Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Profit dublat in 2017. Ce ne poate trage firma in jos fara sa stim?

14-Mar-2017
3038

Daca anul trecut nu a fost unul cel mai fericit din punct de vedere financiar pentru firma dumneavoastra, atunci cu atat mai mult va doriti, cu siguranta, ca 2017 sa intreaca obiectivele propuse pentru ultima una din an.

Din fericire, si noi ne dorim acelasi lucru. Vrem sa va dam doar cateva exemple de metode care fac ca multe dintre obiectivele financiare ale firmei sa nu fie indeplinite, fara sa ne dam intotdeauna seama de motivele reale.

Se spune ca stabilirea incorecta a pretului poate sa fie unul dintre motivele care detroneaza profitul de pe primele locuri. Dezabonarea clientilor si lipsa de vizibilitate se numara printre cele mai des intalnite cauze.

Dar cat de mult conteaza pretul? Adevarul e ca un pret mai putin bun in ochii nostri devine nepotrivit in ochii cumparatorilor abia in momentul in care promisiunea de marketing nu a fost facuta suficient de bine. Cand nu am reusit, cu alte cuvinte, sa convingem clientul ca merita sa achite pretul stabilit de noi.

Acela este si momentul in care clientul poate alege cu mult mai multa usurinta o alta firma doar pe baza criteriului de pret. Pe termen lung nu putem concura cu alte firme numai din acest punct de vedere. Este esential sa identificam acele aspecte care ne trag firma in jos si sa le corectam in timp util.

Sigur ca este cel mai la indemana sa dam vina pe pret si sa consideram acest factor ca fiind singurul sau principalul vinovat. Intr-o astfel de situatie inseamna ca celelalte departamente si-au facut treaba corespunzator si nimic nu trebuie schimbat. Pretul este insa doar un factor din tot ce inseamna marketing, iar adesea elementele care trebuie modificate si imbunatatite sunt mult, mult mai numeroase.

Ceea ce ar trebui sa ne diferentieze ar fi nu doar o calitate mare a produselor, ci si promisiunea de marketing care sa nu poata fi nici macar copiata de concurenta. Trebuie sa ne propunem constant modele noi si inovative de cai de promovare prin care sa fim inaintea celor din acelasi domeniu.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cartea verde a contabilitatii 2018 varianta tiparita


Grabiti-va sa intrati in posesia exemplarului dvs Este cea mai utila lucrare pentru contabili in 2018 Cartea Verde a Contabilitatii 2018 este considerata cea mai buna sursa de solutii pentru problemele fiscal-contabile generate de schimbarile legislative radicale din ultima perioada Fara niciun dubiu Noutatile editiei 2018 a Cartii Verzi a...

Oferta Speciala
expira in 1 ora 59 min 59 sec

Sa intelegem, asadar, daca exista diferente intre ceea ce doreste clientul si ceea ce ofera sau propune afacerea noastra. E nevoie sa facem o astfel de analiza daca ne dorim sa cream o propunere de vanzare unica si de succes.


Cui vindem si cui ne adresam? Care sunt nevoile clientului si cine ia deciziile de cumparare? Ce beneficii le ofera produsele si serviciile noastre? De ce ar trebui sa ne aiba in minte in activitatea lor profesionala?

Sunt intrebari la care e important sa gasim raspunsul potrivit. Trebuie sa ne dezvoltam constant abilitatea de a preintampina nevoile clientului. Si, in acelasi timp, trebuie sa stim sa identificam acele aspecte care nu mai functioneaza si pentru care e loc de imbunatatire.

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Profit dublat in 2017. Ce ne poate trage firma in jos fara sa stim?":
Rating:

Nota: 4.13 din 8 voturi
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii

Atentie contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018

Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Schimbare sediu social. In ce conditii depunem Formularul 088?
    • In cazul urmator, avem situatia in care, pentru schimbare sediu social, se va depune Declaratia 088. Societatea presteaza servicii intracomunitare si aplica taxare inversa. Vom stabili daca societatea poate continua activitatea (in speta sa emita facturile catre clientii din UE) pana la data comunicarii deciziei de aprobare sau respingere a declaratiei 088. Potrivit art. 4 din OPANAF 3841/2015 privind aprobarea modelului si continutului formularului (088) "Declaratie pe propria raspundere pentru...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Atentie, Contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016