Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

40 de documente obligatorii de care ai nevoie pentru a depasi criza Covid-19

27-Apr-2020
1342
Criza coronavirus v-a dat activitatea peste cap si v-a schimbat complet lista de prioritati. Va gandeati in urma cu doar o luna ca o sa va ocupati de somaj tehnic, telemunca, reduceri de personal, zile libere pentru angajatii cu copii sub 12 ani, declaratii pe proprie raspundere?
 
Ei bine, iata ca sunteti nevoit sa va ocupati de astfel de chestiuni. Ultimele saptamani au adus o sumedenie de acte normative esentiale – OUG-uri in special – care impun obligatii noi pentru dvs. pe perioada starii de urgenta, cu efecte pe termen lung.
 
Documentele sunt primele lucruri care vi se solicita de inspectorii ITM, pentru ca ele arata rapid daca v-ati achitat de sarcinile prevazute in lege. Acceseaza lucrarea online Kit de urgenta pentru angajatori. TOP 40 documente editabile si vei avea la indemana modele gata scrise, editabile, pentru toate documentele, actele si formularele pe care TREBUIE sa le intocmiti in contextul crizei coronavirus.
 
Puteti accesa lucrarea in cel mai rapid mod cu putinta: online, pe platforma www.rsonline.ro, pe baza de username si parola pe care le primiti prin e-mail imediat dupa confirmarea platii.
 
Sigur aveti nevoie in aceasta perioada de:
1. Decizie de suspendare a CIM in cazul somajului tehnic
2. Decizie unilaterala de modificare a locului de munca (fie pentru contract cu munca la domiciliu, fie pentru contract cu clauza de telemunca)
3. Nota de fundamentare pentru reducerea numarului de posturi
4. Acord de incetare CIM
5. Declaratie pe proprie raspundere etc.
 
Pentru aceste documente si pentru multe altele (40 in total) gasiti in lucrarea Kit de urgenta pentru angajatori. TOP 40 documente editabile modele gata scrise, pregatite pentru a fi completate cu datele dvs. Efortul e minim, economisiti o gramada de timp si, foarte important, aveti certitudinea ca ele sunt 100% corecte si nu ridica probleme in cazul unui control.
 
Daca doriti sa va trimiteti angajatii in somaj tehnic in aceasta perioada si sa beneficiati de plata indemnizatiei aferente de catre Stat, e nevoie sa completati 7 documente:
 
1. Nota de fundamentare 
2. Informarea salariatilor 
3. Decizia angajatorului de suspendare a activitatii 
4. Decizia individuala de suspendare a contractului de munca 
5. Cerere semnata si datata de reprezentantul legal
6. Declaratie pe propria raspundere
7. Lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatia de somaj tehnic 
 
Pentru telemunca – alte acte (contract cu clauza specifica, act aditional), la fel si pentru munca la domiciliu, ca sa nu mai vorbim despre documentele sensibile care trebuie intocmite la modificarea programului de lucru, trecerea intr-o alta munca, reducerea personalului sau chiar concedierea unor angajati.
 
Mai mult decat atat, cand lucrurile vor intra in normal ITM-ul se va repezi asupra firmelor, vanand atunci neregulile de acum, pentru a reface prin amenzi bugetul vlaguit. Sau poate vor fi sesizari si procese intentate de anumiti angajati nemultumiti de deciziile dvs., cine stie?
 
Cert e ca trebuie sa fiti pregatit, prin documente intocmite ca la carte, pentru ca documentele sunt primele cerute in cazul unui control, cu ele lucreaza inspectorii.
 
 
Nu va ingreunati situatia neglijand acum anumite proceduri legale (concretizate in realizarea unor documente), si acesati lucrarea online Kit de urgenta pentru angajatori. TOP 40 documente editabile.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "40 de documente obligatorii de care ai nevoie pentru a depasi criza Covid-19":
Rating:

Nota: 3.63 din 4 voturi
Modificari in Codul Fiscal 2020 - 10 Politici si Proceduri Contabile actualizate la zi

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!‚Äč

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificari in Codul Fiscal 2020 - 10 Politici si Proceduri Contabile actualizate la zi


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Declaratia 230: Descarca noua versiune actualizata 2020
    • UPDATE AUGUST 2020: Ordinul nr. 147/2020 pentru aprobarea Procedurii privind stabilirea sumei reprezentand pana la 3,5% din impozitul anual a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 44 din 22 ianuarie 2020. Proiectul de Ordin al presedintelui ANAF pentru aprobarea procedurii privind stabilirea sumei reprezentand pana la 3,5% din impozitul anual datorat pentru sustinerea entitatilor nonprofit care se infiinteaza si functioneaza in conditiile legii si a unitatilor de cult, precum si pentru...» citeste mai departe aici

  • Declaratia 112 - versiunea actualizata 2020
    • UPDATE septembrie 2020 ANAF a actualizat, in data de 23 iulie 2020, PDF-ul inteligent necesar pentru generarea Declaratiei 112 - declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate - conform Ordinului comun nr. 1942/979/819 al MFP/MMJS/MS, publicat in M.Of.426/ 21.05.2020, valabil incepand cu 01.04.2020. Pentru a accesa softul A, actualizat in data de 29.09.2020, click AICI. Pentru a accesa softul J*, actualizat in...» citeste mai departe aici

  • Declaratia 101- ANAF a actualizat PDF-ul inteligent
    • Pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala a fost publicata Declaratia 101, privind impozitul pe profit conform OPANAF nr. 3200/20.12.2018. PDF-ul inteligent pentru 2019 (valabil pentru an sfarsit de perioada 2018) a fost actualizat in data de 21.06.2019. OPANAF nr. 3200/2018 privind modificarea si completarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3.386/2016 pentru aprobarea modelului si continutului formularelor 101 “Declaratie privind impozitul...» citeste mai departe aici

  • Declaratia recapitulativa 390 VIES. Cum arata noul formular.
    • UPDATE septembrie 2020. Ordinul nr. 705/2020 din 11 martie 2020 pentru aprobarea modelului si continutului formularului (390 VIES) "Declaratie recapitulativa privind livrarile/achizitiile/prestarile intracomunitare" a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 217 din 17 martie 2020. Pentru a descarca Soft A, click AICI. Pentru a descarca Soft J, click AICI. Pentru a vedea Anexa validari, click AICI. Articol initial: Agentia Nationala de Administrare Fiscala a supus dezbaterii publice un nou proiect...» citeste mai departe aici

  • Ordinul 1602/946/2020. Noi masuri privind indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate si concediile. Model cerere
    • Ordinul nr. 1602/946/2020 pentru modificarea si completarea Normelor de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, aprobate prin Ordinul ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 15/2018/1.311/2017 a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 865 din 22 septembrie 2020. Conform actului normativ care a intrat in vigoare de la 22 septembrie 2020,...» citeste mai departe aici

  • Reminder ANAF! Se apropie termenul limita pentru depunerea notificarii privind intentia de restructurare a obligatiilor bugetare
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala reaminteste ca termenul limita de depunere a notificarii, prin care se manifesta intentia de a beneficia de masura de restructurare a obligatiilor bugetare restante, este data de 30 septembrie 2020. Se incadreaza la aceasta facilitate toti contribuabilii care inregistreaza obligatii bugetare restante la data de 31.07.2020 si care doresc sa isi restructureze aceste obligatii bugetare potrivit prevederilor Cap.I din Ordonanta Guvernului nr. 6/2019 privind...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2020 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Modificari in Codul Fiscal 2020 - 10 Politici si Proceduri Contabile actualizate la zi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016