Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Juergen Schunn: doar 20% dintre firmele infiintate in 1990 mai exista si astazi

23-Apr-2019
2996

Care este secretul unei companii pentru a rezista in timp? Probabil ca raspunsul la aceasta intrebare este la fel de divers pe cat de multe business-uri de succes gasesti pe piata.

Nu foarte multe companii se pot lauda insa cu o prezenta activa pe piata de business din Romania intinsa pe un sfert de secol.

Omul de afaceri Juergen Schunn spune ca „doar 20% dintre firmele infiintate in 1990 exista si astazi”.

Auto Schunn, compania fondata in 1993 de catre acesta, este una dintre firmele care a reusit sa reziste pe piata in tot acest timp. Performanta este cu atat mai mare, cu cat mediul de afaceri post decembrist nu fost printre cele mai propice pentru antreprenoriat:

  • O piata de business extrem de volatila, indeosebi inainte de anii 2000

  • O putere de cumparare extrem de scazuta a romanilor in primii ani de dupa iesirea din comunism

  • O criza financiara feroce care a lovit o lume intreaga, inclusiv Romania, in 2008.

 Cu toate acestea, astazi compania Auto Schunn se pozitioneaza drept lider pe segmentul de reprezentante auto din vestul Romaniei, fiind unul dintre cei mai importanti parteneri autorizati ai celui mai puternic brand de autoturisme premium din lume, Mercedes-Benz.

Care a fost secretul companiei Auto Schunn?

Domnul Juergen Schunn, fondatorul companiei care ii poarta numele, spune ca a existat un mix de factori care au permis perpetuarea firmei sale de-a lungul celor 25 de ani:

„In spatele succesului afacerii noastre au persistat o serie de factori strategici precum gandirea pe termen lung, investitiile pe masura veniturilor, realizate in mod perpetuu, fapt ce a permis o dezvoltare organica, progresiva, diversificarea strategiei de afaceri prin implementarea de noi idei de dezvoltare a business-ului in sfera activitatilor de dealer auto rulate si auto noi, stabilitate si, nu in ultimul rand, mentinerea unui climat de incredere insuflat la toate nivelele structurii organizationale.”

De asemenea, aceasta a adaugat faptul ca relatiile de parteneriat incheiate cu oameni care impartasesc aceleasi valori cu cele ale companiei au reprezentat au contribuit fundamental la mentinerea companiei Auto Schunn pe un traseu sigur de dezvoltare in toti acesti ani.

In ultimul sfert de secol, compania Auto Schunn s-a dezvoltat pe fundatia unui set de principii solide, care au fost insuflate in mod constant si celor peste 200 de angajati pe care firma ii are in prezent.

Juergen Schunn:

„Echipa Auto Schunn are in componenta o multime de tineri, dar si angajati cu zeci de ani vechime, oameni care au ramas alaturi de noi in toti acesti ani datorita mediului sigur de lucru pe care ne-am straduit sa il dezvoltam si sa il mentinem.”

In cei 25 de ani de activitate pe piata auto de vanzare din Romania, compania estimeaza cifre de vanzari de ordinul zecilor de mii de unitati si o cifra cumulata de afaceri care depaseste 400 de milioane de euro.

Omul de afaceri a tinut sa puncteze faptul ca „un rol vital in dezvoltarea companiei Auto Schunn l-a avut managerul nostru general, cel mai vechi om din firma, doamna economist Elena Kovacs.

Strategiile dezvoltate de domnia sa, dar si parteneriatele pe care le-a initiat si le-a mentinut de-a lungul timpului, au asezat firma pe locul in care se afla astazi: cel mai important dealer de autoturisme din vestul Romaniei, cu cate o reprezentanta auto sau centre de service auto in orasele mari din zona de vest a tarii: Arad, Deva, Suceava, Sibiu si Timisoara, dar si in Germania, cu un showroom Auto Schunn in orasul Westendorf.

Care sunt planurile de viitor?

Ca orice firma care isi respecta trecutul si principiile, Auto Schunn tinteste cu incredere spre viitor, pe un drum care, spune domnul Juergen Schunn, ii va permite, pe de-o parte, sa perpetueze mentalitatea germana insuflata de acesta in urma cu un sfert de secol si care a dainuit pana astazi, dar si sa se mentina ferm pe o linie de dezvoltare durabila.

