Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Elena Udrea: Contributia operatorilor din turism la PIB a crescut de la un trimestru la altul

17-Feb-2011
2502
Elena Udrea, ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, a prezentat cifrele inregistrate anul trecut de turismul romanesc. ?In ultimele raportari ale INS la capitolul servicii, contributia in PIB pentru 2010 la categoria turoperatori a avut o creştere de 14,9% in trimestrul unu, 8,2% in trimestrul al doilea, 24,1% in trimestrul al treilea şi 37,2% in ultimul trimestru", a spus Udrea, care a prezentat si un nou Plan National de Marketing Strategic pentru promovarea Romaniei.

Noua strategie se axeaza pe promovarea destinatiilor competitive pe Internet, prin Facebook: "Romania va avea prima oara un plan de promovare profesionist, care va avea obiective clare, va ştii cui, cand, catre cine se adreseaza. Obiectivele noului plan de marketing strategic sunt masurabile. Acest plan ne indica faptul ca este nevoie de mai multa promovare pe Internet. Acest lucru nu a fost facut pana acum, deci orice demers pe care l-am face in acest sens va fi mai bine decat zero?.

Potrivit doamnei ministru, actiunile de promovare cuprinse Planul de Marketing Strategic sunt finantate din fonduri europene, in valoare de 118 milioane euro, pentru perioada 2011 - 2015. Bugetul pentru 2011 se ridica la 21,5 milioane euro, pentru 2012 la 29 milioane euro, pentru 2013 la 21,5 milioane euro, pentru 2014 şi pentru 2015 la cate 23 milioane euro.
Bugetul cuprinde proiectele din cadrul strategiei de produs, de vanzari, comunicare, infrastructura de marketing şi actiunile de cooperare.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Votati articolul "Elena Udrea: Contributia operatorilor din turism la PIB a crescut de la un trimestru la altul":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Modificari de TAXE in Codul Fiscal - Studii de caz si explicatii UTILE

Atentie contabili!

Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificari de TAXE in Codul Fiscal - Studii de caz si explicatii UTILE


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016






Sfaturi de la experti



© 2007 - 2023 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Modificari de TAXE in Codul Fiscal - Studii de caz si explicatii UTILE

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016