
Raportul Special
realizat de specialisti
Daca anul trecut nu a fost unul cel mai fericit din punct de vedere financiar pentru firma dumneavoastra, atunci cu atat mai mult va doriti, cu siguranta, ca 2017 sa intreaca obiectivele propuse pentru ultima una din an.
Din fericire, si noi ne dorim acelasi lucru. Vrem sa va dam doar cateva exemple de metode care fac ca multe dintre obiectivele financiare ale firmei sa nu fie indeplinite, fara sa ne dam intotdeauna seama de motivele reale.
Se spune ca stabilirea incorecta a pretului poate sa fie unul dintre motivele care detroneaza profitul de pe primele locuri. Dezabonarea clientilor si lipsa de vizibilitate se numara printre cele mai des intalnite cauze.
Dar cat de mult conteaza pretul? Adevarul e ca un pret mai putin bun in ochii nostri devine nepotrivit in ochii cumparatorilor abia in momentul in care promisiunea de marketing nu a fost facuta suficient de bine. Cand nu am reusit, cu alte cuvinte, sa convingem clientul ca merita sa achite pretul stabilit de noi.
Acela este si momentul in care clientul poate alege cu mult mai multa usurinta o alta firma doar pe baza criteriului de pret. Pe termen lung nu putem concura cu alte firme numai din acest punct de vedere. Este esential sa identificam acele aspecte care ne trag firma in jos si sa le corectam in timp util.
Sigur ca este cel mai la indemana sa dam vina pe pret si sa consideram acest factor ca fiind singurul sau principalul vinovat. Intr-o astfel de situatie inseamna ca celelalte departamente si-au facut treaba corespunzator si nimic nu trebuie schimbat. Pretul este insa doar un factor din tot ce inseamna marketing, iar adesea elementele care trebuie modificate si imbunatatite sunt mult, mult mai numeroase.
Ceea ce ar trebui sa ne diferentieze ar fi nu doar o calitate mare a produselor, ci si promisiunea de marketing care sa nu poata fi nici macar copiata de concurenta. Trebuie sa ne propunem constant modele noi si inovative de cai de promovare prin care sa fim inaintea celor din acelasi domeniu.
Sa intelegem, asadar, daca exista diferente intre ceea ce doreste clientul si ceea ce ofera sau propune afacerea noastra. E nevoie sa facem o astfel de analiza daca ne dorim sa cream o propunere de vanzare unica si de succes.
Operare SAGA Exemple practice si recomandari
Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2025
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2025
Cui vindem si cui ne adresam? Care sunt nevoile clientului si cine ia deciziile de cumparare? Ce beneficii le ofera produsele si serviciile noastre? De ce ar trebui sa ne aiba in minte in activitatea lor profesionala?
Sunt intrebari la care e important sa gasim raspunsul potrivit. Trebuie sa ne dezvoltam constant abilitatea de a preintampina nevoile clientului. Si, in acelasi timp, trebuie sa stim sa identificam acele aspecte care nu mai functioneaza si pentru care e loc de imbunatatire.
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Articole similare
Editorial: Nu pretul e problema consultantilor fiscali care raman fara clienti6 reguli de imbogatire de la cel mai bogat om din BabilonCum sa obtii siguranta financiara: sfaturi pentru gestionarea optima a veniturilorAsigurarile de viata vor fi incheiate din 2011 numai dupa evaluarea financiara a clientilorOfiterii SRI care au sprijinit ANAF in procesele de lucru si expertiza analitica revin la SRI. Sprijinul extern duce la o mai buna functionare a firmelorUltimele articole
Metodele eficiente la care pot apela firmele, pentru a reduce costurileArticole similare
Regimul special pentru bunurile second-hand aplicat la vanzarea autoturismelor pe teritoriul RomanieiTratamentul fiscal al reevaluarii. Inregistrarea vanzarii pe baza de facturaCompensare datorii asociat. Cum procedam?ANAF modifica din nou Formularul 179 -Declaratia privind compensatia la carburanti (Proiect de ordin)Import in zona libera. Cum facem importul in numele furnizorului?Ultimele articole
Ce se intampla cu stocul de marfa la inchiderea unei societati. Studii de caz utileDiferente fiscale pentru argint si aur de investitiiANAF a publicat calendarul obligatiilor fiscale pentru luna DECEMBRIE 2023Cesiune parti sociale. 3 studii de caz utile contribuabililorCum trebuie sa aplice firmele OUG 67/2023 privind plafonarea adaosurilor la anumite produseSfaturi de la experti
Coduri taxe SAF-T la lichidarea societatii
Intrebare: Ca tip taxa SAF-T, este corect 606? La codul taxa debit, care este varianta corecta: 1. 606010 ? Impozit pe veniturile din lichidarea unei persoane juridice; 2. 606020 ? Impozit pe veniturile din lichidarea unei persoane juridice;...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Achizitie furnizor Austria cu cod de TVA din Romania
Intrebare: Codul UIT va fi AIC?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA