Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ANAF: Spatiul Privat Virtual este disponibil 24/24 in mod gratuit

30-Apr-2018
4904

Serviciul Spatiul Privat Virtual (SPV) este disponibil 24 de ore din 24, atat persoanelor fizice, direct sau prin imputernicit, cat si persoanelor juridice sau entitatilor fara personalitate juridica, prin reprezentant legal, reprezentant desemnat sau prin imputernicit, se arata intr-un comunicat ANAF.

Aceasta modalitate de comunicare are o serie de avantaje, cum ar fi: economia de timp, gratuitatea si accesul direct la informatii fiscale personale actuale.

Spatiul Privat Virtual pune la dispozitia persoanelor fizice si persoanelor juridice - un spatiu virtual prin intermediul caruia se efectueaza comunicarea electronica a actelor administrative fiscale emise in forma electronica de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), precum si a informatiilor si inscrisurilor in legatura cu situatia fiscala proprie a acestora.

"Documentele comunicate prin SPV au aceeasi putere juridica cu cele comunicate prin posta sau la ghiseu. In cazul utilizarii SPV nu se mai foloseste si alta modalitate de comunicare a actului administrativ fiscal", se mai precizeaza in comunicatul mentionat mai sus.

>> Puteti accesa serviciul Spatiul Privat Virtual cu ajutorul link-ului:

https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice/!ut/p/a1/hY9PC4JAFMQ_

>> Puteti consulta comunicatul ANAF aici!

 

 

Sursa: ANAF

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Obligatiilor companiilor in ceea ce priveste inregistrarea si raportarile la O.N.P.C.S.B

    • Societatile, indiferent de natura capitalului (autohton sau international), trebuie sa respecte prevederile Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, republicata si actualizata prin acte normative ulterioare. Legea impune un cadru de conformitate pentru entitatile raportoare, care include, printre altele, obligatii de cunoastere a clientelei, evaluare a riscului, raportare a tranzactiilor suspecte sau in numerar, desemnarea de...» citeste mai departe aici

  • Lichidare firma. Exemplu de MONOGRAFIE contabila utila in 2025 daca va inchideti firma

    • Unele firme, din diverse motive precum lipsa de activitate, acumularea de pierderi sau decizia asociatului unic, ajung in situatia de a fi lichidate. Procesul de inchidere presupune parcurgerea mai multor etape administrative si contabile, printre care dizolvarea voluntara, radierea si intocmirea unei monografii contabile finale. In cele ce urmeaza, prezentam un exemplu practic de monografie contabila aplicabila in 2025, utila pentru radierea societatii. O societate are urmatoarea situatie in...» citeste mai departe aici

  • Impozit dividende. 5 intrebari si raspunsuri cu privire la cota de impozitare in 2025 + alte aspecte contabile

    • Distribuirea dividendelor reprezinta un proces esential pentru recompensarea asociatilor/actionarilor unei societati, dar implica o serie de obligatii fiscale si contabile ce trebuie respectate cu strictete. In anul 2025, cota de impozitare aplicabila dividendelor distribuite este de 10%, conform legislatiei in vigoare, aplicabila atat dividendelor interimare, cat si celor distribuite din profitul exercitiilor financiare incheiate anterior. Este important de subliniat ca, pentru a beneficia...» citeste mai departe aici