argumenteze necesitatea interventiei statului in economia de piata.

De asemenea, trebuie avut in vedere faptul ca, in conformitate cu prevederile HG 98/2010 privind constituirea Consiliului interministerial "Consiliul pentru aplicarea politicii in domeniul ajutorului de stat", monitorizarea respectarii prevederilor in materia ajutorului de stat, evaluarea strategiilor in domeniul ajutorului de stat si dezbaterea rapoartelor furnizorilor referitoare la impactul in economie a ajutoarelor pe care acestia le acorda, sunt deja reglementate printre atributiile Consililului interministerial, nefiind necesare precizari suplimentare de natura sa instituie un paralelism legislativ.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Proiect pentru modificarea OUG 77/2014 privind procedurile nationale in domeniul ajutorului de stat si completarea Legii concurentei 21/1996":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscall

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Suspendarea activitatii unei firme, fara regim derogatoriu. Aspecte fiscale
    • "Exista 2 variante de suspendare: Suspendarea fara regim derogatoriu si Suspendarea cu regim derogatoriu. Va rog sa ne spuneti opinia dumneavoastra cu privire la suspendarea fara regim derogatoriu. Aceasta suspendare presupune urmatoarele conditii: - Societatea nu va mai putea emite facturi si deduce costuri dar pot fi inregistrate facturi de la furnizori, comisioane bancare sau alte costuri legate de administrarea societatii; in acest fel se pastreaza relatia contractuala cu furnizorii...» citeste mai departe aici

  • Anuntul liderului PSD privind legea dublului standard: Inclusiv fermierii romani vor fi afectati de actul normativ
    • Daca initial se specula faptul ca legea dublului standard este menita sa afecteze, in principal, marii comercianti straini, liderul PSD, Liviu Dragnea, a adus lamuriri suplimentare, precizand ca prevederile actului normativ se vor aplica tuturor produselor, inclusiv celor romanesti. Noul proiect lege anuntat zilele trecute de seful social-democratilor are rolul de a descuraja “dublul standard” nu doar intre produsele vandute in Romania si cele din Occident, ci si intre produsele...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016