Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Selectarea managementului profesionist in consiliul de administratie al CEC Bank intra in linie dreapta

18-Oct-2016
1929

Ministerul Finantelor Publice a semnat cu firma SC TRANSEARCH INTERNATIONAL contractul pentru selectia celor 9 membri ai Consiliului de Administratie al CEC Bank. Scopul este acela de a eficientiza, dezvolta si valorifica potentialul acestei institutii din subordinea Ministerului Finantelor Publice.

Procesul de recrutare si selectie a avut la baza respectarea prevederilor Legii nr.111/2016 legata de guvernanta corporativa a intreprinderilor publice iar criteriul de atribuire in baza caruia s-a incheiat contractul de servicii a fost cel mai bun raport calitate – pret.

"Implementarea principiilor de guvernanta corporativa in intreprinderile de stat este una din prioritatile mandatului meu. Cred ca este nevoie de o schimbare care sa duca la dezvoltarea, la cresterea profitabilitatii acestor companii. in cadrul Ministerului Finantelor, am ales sa incepem procedurile pentru selectia conducerii CEC datorita importantei pe care o are aceasta institutie in sistemul bancar. E doar startul, procesul va continua si pentru restul companiilor din subordinea ministerului”, anunta ministrul Finantelor Publice, Anca Dragu.

Contractul atribuit firmei SC TRANSEARCH INTERNATIONAL SRL a obtinut in total 100 puncte si are o valoare de 80.100 de lei fara TVA. Cerintele minime obligatorii ce au stat la baza selectiei au fost:

Forma de inregistrare – realizata in conditiile legii din tara de rezidenta, operatorul economic sa fie legal constituit, si sa nu se afle in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii, precum si sa aiba capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul achizitiei

Experienta generala – operatorul trebuie sa demonstreze ca in ultimii 3 ani a prestat servicii similare de recrutare candidati pentru pozitii de administratori la societati din sectorul public sau privat, care s-au concretizat cu ocuparea acelor pozitii

Experienta specifica – operatorul trebuie sa demonstreze ca in ultimii 3 ani a prestat servicii similare de recrutare si plasare personal, pe pozitii de management, in cel putin 2 societati din domeniul financiar bancar si nebancar, din care una din cele 2 societati, a avut o cifra de afaceri superioara echivalentului in lei al sumei de 7.300.000 euro si cu un numar de cel putin 50 de angajati.

Sursa: MFP

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Obligatiilor companiilor in ceea ce priveste inregistrarea si raportarile la O.N.P.C.S.B

    • Societatile, indiferent de natura capitalului (autohton sau international), trebuie sa respecte prevederile Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, republicata si actualizata prin acte normative ulterioare. Legea impune un cadru de conformitate pentru entitatile raportoare, care include, printre altele, obligatii de cunoastere a clientelei, evaluare a riscului, raportare a tranzactiilor suspecte sau in numerar, desemnarea de...» citeste mai departe aici

  • Lichidare firma. Exemplu de MONOGRAFIE contabila utila in 2025 daca va inchideti firma

    • Unele firme, din diverse motive precum lipsa de activitate, acumularea de pierderi sau decizia asociatului unic, ajung in situatia de a fi lichidate. Procesul de inchidere presupune parcurgerea mai multor etape administrative si contabile, printre care dizolvarea voluntara, radierea si intocmirea unei monografii contabile finale. In cele ce urmeaza, prezentam un exemplu practic de monografie contabila aplicabila in 2025, utila pentru radierea societatii. O societate are urmatoarea situatie in...» citeste mai departe aici

  • Impozit dividende. 5 intrebari si raspunsuri cu privire la cota de impozitare in 2025 + alte aspecte contabile

    • Distribuirea dividendelor reprezinta un proces esential pentru recompensarea asociatilor/actionarilor unei societati, dar implica o serie de obligatii fiscale si contabile ce trebuie respectate cu strictete. In anul 2025, cota de impozitare aplicabila dividendelor distribuite este de 10%, conform legislatiei in vigoare, aplicabila atat dividendelor interimare, cat si celor distribuite din profitul exercitiilor financiare incheiate anterior. Este important de subliniat ca, pentru a beneficia...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016