Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Profit dublat in 2017. Ce ne poate trage firma in jos fara sa stim?

14-Mar-2017
4623

Daca anul trecut nu a fost unul cel mai fericit din punct de vedere financiar pentru firma dumneavoastra, atunci cu atat mai mult va doriti, cu siguranta, ca 2017 sa intreaca obiectivele propuse pentru ultima una din an.

Din fericire, si noi ne dorim acelasi lucru. Vrem sa va dam doar cateva exemple de metode care fac ca multe dintre obiectivele financiare ale firmei sa nu fie indeplinite, fara sa ne dam intotdeauna seama de motivele reale.

Se spune ca stabilirea incorecta a pretului poate sa fie unul dintre motivele care detroneaza profitul de pe primele locuri. Dezabonarea clientilor si lipsa de vizibilitate se numara printre cele mai des intalnite cauze.

Dar cat de mult conteaza pretul? Adevarul e ca un pret mai putin bun in ochii nostri devine nepotrivit in ochii cumparatorilor abia in momentul in care promisiunea de marketing nu a fost facuta suficient de bine. Cand nu am reusit, cu alte cuvinte, sa convingem clientul ca merita sa achite pretul stabilit de noi.

Acela este si momentul in care clientul poate alege cu mult mai multa usurinta o alta firma doar pe baza criteriului de pret. Pe termen lung nu putem concura cu alte firme numai din acest punct de vedere. Este esential sa identificam acele aspecte care ne trag firma in jos si sa le corectam in timp util.

Sigur ca este cel mai la indemana sa dam vina pe pret si sa consideram acest factor ca fiind singurul sau principalul vinovat. Intr-o astfel de situatie inseamna ca celelalte departamente si-au facut treaba corespunzator si nimic nu trebuie schimbat. Pretul este insa doar un factor din tot ce inseamna marketing, iar adesea elementele care trebuie modificate si imbunatatite sunt mult, mult mai numeroase.

Ceea ce ar trebui sa ne diferentieze ar fi nu doar o calitate mare a produselor, ci si promisiunea de marketing care sa nu poata fi nici macar copiata de concurenta. Trebuie sa ne propunem constant modele noi si inovative de cai de promovare prin care sa fim inaintea celor din acelasi domeniu.

Sa intelegem, asadar, daca exista diferente intre ceea ce doreste clientul si ceea ce ofera sau propune afacerea noastra. E nevoie sa facem o astfel de analiza daca ne dorim sa cream o propunere de vanzare unica si de succes.


Cui vindem si cui ne adresam? Care sunt nevoile clientului si cine ia deciziile de cumparare? Ce beneficii le ofera produsele si serviciile noastre? De ce ar trebui sa ne aiba in minte in activitatea lor profesionala?

Sunt intrebari la care e important sa gasim raspunsul potrivit. Trebuie sa ne dezvoltam constant abilitatea de a preintampina nevoile clientului. Si, in acelasi timp, trebuie sa stim sa identificam acele aspecte care nu mai functioneaza si pentru care e loc de imbunatatire.

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Votati articolul "Profit dublat in 2017. Ce ne poate trage firma in jos fara sa stim?":
Rating:

Nota: 4.13 din 8 voturi
Urmareste-ne pe Google News
E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz

Atentie contabili!

Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016







Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

© 2007 - 2024 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016