Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ordinul nr. 43/2020: S-au aprobat modelele de formulare pentru colectarea creantelor bugetare

26-Feb-2020
1606

In Monitorul Oficial al Romaniei nr. 150 din 25 februarie 2020 a fost publicat Ordinul nr. 43/2020 privind aprobarea modelelor de formulare utilizate in domeniul colectarii creantelor bugetare.

Ordinul emis de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice a intrat in vigoare de marti - 25 februarie 2020.

Ordinul nr. 43/2020 are in vedere dispozitiile art. 342 alin. (3) si (4) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 16 alin. (7) din Legea serviciilor comunitare de utilitati publice nr. 51/2006, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

De asemenea, Ordinul are la baza avizul favorabil al Ministerului Finantelor Publice nr. 806.431/2020 si referatul de aprobare al Directiei financiar, contabilitate, administrativ din cadrul Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice nr. 713.415/2019.

Totodata, au fost avute in vedere prevederile art. 4 alin. (4) din Regulamentul de organizare si functionare a Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice - A.N.R.S.C., aprobat prin Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice nr. 22/2017, cu modificarile si completarile ulterioare,

Extras din Ordinul nr. 43/2020 al Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice

Art. 1. -
(1) Se aproba modelele, precum si caracteristicile de tiparire, modul de difuzare si de pastrare a urmatoarelor formulare:


1. Notificare privind obligatiile bugetare restante, prevazuta in anexa nr. 1;
2. Decizie referitoare la obligatiile bugetare accesorii, reprezentand dobanzi si penalitati de intarziere, prevazuta in anexa nr. 2;
3. Somatie, prevazuta in anexa nr. 3;
4. Titlu executoriu, prevazut in anexa nr. 4;
5. Adresa de infiintare a popririi asupra disponibilitatilor banesti, prevazuta in anexa nr. 5;
6. Adresa de instiintare privind infiintarea popririi, prevazuta in anexa nr. 6;
7. Decizie de ridicare a masurilor de executare silita asupra disponibilitatilor banesti, prevazuta in anexa nr. 7;
8. Somatie (pentru titlurile executorii obtinute in urma unor sentinte judecatoresti), prevazuta in anexa nr. 8;
9. Adresa de infiintare a popririi asupra disponibilitatilor banesti (pentru titlurile executorii obtinute in urma unor sentinte judecatoresti), prevazuta in anexa nr. 9;
10. Adresa de instiintare privind infiintarea popririi (pentru titlurile executorii obtinute in urma unor sentinte judecatoresti), prevazuta in anexa nr. 10;
11. Anunt individual pentru comunicarea prin publicitate, prevazut in anexa nr. 11;
12. Anunt colectiv pentru comunicarea prin publicitate, prevazut in anexa nr. 12;
13. Proces-verbal privind indeplinirea procedurii de comunicare prin publicitate, prevazut in anexa nr. 13;
14. Proces-verbal de constatare a implinirii termenului de prescriptie a dreptului de a cere executarea silita, prevazut in anexa nr. 14;
15. Adresa de infiintare a popririi asiguratorii asupra disponibilitatilor banesti, prevazuta in anexa nr. 15;
16. Adresa de infiintare a popririi asiguratorii asupra sumelor datorate debitorului de catre terti, prevazuta in anexa nr. 16;
17. Proces-verbal de sechestru asigurator pentru bunuri mobile, prevazut in anexa nr. 17;
18. Proces-verbal de sechestru asigurator pentru bunuri imobile, prevazut in anexa nr. 18;
19. Decizie de ridicare a popririi asiguratorii asupra disponibilitatilor banesti, prevazuta in anexa nr. 19;
20. Decizie de ridicare a popririi asiguratorii a sumelor datorate debitorului de catre terti, prevazuta in anexa nr. 20;
21. Decizie de ridicare a sechestrului asigurator aplicat asupra bunurilor, prevazuta in anexa nr. 21;
22. Adresa de infiintare a popririi executorii asupra disponibilitatilor banesti, prevazuta in anexa nr. 22;
23. Adresa de infiintare a popririi executorii asupra sumelor datorate debitorului de catre terti, prevazuta in anexa nr. 23;
24. Adresa de instiintare privind infiintarea popririi executorii ca urmare a transformarii masurilor asiguratorii in masuri executorii, prevazuta in anexa nr. 24;
25. Adresa de infiintare a popririi asupra sumelor datorate debitorului de catre terti, prevazuta in anexa nr. 25;
26. Adresa de infiintare a popririi asupra sumelor pe care debitorul le are de incasat de la autoritati sau institutii publice, prevazuta in anexa nr. 26;
27. Proces-verbal de sechestru pentru bunuri mobile, prevazut in anexa nr. 27;
28. Proces-verbal de sechestru pentru bunuri imobile, prevazut in anexa nr. 28;
29. Proces-verbal de sigilare/desigilare a bunurilor, prevazut in anexa nr. 29;
30. Proces-verbal de instituire a administratorului-sechestru, prevazut in anexa nr. 30;
31. Proces-verbal de predare-primire in cazul valorificarii prin vanzarea bunurilor mobile in regim de consignatie, prevazut in anexa nr. 31;
32. Anunt privind vanzarea bunurilor mobile, prevazut in anexa nr. 32;
33. Anunt privind vanzarea bunurilor imobile, prevazut in anexa nr. 33;
34. Adresa de instiintare privind valorificarea bunurilor sechestrate prin vanzare la licitatie, prevazuta in anexa nr. 34;
35. Cerere de participare la licitatie si oferta de cumparare, prevazute in anexa nr. 35;
36. Proces-verbal privind desfasurarea si rezultatul licitatiei pentru valorificarea bunurilor mobile, prevazut in anexa nr. 36;
37. Proces-verbal privind desfasurarea si rezultatul licitatiei pentru valorificarea bunurilor imobile/ansamblului de bunuri imobile, prevazut in anexa nr. 37;
38. Proces-verbal privind valorificarea bunurilor prin vanzare directa, prevazut in anexa nr. 38;
39. Proces-verbal de adjudecare pentru bunuri mobile, prevazut in anexa nr. 39;
40. Proces-verbal de adjudecare pentru bunuri imobile, prevazut in anexa nr. 40;
41. Proces-verbal de predare primire a bunurilor valorificate, prevazut in anexa nr. 41;
42. Proces-verbal privind cheltuielile de executare silita, prevazut in anexa nr. 42;
43. Decizie de ridicare a masurilor de executare silita a sumelor pe care debitorul le are de incasat de la autoritati sau institutii publice, prevazuta in anexa nr. 43;
44. Decizie de ridicare a masurilor de executare silita a sumelor datorate debitorului de catre terti, prevazuta in anexa nr. 44;
45. Decizie de ridicare a masurilor de executare silita aplicate asupra bunurilor sechestrate, prevazuta in anexa nr. 45;
46. Decizie de anulare a actului administrativ fiscal, prevazuta in anexa nr. 46.
(2) Anexele nr. 1-46*) fac parte integranta din prezentul ordin.
*) Anexele nr. 1-46 se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 150 bis.

