Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Cum va arata decizia pentru indreptarea erorilor materiale din 2013

13-Dec-2012
2815
In cazul in care proiectul de ordin emis de ANAF in ce priveste inregistrarea /radierea persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA la incasare va fi aprobat, decizia pentru indreptarea erorilor materiale va avea, incepand de la 1 ianuarie 2013, urmatorul format:


Unitatea fiscala .........................................................

Nr. /
DECIZIE
pentru indreptarea erorilor materiale privind inregistrarea/radierea, din oficiu, in/din Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA la incasare

Catre: Denumire.....................................................................................................................................
Domiciliu fiscal: localitate ................................str. .....................................nr. .............bl. ........
ap ...... etaj ............... judet/sector ..................... cod de identificare fiscala ................................
Avand in vedere dispozitiile art.156^3 alin.(11)/art.153^3 alin.(12) din Legea nr.571/2003 privind
Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, va comunicam ca, s-a constatat ca, din eroare:

- ati fost inregistrat, din oficiu, in Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA
la incasare, incepand cu data de ...................;

- vi s-a anulat, din oficiu, inregistrarea din Registrul persoanelor impozabile care aplica
sistemul TVA la incasare in scopruri de TVA a fost anulata, incepand cu data de...................... .

Pentru indreptarea erorii materiale, prin prezenta decizie, se desfiinteaza instiintarea privind
inregistrarea, din oficiu, din Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA la incasare
nr……… din data de …......…......./ Decizia privind radierea, din oficiu, din Registrul persoanelor
impozabile care aplica sistemul TVA la incasare nr……… din data de …......…......., cu efect pentru
viitor si pentru trecut.

Astfel, urmare indreptarii erorii materiale, sunteti considerata:

- persoana impozabila inregistrata in Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul
TVA la incasare incepand cu data de......................................

- persoana impozabila radiata din Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA
la incasare incepand cu data de......................................

Impotriva prezentei decizii se poate formula contestatie la organul fiscal emitent, in termen de
30 de zile de la data comunicarii, in conformitate cu dispozitiile art.207 alin.(1) si art.209 alin.(2) din
Ordonanta Guvernului nr.92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si
completarile ulterioare.

Conducatorul unitati fiscale,
Numele si prenumele ...............................
Semnatura si stampila unitatii ..................


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Cum va arata decizia pentru indreptarea erorilor materiale din 2013":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!​

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • 5 lucruri de care afacerea ta are nevoie ca sa sa poti face comert ambulant
    • Ascunse printre mari lanturi de magazine, supermarketuri, hipermarketuri si centre comerciale extinse pe suprafete largi, micile afaceri de comert ambulant s-au dezvoltat extrem de mult in ultimii ani in Romania. Le vedem la marile festivaluri, in pietele marilor orase in perioadele de sarbatori din timpul iernii si primavara si in zonele turistice. De la food-carturi, rulote cu produse artizanale, pana la rulote cu vin fiert sau cu inghetata si porumb fiert, toate acestea intra sub...» citeste mai departe aici

  • 5 metode eficiente pentru recuperarea datoriilor de la persoane juridice
    • Vi s-a intamplat ca in activitatea economica sa aveti cazuri de clienti care nu au platit la timp si astfel anumite facturi emise sa ramana restante? Nu sunteti singurul! Conform Raportului European al Platilor, realizat de Intrum, liderul in credit management si recuperare creante de la persoane fizice si juridice, peste 70% dintre companii s-au intalnit in activitatea lor cu acest gen de situatii neplacute. Insa cum le facem fata, astfel incat sa fim platiti la timp si sa nu inregistram...» citeste mai departe aici

  • Echipe mixte de control formate din reprezentanti ai institutiilor publice continua verificarile la agentii economici
    • In contextul starii de alerta si a masurilor sanitare dispuse in scopul reducerii infectarii cu noul coronavirus, sub coordonarea directa a Institutiei Prefectului Caras-Severin, s-au constituit echipe mixte de control formate din reprezentanti ai institutiilor publice cu atributii in domeniu, cu scopul de a efectua verificari la agentii economici unde raspandirea COVID – 19 reprezinta un risc major. Din aceste echipe mixte fac parte si inspectorii de munca din cadrul Inspectoratului...» citeste mai departe aici

  • Reminder ANAF! Luni 27 iulie - termen limita pentru depunerea a zece declaratii fiscale -
    • Administratia Judeteana a Finantelor Publice Ialomita reaminteste contribuabililor ca 27 iulie 2020 este termenul limita de depunere a urmatoarelor documente: 1. formularul 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat"; Categorii de contribuabili: - lunar - contribuabilii care au urmatoarele obligatii de plata la bugetul de stat: - impozit pe venitul persoanelor fizice: impozit pe veniturile din dividende distribuite persoanelor fizice, impozit pe veniturile din dobanzi,...» citeste mai departe aici

  • Conditii pentru decontarea sumei reprezentand 41,5% din salariul de baza brut din bugetul asigurarilor pentru somaj
    • O persoana poate beneficia de prevederile OUG 92/2020, art. 1, alin. (3), respectiv de decontarea a 41,5% din salariul de baza brut de la bugetul asigurarilor pentru somaj in urmatoarele conditii: 1. a beneficiat de oug 30/2020 timp de 11 zile in luna aprilie 2020; 2. a fost in somaj tehnic suportat de angajator inca 5 zile, in luna iulie 2020(ulterior aparitiei oug 92/2020, dar in perioada in care inca mai era stare de alerta)? Daca da, poate solicita suma respectiva pentru salariul pe 3...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2020 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016