Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

ANAF se intalneste cu contribuabilii pentru discutii privind casele de marcat

11-Oct-2018
1386

Dupa interesul foarte mare manifestat de operatorii economici pentru sesiunea de consultanta online pe tema “Case de marcat - facilitati, obligatii, termene” oferita de specialistii ANAF, Agentia Nationala de Administrare Fiscala anunta o intalnire pentru contribuabili, vineri, 19 octombrie, pe aceeasi tema.

“Vineri, 19.10.2018, incepand cu ora 12.00, la sediul Directiei Regionale a Finantelor Publice Bucuresti se va desfasura o intalnire cu contribuabilii, care va avea tema «Case de marcat - facilitati, obligatii, termene»”, se arata intr-un comunicat de presa remis, joi, 11 octombrie, de ANAF. 

Intalnirea se adreseaza operatorilor economici care au obligatia de a utiliza case de marcat electronice fiscale, in conformitate cu prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. Contribuabilii sunt asteptati in strada Dimitrie Gerota nr. 13, sector 2, sala 319, etaj 3, iar specialistii ANAF vor raspunde la intrebarile legate de tema sesiunii de asistenta. 

Inscrierile se fac online, in limita locurilor disponibile, utilizand Formularul de contact de pe pagina de internet a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. 

“Reamintim ca pe site-ul www.anaf.ro, a fost actualizat recent Ghidul cu privire la inregistrarea informatiilor privind aparatele de marcat electronice fiscale, precum si la emiterea certificatului de atribuire a numarului unic de identificare - in etapa preoperationalizare registru”, se mai arata in comunicatul citat.

Printre intrebarile la care operatorii economici au primit raspuns de la specialistii ANAF in cadrul sesiunii de asistenta online pe tema “Case de marcat - facilitati, obligatii, termene” se numara:
• Cum poate un PFA care isi tine singur contabilitatea sa depuna Declaratia 4200?


• Cine trebuie sa transmita efectiv Declaratia A4200 lunar cu fisierele extrase din casa de marcat - distribuitorul casei de marcat sau contabilul? 
• Declaratia A4200 este o declaratie fiscala sau informativa? 
• La validarea Declaratiei A4200 a aparaut eroara: “R1: Numarul de zile fiscale declarate (31) este diferit de numarul de fisiere de tip zi fiscala gasite (34)” si Declaratia nu s-a format. Ce se poate face in acest caz? 
• Exista anumite facilita?i care se acorda operatorilor economici la achizitia casei de marcat cu memorie electronica sau celor ce reusesc sa isi adapteze casa de marcat actuala conform noilor cerinte? 
• Daca un SRL a avut activitate 1 an, iar acum, de 5 ani incoace nu a mai avut activitate, este obligat sa aiba aceasta noua casa de marcat?

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "ANAF se intalneste cu contribuabilii pentru discutii privind casele de marcat":
Rating:

Nota: 3.9 din 5 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • ANAF: Servicii electronice puse la dispozitia contribuabililor 24h/24h
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala pune la dispozitia contribuabililor servicii electronice disponibile la orice ora, astfel incat cozile de la ghiseele sediilor de administrare fiscala sau de la oficiile postale sa fie evitate. Asadar, prin Spatiul privat virtual (SPV), contribuabilii persoane fizice si persoane juridice au la dispozitie toate facilitatile comunicarii electronice a actelor administrative fiscale emise in forma electronica, dar pot beneficia si de alte informatii si...» citeste mai departe aici

  • Documente justificative. Regim fiscal si declarativ achizitii de la persoane fizice
    • Ce impozite trebuie retinute si livrate de o societate care, in calitate de persoana juridica (societate platitoare de TVA), achizitioneaza cereale de la persoane fizice? Pentru a avea o viziune completa asupra acestui subiect, am apelat la cunostintele unuia dintre expertii nostri. Tot el va explica si ce documente trebuie intocmite si cerute vanzatorului persoana fizica. Raspunsul specialistului 1) Documentele pe care trebuie sa le intocmeasca persoana juridica care achizitioneaza cereale de...» citeste mai departe aici

  • Care sunt facilitatile fiscale care va pot ajuta sa reduceti impozitul pe profit?
    • Pentru ca foarte multi contribuabili nu stiu care sunt parghiile pe care le au la dispozitie pentru a diminua impozitul pe profit, acest material va va pune la dispozitiile informatiile de care aveti nevoie. Pentru a diminua impozitul pe profit, companiile din Romania au la dispozitie mai multe instrumente fiscale. De aceea administratorul unei firme trebuie sa stie: • care sunt facilitatile fiscale pentru societatile platitoare de impozit pe profit sau impozit pe venit (pentru...» citeste mai departe aici

  • Legea salarizarii aplicata incorect: Diferente semnificative de salarii in cadrul aceleiasi categorii profesionale
    • Doar patru din cele 15 Curti de Apel din tara aplica in mod corect Legea Salarizarii, consecinta ducand la diferente semnificative de salarii in cadrul aceleiasi categorii profesionale, potrivit unui comunicat remis, joi, de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale (MMJS). "Ministerul Muncii si Justitiei Sociale atrage din nou atentia curtilor de apel din tara ca interpreteaza si aplica in mod eronat dispozitiile Legii 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice. MMJS a...» citeste mai departe aici

  • 4 beneficii fiscale de care angajatorii pot beneficia in relatia cu angajatii lor
    • Salariul a fost mereu principalul factor motivant pentru un angajat in relatia cu locul de munca. Insa rotunjirea veniturilor unui angajat nu trebuie sa tina mereu doar de salariu. Legislatia permite si alte beneficii pentru angajati, care sunt extrem de avantajoase si pentru firme, reprezentand facilitati fiscale importante pentru bugetul oricarui tip de business. Prin apelarea la acestea, un angajator se poate asigura ca reuseste sa mentina moralul angajatilor sai la un nivel bun, fara sa pune...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016