Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

42 de tineri romani, din care 21 de studenti, au primit cate 25.000 euro pentru a-si demara afacerea

09-Iun-2015
1892

In cadrul unui nou proiect de finantare a afacerilor demarate de antreprenorii tineri, 42 de tineri romani, din care 21 de studenti, au obtinut 25.000 de euro pentru a-si finanta start-up-ul. Ei vor crea astfel 100 de locuri de munca.

Asa cum arata datele orificiale, afacerile care vor fi finantate sunt din domenii de activitate diverse, de la industrii creative, organizare de evenimente sau agentii de publicitate, companii de IT si dezvoltare de soft, centre de sanatate sau firme de arhitectura si design, agentii de turism sau activitati recreative si pana la mici fabrici de producere a articolelor de imbracaminte, tricotaje si marochinarie, o fabricuta de rulote, ateliere de croitorie sau firme de editare a revistelor.

Potrivit Gds.ro, cele mai multe start-up-uri finantate au codurile CAEN legate de activitati ale portalurilor web, de realizarea software-ului sau servicii privind tehnologia informatiei.

De asemenea, se mentioneaza ca aproximativ 100 de noi locuri de munca vor fi create in judetele participante la proiect, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Valcea, Ilfov si Municipiul Bucuresti, atat in mediul rural cat si in mediul urban. in urmatoarele 2 luni isi vor incepe activitatea 19 afaceri in mediul rural si 23 in mediul urban. 21 dintre noii antreprenori sunt studenti pana in 25 de ani, iar restul sunt femei cu spirit antreprenorial sau persoane de alte varste cu initiative antreprenoriale.

In plus, scrie aceeasi sursa, prin intermediul proiectului vor fi infiintate si doua incubatoare de afaceri in Ilfov si Gorj, care vor oferi consiliere in managementul afacerilor, atat castigatorilor din acest proiect, cat si celor aflati pe lista de rezerva sau celor care planuiesc sa-si deschida o noua afacere.

Cei 42 de tineri antreprenori selectati de comisia de specialitate isi vor deschide o firma, vor asigura activitatea business-ului pentru cel putin trei ani si vor investi cei 110.000 RON, bani nerambursabili, in activitatea si dezvoltarea afacerii. Noii antreprenori vor trebui sa angajeze minim doua persoane, locuri de munca pe care vor avea obligatia sa le pastreze minim 6 luni dupa incheierea proiectului, iar cofinantarea din partea acestora este de minimum 2%, in functie de sumele asumate de fiecare prin planurile de afaceri.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici



MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Impozit pe profit. Exemplu de calcul pentru suma care poate fi redirectionata prin D177

    • Redirectionarea unei parti din impozitul pe profit catre cauze sociale sau culturale reprezinta o oportunitate importanta pentru contribuabili de a sprijini proiecte cu impact pozitiv in comunitate. Totusi, suma care poate fi directionata prin formularul D177 este limitata si calculata conform unor reguli specifice din Codul fiscal, care tin cont atat de cifra de afaceri, cat si de impozitul pe profit datorat, dar si de sponsorizarile efectuate si alte bonificatii fiscale aplicabile. In acest...» citeste mai departe aici

  • Obiecte de inventar. MONOGRAFIE contabila privind casarea obiectelor de inventar

    • In practica, firmele se confrunta frecvent cu situatii in care anumite obiecte de inventar se deterioreaza iremediabil si nu mai pot fi utilizate in activitatea economica. In lipsa predarii catre o unitate specializata pentru casare, este important ca scoaterea acestora din gestiune sa fie realizata corect din punct de vedere contabil si fiscal. In acest articol explicam care sunt pasii necesari: de la documentele obligatorii (inventariere, proces-verbal, decizia de scoatere), pana la...» citeste mai departe aici

  • E-Transport: A fost extinsa lista de bunuri cu risc fiscal ridicat?

    • In contextul in care obligatiile de declarare in RO e-Transport devin din ce in ce mai stricte, tot mai multe companii se intreaba daca lista bunurilor cu risc fiscal ridicat a fost modificata sau extinsa. Aceasta intrebare este esentiala, deoarece doar anumite categorii de bunuri, in anumite conditii, impun declararea transportului intern in acest sistem. In acest articol clarificam daca lista oficiala a suferit modificari, ce transporturi intra sub incidenta declararii, cine are aceasta...» citeste mai departe aici

  • Cum sa-ti organizezi mai eficient veniturile si cheltuielile atunci cand esti freelancer

    • Munca de freelancer vine cu multa libertate, dar si cu responsabilitati semnificative in ceea ce priveste administrarea banilor. Fara un salariu fix si cu venituri fluctuante, este esential sa ai o strategie clara de gestionare a finantelor, astfel incat sa poti acoperi toate obligatiile si sa iti construiesti un echilibru financiar pe termen lung. Afla in continuare cum poti sa iti gestionezi veniturile si cheltuielile pentru prosperitate pe termen lung. 1. Tine o evidenta clara si constanta a...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016