Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum va arata decizia pentru indreptarea erorilor materiale din 2013

13-Dec-2012
3554
In cazul in care proiectul de ordin emis de ANAF in ce priveste inregistrarea /radierea persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA la incasare va fi aprobat, decizia pentru indreptarea erorilor materiale va avea, incepand de la 1 ianuarie 2013, urmatorul format:


Unitatea fiscala .........................................................

Nr. /
DECIZIE
pentru indreptarea erorilor materiale privind inregistrarea/radierea, din oficiu, in/din Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA la incasare

Catre: Denumire.....................................................................................................................................
Domiciliu fiscal: localitate ................................str. .....................................nr. .............bl. ........
ap ...... etaj ............... judet/sector ..................... cod de identificare fiscala ................................
Avand in vedere dispozitiile art.156^3 alin.(11)/art.153^3 alin.(12) din Legea nr.571/2003 privind
Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, va comunicam ca, s-a constatat ca, din eroare:

- ati fost inregistrat, din oficiu, in Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA
la incasare, incepand cu data de ...................;

- vi s-a anulat, din oficiu, inregistrarea din Registrul persoanelor impozabile care aplica
sistemul TVA la incasare in scopruri de TVA a fost anulata, incepand cu data de...................... .

Pentru indreptarea erorii materiale, prin prezenta decizie, se desfiinteaza instiintarea privind
inregistrarea, din oficiu, din Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA la incasare
nr……… din data de …......…......./ Decizia privind radierea, din oficiu, din Registrul persoanelor
impozabile care aplica sistemul TVA la incasare nr……… din data de …......…......., cu efect pentru
viitor si pentru trecut.

Astfel, urmare indreptarii erorii materiale, sunteti considerata:

- persoana impozabila inregistrata in Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul
TVA la incasare incepand cu data de......................................

- persoana impozabila radiata din Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA
la incasare incepand cu data de......................................

Impotriva prezentei decizii se poate formula contestatie la organul fiscal emitent, in termen de
30 de zile de la data comunicarii, in conformitate cu dispozitiile art.207 alin.(1) si art.209 alin.(2) din
Ordonanta Guvernului nr.92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si
completarile ulterioare.

Conducatorul unitati fiscale,
Numele si prenumele ...............................
Semnatura si stampila unitatii ..................


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Votati articolul "Cum va arata decizia pentru indreptarea erorilor materiale din 2013":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz

Atentie contabili!

Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016







Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Contributia asiguratorie pentru munca - Capitolul II - Taxe si impozite stabilite de Codul fiscal

    • Baza legala Codul fiscal, Titlul V, Capitolul IX, art. 220 - 220 Contributia asiguratorie pentru munca In continuare vom vedea cine datoreaza contributia asiguratorie pentru munca, dar si categoriile de venituri pentru care se aplica aceasta. Contribuabilii care datoreaza contributia asiguratorie pentru munca Contribuabilii obligati la plata contributiei asiguratorii pentru munca sunt, dupa caz: a) persoanele fizice si juridice care au calitatea de angajatori sau sunt asimilate acestora,...» citeste mai departe aici

  • Codul Fiscal, modificat prin OUG 34/2024. Care sunt schimbarile

    • ANAF a pus, pe site-ul oficial, un material informativ cu privire la modificarile aduse Codului Fiscal prin OUG 34/2024. Schimbarile au intrat in vigoare din 12 martie 2024. Modificari aduse Codului Fiscal de OUG 34/2024 TITLUL V - Contributii sociale obligatorii Forma Codului fiscal in vigoare INAINTE de modificarile aduse de OUG nr. 34/2024 ART. 154 Categorii de persoane fizice exceptate de la plata contributiei de asigurari sociale de sanatate (1) Urmatoarele categorii de persoane fizice sunt...» citeste mai departe aici

  • NOUTATE E-Transport! Lista produselor cu risc fiscal ridicat va fi actualizata in 2024

    • Conform unui nou Proiect de Ordin al ANAF va fi actualizata, pentru prima data in 2024, lista produselor cu risc fiscal ridicat. Dintre produsele pentru care vor fi efectuate raportari in E-Transport, incepand din iulie 2024, amintim urmatoarele produse alimentare: carne, peste, lapte, oua, miere, etc., dar si cateva produse mai putin obisnuite, precum hainele uzate si zdrentele. Prin OUG 41/2022 pentru instituirea Sistemului RO e-Transport si de abrogare a art. XXVIII din OUG 130/2021...» citeste mai departe aici

  • Cum se face recuperarea pierderilor fiscale anterioare si dupa 1 ianuarie 2024

    • In legatura cu pierderea fiscala de la 31.12.2023, aceasta se recupereaza incepand cu profiturile anului 2024 in limita a 70% din pierderea respectiva sau in limita a 70% din profitul inregistrat in 2024? Pentru a o recupera din profitul lunii martie 2024 trebuie sa am depusa declaratia 101 anticipat? Pentru pierderile fiscale inregistrate incepand cu anul 2024 se aplica acelasi principiu de recuperare ca si cele de la 31.12.2023 (exceptand numarul de ani in care se recupereaza)? Cum se...» citeste mai departe aici

  • Pana cand trebuie depuse Situatiile Financiare si Declaratia de trezorerie pentru anul 2023 de persoanele juridice

    • In virtutea rolului activ al organului fiscal, ANAF informeaza contribuabilii ca termenul pentru depunerea situatiilor financiare anuale intocmite la 31 decembrie 2023 de catre persoanele juridice fara scop patrimonial este de 120 de zile de la incheierea exercitiului financiar. Persoanele juridice fara scop patrimonial intocmesc situatii financiare anuale avand in vedere reglementarile contabile aplicabile acestora si prevederile generale cuprinse la art. 11 din O.M.F. nr. 5394/2023 privind...» citeste mai departe aici

  • Modificari importante aduse impozitului pe veniturile micro in 2024

    • ANAF aduce la cunostinta contribuabililor interesati ca, prin O.U.G. nr.31/2024, au fost aduse modificari Codului fiscal care au vizat, printre altele si impozitul pe veniturile microintreprinderilor, fiind explicata si detaliata definitia intreprinderilor legate. Modificari impozit micro in 2024 Persoana juridica romana este legata cu o alta persoana daca exista oricare dintre urmatoarele raporturi: a) persoana juridica romana care verifica conditia detine la o alta persoana juridica...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2024 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016