Art. 2. -
Directia financiar, contabilitate, administrativ din cadrul Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice va lua masuri pentru ducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin.

Art. 3. -
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Ordinul nr. 43/2020: S-au aprobat modelele de formulare pentru colectarea creantelor bugetare":
Rating:

Nota: 5 din 3 voturi
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Declaratia A4200 care contine datele inregistrate de casele de marcat trebuie depusa pana pe 20 a lunii urmatoare celei de raportare
    • Datele inregistrate de aparatele de marcat electronice fiscale pana la momentul realizarii conectarii lor la ANAF vor fi transmise de operatorii economici prin depunerea declaratiei A4200 pana pe 20 a lunii urmatoare celei de raportare. Dupa momentul conectarii aparatului de marcat electronic fiscal la sistemul informatic datele inregistrate de acesta se vor transmite automat ,dupa generarea raportului Z de inchidere zilnica, fara a mai fi necesara transmiterea declaratiei A4200. In situatia in...» citeste mai departe aici

  • Situatii financiare interimare. Ce documente sunt necesare la bilant?
    • Una din firmele din grup vrea sa intocmeasca un Bilant interimar la 30.09.2021 pentru a distribui dividende din anul curent. Pe langa formularul de bilant interimar, ce documente mai trebuiesc zipuite la bilant? Multumesc. Raspunsul expertului contabil Mariana Prejbeanu: Situatiile financiare interimare sunt insotite de politicile contabile semnificative si se depun la organul fiscal, in termen de 30 de zile de la aprobarea acestora de catre Adunarea generala a asociatilor/actionarilor (AGA),...» citeste mai departe aici

  • Din 20 octombrie angajatorii care nu platesc salariile la timp ar putea fi amendati cu pana la 10.000 de lei
    • Incepand din 20 octombrie 2021 se aplica modificarile recente aduse Codului Muncii de OUG 117/2021 care constau in amenzi de pana la 10.000 de lei pentru angajatorii care nu platesc salariile la timp. Pana acum inspectorii care constatau acest lucru puteau doar sa dispuna indeplinirea obligatiei de catre angajatori. Angajatorii trebuie sa plateasca salariile angajatilor la timp. In caz contrar, nu vor mai fi pasuiti de inspectorii de munca care vor aplica direct amenzi intre 5.000 si 10.000 de...» citeste mai departe aici

  • La ce lucruri trebuie sa fii atent cand cumperi o casa
    • Decizia de a cumpara o casa este un pas important, mai ales ca aceasta alegere ar putea fi pentru tot restul vietii. O casa la curte are nenumarate avantaje: un spatiu in care te poti relaxa in aer liber, poti practica unele pasiuni, cum ar fi gradinaritul, un loc amenajat pentru a bea cafeaua in fiecare dimineata inconjurat de verdeata sau locul de joaca perfect pentru copii, indiferent de anotimp. Fie ca ai decis ca este momentul sa schimbi viata la bloc pentru o casa sau este prima achizitie...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2021 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016