Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Semnatura electronica: cele mai bune oferte in 2017. Cum se obtine, cat costa si cat dureaza

24-Apr-2017
7655

Pentru profesionisti precum contabili, consultanti fiscali, medici, juristi sau farmacisti, semnatura electronica a devenit ca si obligatorie, in conditiile in care este necesare pentru foarte multe dintre actiunile acestora.

Iata cum puteti obtine semnatura electronica in 2017.

Una dintre cele mai rapide si avantajoase oferta este cea pe care o pune la dispozitie AlfaSign (companie acreditata si autorizata pentru acest tip de servicii).

Cum se obtine semnatura electronica?

Intrati pe AlfaSign.ro (...click aici >>)

I. Completati formularul online de inregistrare cu urmatoarele informatii:

- Informatii necesare emiterii certificatului
- Informatii necesare facturarii


- Informatii privind adresa de corespondenta si livrarii certificatului si documentelor aferente

II. Imprimati si semnati documentele primite prin email

Dupa completarea formularului de inregistrare veti primi prin email un fisier cu documentele necesare obtinerii certificatului digital calificat.

Documentele vor fi deja completate cu datele din formularul de inscriere, mai trebuie doar sa:

- Imprimati, semnati si stampilati Contractul de beneficiar in dublu exemplar
- Imprimati si semnati Contractul de utilizator in dublu exemplar
- Imprimati si semnati Declaratia de acceptanta

Faceti o copie dupa actul de identitate, marcata „Conform cu Originalul”, semnata si datata

Faceti o copie CUI – marcata “Conform cu originalul”, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal, – in cazul in care plata se va efectua de catre o persoana juridica;

III. Efectuati plata

Dupa completarea formularului veti primi pe email un set de documente ce contin si factura proforma. Pe baza ei puteti efectua plata. Toate datele necesare platii sunt trecute in factura proforma.

Documentele trebuie sa ajunga la sediul Alfatrust sau curierul rapid va lua legatura cu dumneavoastra pentru livrarea gratuita a documentelor

Atentie: daca documentele se transmit prin posta, declaratia de acceptanta trebuie autentificata notarial (identificarea utilizatorului de drept de catre un tert de incredere); (...citeste aici >>)

Certificatul digital si documentele aferente vor fi livrate la sediul dumneavoastra.

Cat costa semnatura electronica?

In acest moment, AlfaSign deruleaza o promotie care faca ca pretul certificatului digital sa fie de doar 30 de euro. (...vezi aici lista de preturi >>)
Acesta include un Token nou, Certificatul digital calificat, Aplica?ie de semnare + Transport Gratuit.

Daca vreti sa reinnoiti un certificat deja existent, costul este si mai mic, de doar 27 de euro.

Asadar, in doar cateva zile puteti avea certificatul digital pentru semnatura electronica. Costa doar 30 de euro si formularul poate completat online.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici



MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Notificarea ONPCSB: Ce entitati sunt OBLIGATE sa o depuna in 15 zile si cum arata aceasta

    • In cadrul legislatiei privind prevenirea si combaterea spalarii banilor, anumite categorii de entitati au obligatii suplimentare de conformare. Printre acestea se numara agentii si dezvoltatorii imobiliari, furnizorii de servicii legate de criptomonede, comerciantii de bunuri de valoare si cei implicati in comertul cu opere de arta. Aceste entitati trebuie sa depuna, in termen de 15 zile, o notificare obligatorie catre ONPCSB (Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii...» citeste mai departe aici

  • E-Factura in relatia B2C: Cum sa procedati daca incasati sume prin transfer bancar

    • Din 1 ianuarie 2025, firmele care vand catre persoane fizice sunt obligate sa emita facturi si sa le trimita prin RO e-Factura, inclusiv daca nu sunt inregistrate in scopuri de TVA si aplica regimul special de scutire. Incasarile prin transfer bancar implica automat emiterea facturii si transmiterea in sistem. Din 1 iulie 2025, lipsa raportarii aduce amenzi semnificative. Vezi in articol ce obligatii ai si cum eviti sanctiunile. Avem acest caz. O societate are ca obiect principal de activitate...» citeste mai departe aici

  • Esalonare clasica 2025. Cand si cum depui cererea D8 + alte acte necesare

    • Societatile care se confrunta cu dificultati financiare pot solicita esalonarea la plata a datoriilor catre bugetul de stat, in baza procedurii clasice reglementate prin Codul de procedura fiscala si actualizata prin OPANAF 597/2025. Acest articol explica pasii de urmat, documentele necesare, conditiile de eligibilitate si excluderile, pentru a beneficia de aceasta facilitate fiscala.» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016