Juergen Schunn:

”Pe viitor, vom urmari cu atentie toate oportunitatile care se vor ivi in piata si vom dezvolta planuri de actiune pe directiile cele mai benefice pentru companiile noastre.

Ca parte din procesul de extindere a afacerii, ne vom orienta si ne vom extinde in directiile pe care le consideram cele mai oportune avand, totodata, incredere in experienta vasta pe care o avem in acest domeniu de activitate.”

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • [MODEL] Contract de mecenat si reglementari cheie

    • Contractul de mecenat este un instrument juridic prin care o persoana fizica sau juridica ofera sprijin material ori financiar unei activitati culturale, artistice, stiintifice sau educationale, fara a urmari un beneficiu direct. Acest tip de contract este reglementat de Legea nr. 32/1994 si se bazeaza pe principiul generozitatii si al recunoasterii meritelor celor sustinuti. In acest articol vom prezenta principalele reglementari cheie cu privire la actul de mecenat si vom prezenta un model de...» citeste mai departe aici

  • Ce beneficii si facilitati salariale neimpozabile pot acorda angajatorii salariatilor intr-un an

    • Angajatorii pot oferi salariatilor, pe langa salariul de baza, o serie de beneficii si facilitati care, in anumite conditii, nu sunt impozabile. Aceste avantaje contribuie la motivarea si fidelizarea personalului, fara a genera obligatii fiscale suplimentare pentru angajati. In acest articol, vom prezenta principalele tipuri de beneficii si facilitati salariale neimpozabile care pot fi acordate intr-un an, precum si conditiile legale de acordare. » citeste mai departe aici

  • Declaratia 101. Cum sa o completati daca treceti de la impozit micro la impozit pe profit in 2025

    • In contextul modificarilor fiscale aplicabile din 2025, contribuabilii trebuie sa acorde o atentie sporita obligatiilor declarative si de plata. Schimbarea regimului de impozitare, de la microintreprindere la impozit pe profit, impune completarea corecta a formularelor fiscale. In continuarea articolului vom vedea cateva clarificari privind completarea Declaratiei 101 in aceste situatii. Astfel, un contribuabil are nelamuriri in legatura cu urmatoarele. Daca in trimestrul 1 am fost platitor...» citeste mai departe aici

  • Registru Unic de Control. Este necesar un nou registru la schimbarea sediului social?

    • Registrul unic de control este un document obligatoriu pentru contribuabilii persoane juridice inregistrati la Registrul Comertului, avand rolul de a evidentia toate controalele efectuate de autoritatile competente. Reglementat prin Legea nr. 252/2003, acest registru se pastreaza la sediul social si la sediile secundare autorizate. In contextul schimbarii sediului social, apar frecvent intrebari legate de necesitatea unui nou registru. Astfel, un contribuabil intreaba daca are nevoie de un alt...» citeste mai departe aici

  • Obligatiilor companiilor in ceea ce priveste inregistrarea si raportarile la O.N.P.C.S.B

    • Societatile, indiferent de natura capitalului (autohton sau international), trebuie sa respecte prevederile Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, republicata si actualizata prin acte normative ulterioare. Legea impune un cadru de conformitate pentru entitatile raportoare, care include, printre altele, obligatii de cunoastere a clientelei, evaluare a riscului, raportare a tranzactiilor suspecte sau in numerar, desemnarea de...» citeste mai departe aici

  • Lichidare firma. Exemplu de MONOGRAFIE contabila utila in 2025 daca va inchideti firma

    • Unele firme, din diverse motive precum lipsa de activitate, acumularea de pierderi sau decizia asociatului unic, ajung in situatia de a fi lichidate. Procesul de inchidere presupune parcurgerea mai multor etape administrative si contabile, printre care dizolvarea voluntara, radierea si intocmirea unei monografii contabile finale. In cele ce urmeaza, prezentam un exemplu practic de monografie contabila aplicabila in 2025, utila pentru radierea societatii. O societate are urmatoarea situatie in...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016