Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ordinul nr. 43/2020: S-au aprobat modelele de formulare pentru colectarea creantelor bugetare

26-Feb-2020
2282

In Monitorul Oficial al Romaniei nr. 150 din 25 februarie 2020 a fost publicat Ordinul nr. 43/2020 privind aprobarea modelelor de formulare utilizate in domeniul colectarii creantelor bugetare.

Ordinul emis de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice a intrat in vigoare de marti - 25 februarie 2020.

Ordinul nr. 43/2020 are in vedere dispozitiile art. 342 alin. (3) si (4) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 16 alin. (7) din Legea serviciilor comunitare de utilitati publice nr. 51/2006, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

De asemenea, Ordinul are la baza avizul favorabil al Ministerului Finantelor Publice nr. 806.431/2020 si referatul de aprobare al Directiei financiar, contabilitate, administrativ din cadrul Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice nr. 713.415/2019.

Totodata, au fost avute in vedere prevederile art. 4 alin. (4) din Regulamentul de organizare si functionare a Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice - A.N.R.S.C., aprobat prin Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice nr. 22/2017, cu modificarile si completarile ulterioare,

Extras din Ordinul nr. 43/2020 al Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice

Art. 1. -
(1) Se aproba modelele, precum si caracteristicile de tiparire, modul de difuzare si de pastrare a urmatoarelor formulare:


1. Notificare privind obligatiile bugetare restante, prevazuta in anexa nr. 1;
2. Decizie referitoare la obligatiile bugetare accesorii, reprezentand dobanzi si penalitati de intarziere, prevazuta in anexa nr. 2;
3. Somatie, prevazuta in anexa nr. 3;
4. Titlu executoriu, prevazut in anexa nr. 4;
5. Adresa de infiintare a popririi asupra disponibilitatilor banesti, prevazuta in anexa nr. 5;
6. Adresa de instiintare privind infiintarea popririi, prevazuta in anexa nr. 6;
7. Decizie de ridicare a masurilor de executare silita asupra disponibilitatilor banesti, prevazuta in anexa nr. 7;
8. Somatie (pentru titlurile executorii obtinute in urma unor sentinte judecatoresti), prevazuta in anexa nr. 8;
9. Adresa de infiintare a popririi asupra disponibilitatilor banesti (pentru titlurile executorii obtinute in urma unor sentinte judecatoresti), prevazuta in anexa nr. 9;
10. Adresa de instiintare privind infiintarea popririi (pentru titlurile executorii obtinute in urma unor sentinte judecatoresti), prevazuta in anexa nr. 10;
11. Anunt individual pentru comunicarea prin publicitate, prevazut in anexa nr. 11;
12. Anunt colectiv pentru comunicarea prin publicitate, prevazut in anexa nr. 12;
13. Proces-verbal privind indeplinirea procedurii de comunicare prin publicitate, prevazut in anexa nr. 13;
14. Proces-verbal de constatare a implinirii termenului de prescriptie a dreptului de a cere executarea silita, prevazut in anexa nr. 14;
15. Adresa de infiintare a popririi asiguratorii asupra disponibilitatilor banesti, prevazuta in anexa nr. 15;
16. Adresa de infiintare a popririi asiguratorii asupra sumelor datorate debitorului de catre terti, prevazuta in anexa nr. 16;
17. Proces-verbal de sechestru asigurator pentru bunuri mobile, prevazut in anexa nr. 17;
18. Proces-verbal de sechestru asigurator pentru bunuri imobile, prevazut in anexa nr. 18;
19. Decizie de ridicare a popririi asiguratorii asupra disponibilitatilor banesti, prevazuta in anexa nr. 19;
20. Decizie de ridicare a popririi asiguratorii a sumelor datorate debitorului de catre terti, prevazuta in anexa nr. 20;
21. Decizie de ridicare a sechestrului asigurator aplicat asupra bunurilor, prevazuta in anexa nr. 21;
22. Adresa de infiintare a popririi executorii asupra disponibilitatilor banesti, prevazuta in anexa nr. 22;
23. Adresa de infiintare a popririi executorii asupra sumelor datorate debitorului de catre terti, prevazuta in anexa nr. 23;
24. Adresa de instiintare privind infiintarea popririi executorii ca urmare a transformarii masurilor asiguratorii in masuri executorii, prevazuta in anexa nr. 24;
25. Adresa de infiintare a popririi asupra sumelor datorate debitorului de catre terti, prevazuta in anexa nr. 25;
26. Adresa de infiintare a popririi asupra sumelor pe care debitorul le are de incasat de la autoritati sau institutii publice, prevazuta in anexa nr. 26;
27. Proces-verbal de sechestru pentru bunuri mobile, prevazut in anexa nr. 27;
28. Proces-verbal de sechestru pentru bunuri imobile, prevazut in anexa nr. 28;
29. Proces-verbal de sigilare/desigilare a bunurilor, prevazut in anexa nr. 29;
30. Proces-verbal de instituire a administratorului-sechestru, prevazut in anexa nr. 30;
31. Proces-verbal de predare-primire in cazul valorificarii prin vanzarea bunurilor mobile in regim de consignatie, prevazut in anexa nr. 31;
32. Anunt privind vanzarea bunurilor mobile, prevazut in anexa nr. 32;
33. Anunt privind vanzarea bunurilor imobile, prevazut in anexa nr. 33;
34. Adresa de instiintare privind valorificarea bunurilor sechestrate prin vanzare la licitatie, prevazuta in anexa nr. 34;
35. Cerere de participare la licitatie si oferta de cumparare, prevazute in anexa nr. 35;
36. Proces-verbal privind desfasurarea si rezultatul licitatiei pentru valorificarea bunurilor mobile, prevazut in anexa nr. 36;
37. Proces-verbal privind desfasurarea si rezultatul licitatiei pentru valorificarea bunurilor imobile/ansamblului de bunuri imobile, prevazut in anexa nr. 37;
38. Proces-verbal privind valorificarea bunurilor prin vanzare directa, prevazut in anexa nr. 38;
39. Proces-verbal de adjudecare pentru bunuri mobile, prevazut in anexa nr. 39;
40. Proces-verbal de adjudecare pentru bunuri imobile, prevazut in anexa nr. 40;
41. Proces-verbal de predare primire a bunurilor valorificate, prevazut in anexa nr. 41;
42. Proces-verbal privind cheltuielile de executare silita, prevazut in anexa nr. 42;
43. Decizie de ridicare a masurilor de executare silita a sumelor pe care debitorul le are de incasat de la autoritati sau institutii publice, prevazuta in anexa nr. 43;
44. Decizie de ridicare a masurilor de executare silita a sumelor datorate debitorului de catre terti, prevazuta in anexa nr. 44;
45. Decizie de ridicare a masurilor de executare silita aplicate asupra bunurilor sechestrate, prevazuta in anexa nr. 45;
46. Decizie de anulare a actului administrativ fiscal, prevazuta in anexa nr. 46.
(2) Anexele nr. 1-46*) fac parte integranta din prezentul ordin.
*) Anexele nr. 1-46 se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 150 bis.

Art. 2. -
Directia financiar, contabilitate, administrativ din cadrul Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice va lua masuri pentru ducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin.

Art. 3. -
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Votati articolul "Ordinul nr. 43/2020: S-au aprobat modelele de formulare pentru colectarea creantelor bugetare":
Rating:

Nota: 5 din 3 voturi
Urmareste-ne pe Google News
E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz

Atentie contabili!

Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016







Sfaturi de la experti



© 2007 - 2024 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016