Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Firmele pot transmite catre ANAF documentele care NU sunt digitalizate prin Formularul de contact disponibil in SPV

08-Nov-2022
1726
Firmele pot transmite catre ANAF documentele care NU sunt digitalizate prin Formularul de contact disponibil in SPV

Din 1 martie 2022 contribuabilii au obligatia de a transmite documente, cereri si inscrisuri catre fisc prin SPV. Documentele care inca NU sunt digitalizate pot fi transmise de firme prin Formularul de contact disponibil in SPV

Administratia Judeteana a Finantelor Publice Ialomita reaminteste contribuabililor ca incepand cu data de 01 martie 2022 de a transmite organului fiscal central cereri, inscrisuri sau orice alte documente prin intermediul serviciului electronic Spatiul Privat Virtual, potrivit prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 11/2021 pentru modificarea si completarea Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala.

Este vorba despre:

-persoane juridice,

-asocieri si

-alte entitati fara personalitate juridica precum si

-persoane fizice care desfasoara o profesie liberala sau exercita o activitate economica in mod independent in una dintre formele prevazute de OUG nr. 44/2008 privind desfasurarea activitatilor economice de catre persoanele fizice autorizate, intreprinderile individuale si intreprinderile familiale, cu modificarile si completarile ulterioare.

In contextul celor precizate, la nivelul judetului Ialomita s-au inrolat in SPV un numar total de 7.257 persoane juridice, ceea ce reprezinta 72,12% din totalul persoanelor juridice active, iar contribuabilii care nu sunt inca inrolati ca utilizatori ai serviciului Spatiul Privat Virtual, trebuie sa-si indeplineasca aceasta obligatie prin crearea unui cont in SPV.

Avantajele pe care le ofera, persoanelor fizice cat si juridice, serviciul Spatiul Privat Virtual sunt:

- comunicare sigura cu organul fiscal;

- serviciu gratuit, disponibil 24h/24h, 7 zile/7 zile, prin intermediul caruia contribuabilii pot depune declaratii, cereri, pot transmite/solicita documente, pot verifica situatia fiscala proprie (datorii, contributii platite de angajator etc), sau pot efectua plati in mod securizat.

- posibilitatea de a primi acte administrativ fiscale si alte documente;
- acces si la alte servicii electronice pe care SPV le ofera.

Prin transmiterea documentelor prin mediul electronic sunt economisite atat resursele contribuabililor, cat si cele ale administratiei fiscale.


Sursa: ANAF

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici



MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016